1. leht 1-st
Head ja vead Pajero
Postitatud: E Aug 03, 2009 2:37 pm
Postitas karu215
Sooviks informatsiooni Pajero kohta kuidas masin vastu peab mis nõrgad kohad kuidas juppi nõuab jne jne kõik info oodatud masinaks siis Pajero 2.5 diisel 93 aasta...
Kõik info teretulnud!!!!!!!
Postitatud: E Aug 03, 2009 3:03 pm
Postitas TiitR
Kas mitte `94a. juba 2,8td mootor turule ei tulnud? Eelistaksin pigem seda 2,5-le.
Postitatud: E Aug 03, 2009 11:50 pm
Postitas 410
Minul on just selline 2,5td ja ei kurda.Jupid pole kallid,remonti eriti ei vaja kui enamvähem hooldada ja metsas ka hätta ei jää,soovitan igadetahes
Postitatud: T Aug 04, 2009 9:54 am
Postitas aymur
minul 92a. 2,5TD läbisõit 340000,kasutanud 3,5a ja siiani olen veermikus ainult yhe sarniiri vahetand ja mootoriga pole peale korralise hoolde midagi teind.Aga,eks kõik oleneb sellest kuidas teda varem hooldatud on,mina olen enda omal alles teine omanik.
Postitatud: K Aug 05, 2009 12:34 am
Postitas Allar
jaan mmc kirjutas:Raami tagaosad roostetavad läbi.
mitte ainult ,minu 95a omal oli raam nii läbi et uksed ei käinud enam pudi oli ainult. vahetasin raami ära.
aga hea pool on see ,et 33" rattad mahuvad ilma midagi ümbertegematta alla

Postitatud: K Aug 05, 2009 11:44 am
Postitas rt23
Oman sammuti 2.5 diislit ja ei kurda selle üle, jõudu minekut on. sillad lihtsad ja jupid ka karjuvalt kallid pole. Põhimure vist läbiroostetanud raamid neil

Postitatud: K Aug 05, 2009 1:32 pm
Postitas taavik
Raami mädanemine on jah tüüpiline häda vanematel Pajerodel (mädanevad seestpoolt väljapoole), kuid muus osas tundub täitsa OK masin. Jamaks läheb siis, kui plaanid eriti tõsist offroad'i harrastama hakata sellega ning plaanid autot tõstma hakata.
Igapäevaseks liikuriks sobib hästi, korraliku hooldamise ning mõistliku kasutamise korral väga ei lagune. Tehnika on lihtne - kui viitsimist ja tahtmist on, siis remondiga saab kodus hakkama.
Pideval sihtotstarbelisel kasutamisel suureneb loomulikult ka remondivajadus. Ettenähtust suuremate rehvide kasutamisel on kurdetud pendelhoova kiiret kulumist. Õnneks need ei maksa palju
Aeg-ajalt on ette tulnud väikese hammasrihma (liigutab tasakaalustusvõlle) purunemist - aga seda viga annab parandada. Rihm minema visata näiteks.
Postitatud: K Aug 05, 2009 5:17 pm
Postitas toits1973
Huvitav,et keegi ei ole roolikarppi ja selle hinda maininud.
Postitatud: K Aug 05, 2009 10:39 pm
Postitas Maasturid
toits1973 kirjutas:Huvitav,et keegi ei ole roolikarppi ja selle hinda maininud.
Mis selle karbiga siis nii tihti ja hullu juhtub?
Postitatud: N Aug 06, 2009 12:04 am
Postitas Allar
ja pendelhooba saab suurepäraselt renoveerida, uued pronkspuksid sisse, tavotinippel külge

ja ongi asi ok
Postitatud: N Aug 06, 2009 4:08 pm
Postitas toits1973
Maasturid kirjutas:toits1973 kirjutas:Huvitav,et keegi ei ole roolikarppi ja selle hinda maininud.
Mis selle karbiga siis nii tihti ja hullu juhtub?
Mitte,et tihti juhtub aga,kui juhtub siis ikka päris kulukas.
Postitatud: R Aug 07, 2009 9:28 pm
Postitas rt23
Enamike asjadega VÕIB juhtuda aga ei PRUUGI. Ka mootori võib laili lasta aga ega see tüüpviga siis kohe ole.
Postitatud: E Aug 10, 2009 6:59 pm
Postitas karu215
märgiks ära et uurisin pajero juppide hindu ja oh üllatus kui odavad kui kõrvale tuua mazda või mingi muu taolise jaapani maasturi jupid siis pajero omad on kõige odavamad
