1. leht 1-st

Patroli mootori kap. rem.

Postitatud: K Juun 29, 2005 5:46 pm
Postitas kala
Plaanis siis teha 3,3d kap rem,aga olen rääkinud paari inimesega ja üx väidab,et kolbe ei pea vahetama teine jälle selle vastu!
Mis te sellest arvate?

Re: Patroli mootori kap. rem.

Postitatud: K Juun 29, 2005 9:03 pm
Postitas jr
kala kirjutas:Plaanis siis teha 3,3d kap rem,aga olen rääkinud paari inimesega ja üx väidab,et kolbe ei pea vahetama teine jälle selle vastu!
Mis te sellest arvate?
Õige vastus on:
Võtad mootori lahti, mõõdad silindri ja kolvi ellipsid ära ning alles siis teed otsuse kas on vaja kolbe vahetada või mitte. Manualides, mis ma olen ülesse pannud on lubatud piirmõõdud sees olemas.

Postitatud: N Juun 30, 2005 6:21 pm
Postitas kala
plaanis homme või laupäeval lahti kiskuda!
Ex sis tüütan edasi selle küsimusega :lol:

Postitatud: N Juun 30, 2005 6:39 pm
Postitas jr
Muidugi ka ülemine rõngasoon on oluline näitaja. Et kas rõngas loksub soones või mitte. Kui pilu liiga suur peksab uue rõnga kiirelt katki.

Ja kui silindri ellips liiga suur, siis aitab ainult remontmõõdu kolb ja ülepuurimine. Muidu jäädki imestama miks uute rõngastega surved veelgi väiksemad kui praegu ja autol jõudu pole ning käima ei taha minna.

Postitatud: L Juul 02, 2005 5:16 pm
Postitas kala
kas mõtekam uued hülsid pole panna we?

Postitatud: P Juul 03, 2005 5:36 pm
Postitas jr
kala kirjutas:kas mõtekam uued hülsid pole panna we?
Kui rahakott kannatab siis jah.
Samas kui puurida 0.30 peale, siis saab ka mahtu juurde, mis tõstab natuke väänet;)

Postitatud: E Veebr 27, 2006 11:12 pm
Postitas kala
ahjaaa,vahepeal patrolil kap rem ära tehtud!
Lasin puurida 0,50,pea ja vänt ka lihvitud!
Panin kõik uued juppid ja tihendid!
Lasin kõrgsurve pumba ka remontida ja uued pihusti otsad!
Aga krt ikka käib lahjalt edasi :roll:
alugeses jõudu ja minekut küll,aga lõpp kaob ära!
Mis veel võib viga olla???

Postitatud: E Veebr 27, 2006 11:40 pm
Postitas erik
äkki turbo puudumine? :D

Postitatud: T Veebr 28, 2006 8:46 am
Postitas boob
kala kirjutas: Aga krt ikka käib lahjalt edasi :roll:
alugeses jõudu ja minekut küll,aga lõpp kaob ära!
Mis veel võib viga olla???
Mis tähendab lahjalt ja lõpp kaob ära? Ega see bensukas pole, millel hobuseid ja pöördeid palju :lol:
Mul on sama mootor, korralik tõmme algab 1500rpm ja lõpeb kuskil 2500-3000rpm juures.

Postitatud: T Veebr 28, 2006 11:13 am
Postitas jr
Süütemomenti oled kontrollinud?
Vanal konel on normaalne, kui süüdet pead varasemaks keerama pumbast, kuna hammakad ja ülekanded on kulunud ja seega vaja natuke järgi aidata.

Postitatud: K Mär 01, 2006 7:55 am
Postitas kala
süüde peax hea olema!
Ma mäletan kui selle auto ostsin,siis sai sellega vabalt 140 kellale(rohkem ei julgenud :D) aga nüüd kui mootor tehtud jne,siis krt vaikselt 110 kerib välja!
Selline tunne nagu ei saax küttet kätte kui pöörded kõrgel!!!

Postitatud: K Mär 01, 2006 7:56 am
Postitas kala
erik kirjutas:äkki turbo puudumine? :D
Turbo on nagunii igalt poolt puudu :D
Mul on juba üx poolik turbo projekt! :D

Postitatud: K Mär 01, 2006 9:42 am
Postitas erik
mine käi dünos ära, seal kohe näha, millal ja kust midagi puudu jääb. Kas õhuvõtt on läbi snorkli?

Postitatud: K Mär 01, 2006 9:57 am
Postitas jr
kala kirjutas:süüde peax hea olema!
Mis mõttes "peax"?
Mul peaks ka palju asju olema aga kurat näe ei ole! :lol:

Postitatud: K Mär 01, 2006 12:28 pm
Postitas kala
jr kirjutas:
kala kirjutas:süüde peax hea olema!
Mis mõttes "peax"?
Mul peaks ka palju asju olema aga kurat näe ei ole! :lol:
Jassiautotoas pandi paikka juttu järgi vähemalt!