1. leht 2-st

Rehvi sisse keeratavad naastud

Postitatud: R Sept 04, 2009 8:24 pm
Postitas enx
Tahaks siis osta pealkirjas nimetatud naaste. Ise ringi surfates leidsin ühe koha kust neid saaks osta http://ags.ee/ , aga oskate äkki soovitada veel kohti kust neid saaks? Võib ka pakkuda kasutatuid aga korralikke. Ja naastud peaksid olema maantee legaalsed. Ma ei teagi palju on lubatud rehvi kohta naaste või mis oleks normaalne hulk rehvi kohta? Oskate seda ka soovitada? Rehvi suurus on 265/70 R15. Veel kiire pole ostuga aga eeltööd juba tuleb teha. Talv ju tulekul varsti.

Kui kellegil on konkreetselt midagi pakkuda siis võib helistada 5273429 või siis pakkuda privasse.

Hendriko

Postitatud: R Sept 04, 2009 8:56 pm
Postitas tyyp07
Peaks vist olema midagi sellist:
Naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
1. rehvis, mille velje läbimõõt ei ole suurem kui 13tolli -90 naastu
2. rehvis, mille velje läbimõõt on 14-15 tolli 110 naastu
3. rehvis, mille velje läbimõõt on 15 tolli ja suurem -130 naastu
4. ülejäänud rehvidel kuni -150 naastu

Postitatud: R Sept 04, 2009 9:49 pm
Postitas Taavi2101
Mul sama küsimus et palju võib siis naaste rehvis olla
Rehviks Insa Turbo Sahara 235/75R15
kas 110 või 130
kas keegi hakkab neid tee peal ka üle lugema

oleks kah huvitatud

Postitatud: R Sept 04, 2009 10:38 pm
Postitas enx
Siis ikka läheb ka neid rehvi sisse. Ma ise arvasin et umbes poole vähem nende numbritega võrreldes :D Aga noh nüüd selle jagu targem jälle.

Re: Rehvi sisse keeratavad naastud

Postitatud: R Sept 04, 2009 11:59 pm
Postitas väikevend
enx kirjutas:Tahaks siis osta pealkirjas nimetatud naaste. Ise ringi surfates leidsin ühe koha kust neid saaks osta http://ags.ee/ , aga oskate äkki soovitada veel kohti kust neid saaks?

Hendriko
http://www.best-grip.com/eng/stradale_auto.asp

Postitatud: L Sept 05, 2009 12:02 am
Postitas FlammablE
Kui naelu on mõistuse piires, siis keegi neid lugema tõenäoliselt ei hakka. Kas mõtled sissekeeratavate all neid tsiklitele mõeldud nn piike? Naastud tohivad ainult teatud mm(1-2 vist) rehvist välja ulatuda, seega pole need tänaval lubatud. Auto all ei pidanud ka jäärajal väga kaua kestma võrreldes õigete piikidega. Hind oli eelmine talv ka 7-15eeki tk, niiet väga ei kutsunud ostma.
Igapäevaseks sõitmiseks ikka tavalised sõiduka/pakiauto naelad, olenevalt rehvist ja nii palju, kui panna võib+mõni lisaks. Ise paigaldamiseks on vaja spets püstolit, niiet lihtsam on lasta mõnes rehvitöökojas augud puurida ja paigaldada. Eelduseks on, et rehvidel leidub klotse, kuhu neid paigaldada.

Postitatud: L Sept 05, 2009 10:28 am
Postitas Kodutu
Oskab keegi nimetada mõnda rehvi töökoda kes sellise tööga viitsiks ja tahaks tegeleda, endal jooks pool kulunud Boggereid vaja talveks naelutada.

Postitatud: L Sept 05, 2009 12:06 pm
Postitas Olle
Kodutu kirjutas:Oskab keegi nimetada mõnda rehvi töökoda kes sellise tööga viitsiks ja tahaks tegeleda, endal jooks pool kulunud Boggereid vaja talveks naelutada.
Võta ühendust sellise firmaga nagu Marja Autokumm (www.rehvid.ee). Tsikli rehve nad naelutasid ja omal sai seal ka talvekad AT rehvist meisterdatud. (tuleb tunnistada, et töö tegime ise, kuid ega ma muidugi maksta ka ei raatsinud 8) ) Aga küsija suu pihta ei pidavat löödama, nii et uuri :) Küsi Alarit ja ütle, et mina soovitasin. äkki võtab jutule kui tööd parasjagu palju ei ole.

Postitatud: L Sept 05, 2009 7:20 pm
Postitas enx
FlammablE kirjutas

Kas mõtled sissekeeratavate all neid tsiklitele mõeldud nn piike? Naastud tohivad ainult teatud mm(1-2 vist) rehvist välja ulatuda, seega pole need tänaval lubatud.

enx kirjutas

Tean et neid sisse keeratavaid naaste on olemas ka tavalisi (maantee legaalseid), mitte ainult piike. Motors24 oli isegi tutvustav video nende kohta.
Küsimus ikkagi pigem selles et kus neid müüakse?

Postitatud: L Sept 05, 2009 7:26 pm
Postitas enx
FlammablE kirjutas

Igapäevaseks sõitmiseks ikka tavalised sõiduka/pakiauto naelad, olenevalt rehvist ja nii palju, kui panna võib+mõni lisaks. Ise paigaldamiseks on vaja spets püstolit, niiet lihtsam on lasta mõnes rehvitöökojas augud puurida ja paigaldada. Eelduseks on, et rehvidel leidub klotse, kuhu neid paigaldada.

enx kirjutas

Seda ma just ei tahagi et pean need rehvi seest kevade tulekul uuesti välja noppima kruvikeerajaga. Tahaksi et saaks need välja keerata ja järgmine sügis aga keerad jälle uuesti sisse. Tean ühte inimest kellel on sellised naelad ja temal pole talvega nt ühtegi ära kadunud rehvi seest. Keeras välja ja täitsa kobedad. 3 hooaega peaks ikka kestma, kui mitte kauem. Arvestades seda et need ei läheks mul igapäevase sõiduki alla. Rehviks on insa turbo sahara - niiet klotse on kuhu paigaldada :D

Re: Rehvi sisse keeratavad naastud

Postitatud: L Sept 05, 2009 7:32 pm
Postitas enx
väikevend kirjutas:
enx kirjutas:Tahaks siis osta pealkirjas nimetatud naaste. Ise ringi surfates leidsin ühe koha kust neid saaks osta http://ags.ee/ , aga oskate äkki soovitada veel kohti kust neid saaks?

Hendriko
http://www.best-grip.com/eng/stradale_auto.asp
Ääää. Kena vaadata küll aga kuidas need sealt kätte saaks? Kas keegi oskab juhmakale seletada seda ja mis seal hind oleks?

Postitatud: L Sept 05, 2009 8:38 pm
Postitas koppees
Vanadesse aukudesse tagasipanek kahtlane,arvestada tuleb rehvi kulumisega.Peale selle aukude puhastamine kivikestest ja sodist.Naelad kuluvad ka ühelt poolt rohkem,jne.

Postitatud: L Sept 05, 2009 8:49 pm
Postitas uaz469
Selliste naastude müüjaid+paigaldajaid on maarjamaal küll ja veelgi,
üksasi kas nad seda teenust korralikult reklaamivad!

tvkbaltic.ee.mikare.net

Võid helistada Pärnu Motopoodi Ott`ile tel. 5665 9044.
Räägi oma mure ära, küll ta aitab nii nõu, kui ka jõuga!

Lisan siia vähe vana LE punkti naastrehvidest:
Kood 509. Naastrehvid

Nõuded: 1) kui M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel. Kui O 2 kategooria haagist vedaval vedukautol on naastrehvid, peavad naastrehvid olema ka haagisel. Kui M2, M3, N 2 , N3, O3 ja O4 kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad ühe ja sama telje mõlemal poolel olema naastrehvid.

Paarisrataste puhul võib üks ratas olla naastamata. Kui rehvi vigastuse tõttu ollakse sunnitud kasutama varuratast, võib varuratas olla naastamata;

2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
a) rehvis, mille velje läbimõõt ei ole suurem kui 13» – 90;
b) rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 13», kuid ei ole suurem kui 15» – 110;
c) sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 15» – 130;
d) ülejäänud rehvidel – 150;

[RTL 2006, 39, 671 – jõust. 12.05.2006]
3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.

Uutel naastatud M1, N1, O1 ja O 2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm ja M2, M3 , N2, N 3, O3 ja O4 kategooria sõiduki rehvidel rohkem kui 1,5 mm. Kasutuses olevatel naastatud M 1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm ja M2, M 3, N2, N3 , O3 ja O4 kategooria sõidukite rehvidel rohkem kui 2,5 mm;

5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:

• M1 ja O1 kategooria sõidukil – torkejõud 120 N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g;

• N1 ja O2 kategooria sõidukil – torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;

• M2, M3, N2, N3, O 3 ja O4 kategooria sõidukil – torkejõud 340 N ja mass 3,0 g.

Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas;

6) naastrehve võib sõidukil kasutada alates 1. oktoobrist kuni 1. maini.

Postitatud: L Sept 05, 2009 9:26 pm
Postitas enx
uaz469 kirjutas:Selliste naastude müüjaid+paigaldajaid on maarjamaal küll ja veelgi,
üksasi kas nad seda teenust korralikult reklaamivad!

tvkbaltic.ee.mikare.net

Võid helistada Pärnu Motopoodi Ott`ile tel. 5665 9044.
Räägi oma mure ära, küll ta aitab nii nõu, kui ka jõuga!

Lisan siia vähe vana LE punkti naastrehvidest:
Kood 509. Naastrehvid

Nõuded: 1) kui M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel. Kui O 2 kategooria haagist vedaval vedukautol on naastrehvid, peavad naastrehvid olema ka haagisel. Kui M2, M3, N 2 , N3, O3 ja O4 kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad ühe ja sama telje mõlemal poolel olema naastrehvid.

Paarisrataste puhul võib üks ratas olla naastamata. Kui rehvi vigastuse tõttu ollakse sunnitud kasutama varuratast, võib varuratas olla naastamata;

2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
a) rehvis, mille velje läbimõõt ei ole suurem kui 13» – 90;
b) rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 13», kuid ei ole suurem kui 15» – 110;
c) sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 15» – 130;
d) ülejäänud rehvidel – 150;

[RTL 2006, 39, 671 – jõust. 12.05.2006]
3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.

Uutel naastatud M1, N1, O1 ja O 2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm ja M2, M3 , N2, N 3, O3 ja O4 kategooria sõiduki rehvidel rohkem kui 1,5 mm. Kasutuses olevatel naastatud M 1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm ja M2, M 3, N2, N3 , O3 ja O4 kategooria sõidukite rehvidel rohkem kui 2,5 mm;

5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:

• M1 ja O1 kategooria sõidukil – torkejõud 120 N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g;

• N1 ja O2 kategooria sõidukil – torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;

• M2, M3, N2, N3, O 3 ja O4 kategooria sõidukil – torkejõud 340 N ja mass 3,0 g.

Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas;

6) naastrehve võib sõidukil kasutada alates 1. oktoobrist kuni 1. maini.
Tänud nii põhjaliku vastuse eest :wink:

Postitatud: L Sept 05, 2009 9:31 pm
Postitas enx
koppees kirjutas:Vanadesse aukudesse tagasipanek kahtlane,arvestada tuleb rehvi kulumisega.Peale selle aukude puhastamine kivikestest ja sodist.Naelad kuluvad ka ühelt poolt rohkem,jne.
Kusjuures ei jäägi mingit auku - nii mulle õeldi vähemalt. Naastudel vindi vahe nii suur et ei pidanud aru saamagi õieti pärast kus oli. Aga noh ega ei pea ju samasse aukku panema tagasi - keeran vana augu kõrvale siis :wink: