1. leht 2-st

K: Navara,B2500/Ranger, L200?

Postitatud: L Aug 01, 2009 7:15 pm
Postitas TiitR
Olen hetkel kahe vahel, kas kastikas või kuut? Nimelt 90% vajadus jahiautoks ja seega äkki Navara (aastaks `98..2000)? ja siit ka küss, et kui vahel vaja talvel suurte hangedega lapsed kooli viia, et kas on sellest linnas kulgejat? Alguses oli plaan kahe auto asemel 1 ja uuem korralikum (a´la LC 120 v. Jeep GC viimane mudel), kuid praeguse seisuga jääb siiski perre sõiduauto edasi ja ülal küsitud küsimus seega päevakorras.
Et kuidas toimetab Navara nelivedu, et mis selles autos karta ja loota on? Sry, kui väga ära leierdatud küsimus, kuid minul puudub otsene kogemus Nissaniga ja veel selle margi maasturiga.
Auto, mis hetkel reaalset huvi pakub ise siin (peaks olema isegi siinse foorumlase masin): http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... c2c8f4a991

Postitatud: L Aug 01, 2009 9:03 pm
Postitas d22
Paar aastat sellisega metsa vahet sõidetud. Meeletuid kulutusi pole autole teinud (varuosasid tasub otsida ja neid ka leiab mujalt kui esindusest). Sel suvel sai auto üleni värvitud, sest rooste oli teinud oma töö, eriti kast. Kui autot vaatama lähed kindlasti uuri ja loksuta kasti, plastvanni olemasolul arvatavasti sinna alla kogunenud aastatega niiskust jne, suure tõenäosusega kasti esimene serv läbi roostetanud. Mugavuse koha pealt midagi kiita pole, lainelisel teel hakkab natuke õõtsuma, aga seda saab heade amortiga parandada. Enda autol paigaldatud müraisolatsiooni ja hetkel ka vaiksed GoodYeari rehvid all, sildedal maanteel sõita isegi hea.
Kuulutuse andmed kahjuks ei ühti tegelikusega, kütusekulu jämedalt 10 l või isegi rohkem ja sajani kiirendab pigem 16 sekundiga.

Postitatud: L Aug 01, 2009 9:49 pm
Postitas TiitR
Aga kuidas Navaral see nelivedu toimetab - läbi lülituse?

Postitatud: P Aug 02, 2009 1:12 am
Postitas Discovery
Kuidas sel masinal 2,5L juures nii vähe kilovatte on?

Postitatud: P Aug 02, 2009 1:26 pm
Postitas d22
Kangiga kiire ja aeglane nelivedu, taga lsd, ees originaalis automaatsed rummulukud.

Postitatud: P Aug 02, 2009 5:37 pm
Postitas TiitR
Discovery kirjutas:Kuidas sel masinal 2,5L juures nii vähe kilovatte on?
Palju seal siis olema peaks? :D

Postitatud: E Aug 03, 2009 12:30 am
Postitas TiitR
Muutsin natuke oma teema pealkirja. Kuna läheb ilmselt ikkagi kastika ostuks (nõue on 4-5 istekohta), siis panen mõned variandid siia üles targematele nõu andmiseks ja mind õigele teele juhatamast. Et siis, milline neist oleks nii metsa jahile, kui ka teinekord natuke linnas töristada, päris linnasõiduks ja pikemad otsad trassil teen niikui nii sõiduautoga? Hea kui keegi, kes neid mudeleid omab v. omas, siis sõna võtaks ja mind natuke valgustaks, kuidas on antud mudeli vastupidamine ja varuosade saadavus/hind.
Tänan ette.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=635418
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=413838
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=628331
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=282030
..see on mulle juba teada, et Mazda B2500 on sama mis Ford Ranger 8) .
Ahjaa..hinnapiiriks jääks esialgu ca. 80000.-, kuna pangaga ei tahaks enam midagi jagada. 8)

Postitatud: E Aug 03, 2009 8:30 am
Postitas Maasturid
TiitR kirjutas:Navara,B2500/Ranger või L-200 ja hinnaklass 80K kanti
Mina valiks neist kolmest kindlasti Rangeri ja L-200 jätaksin siit valikust välja.

Midagi sellist:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: E Aug 03, 2009 10:08 am
Postitas jussike
TiitR kirjutas:Muutsin natuke oma teema pealkirja. Kuna läheb ilmselt ikkagi kastika ostuks (nõue on 4-5 istekohta), siis panen mõned variandid siia üles targematele nõu andmiseks ja mind õigele teele.
Tere! Sellesse kastikate valikusse pane Toyota ka sisse. Metsamehed hindavad ja kiidavad Toyotat .

Postitatud: E Aug 03, 2009 11:50 am
Postitas RAMBO
jussike kirjutas:
TiitR kirjutas:Muutsin natuke oma teema pealkirja. Kuna läheb ilmselt ikkagi kastika ostuks (nõue on 4-5 istekohta), siis panen mõned variandid siia üles targematele nõu andmiseks ja mind õigele teele.
Tere! Sellesse kastikate valikusse pane Toyota ka sisse. Metsamehed hindavad ja kiidavad Toyotat .
mina vaataks ka midagi sellist:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: E Aug 03, 2009 3:23 pm
Postitas Maasturid
RAMBO kirjutas: mina vaataks ka midagi sellist:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Toyota Hiluxi võiksid küll siia valikusse lisada ja eelpool pakutava Hiluxi eeliseks muidugi talasild(ees),miinuseks aga turbo puudumine.

Postitatud: E Aug 03, 2009 3:45 pm
Postitas Andrus Michelis
Maasturid kirjutas:
Mina valiks neist kolmest kindlasti Rangeri ja L-200 jätaksin siit valikust välja.


Miks sa L-200 välja jätaksid?

Postitatud: E Aug 03, 2009 5:55 pm
Postitas TiitR
d22 kirjutas:Paar aastat sellisega metsa vahet sõidetud. Meeletuid kulutusi pole autole teinud (varuosasid tasub otsida ja neid ka leiab mujalt kui esindusest). Sel suvel sai auto üleni värvitud, sest rooste oli teinud oma töö, eriti kast. Kui autot vaatama lähed kindlasti uuri ja loksuta kasti, plastvanni olemasolul arvatavasti sinna alla kogunenud aastatega niiskust jne, suure tõenäosusega kasti esimene serv läbi roostetanud. Mugavuse koha pealt midagi kiita pole, lainelisel teel hakkab natuke õõtsuma, aga seda saab heade amortiga parandada. Enda autol paigaldatud müraisolatsiooni ja hetkel ka vaiksed GoodYeari rehvid all, sildedal maanteel sõita isegi hea.
Kuulutuse andmed kahjuks ei ühti tegelikusega, kütusekulu jämedalt 10 l või isegi rohkem ja sajani kiirendab pigem 16 sekundiga.
Oot, loen ma siit välja, et sul omal samuti taoline Navara? Ega müügimõtteid pole heietanud? Võime ka privas edasi suhelda, kui vaja.

pakkuda mazda b2500

Postitatud: E Aug 03, 2009 8:54 pm
Postitas sassiskutt

Postitatud: K Aug 05, 2009 11:35 pm
Postitas Allar
Maasturid kirjutas:
TiitR kirjutas:Navara,B2500/Ranger või L-200 ja hinnaklass 80K kanti
Mina valiks neist kolmest kindlasti Rangeri ja L-200 jätaksin siit valikust välja.

Midagi sellist:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
mulle tundub kaa ,et selline ranger on kõva tükk ,sest tööjuures sõidab sellisega üks kaskadörist maaparandaja kes ei võta kuskil hoogu maha, keerab teepealt maha kus juhtub ja tuju tuleb ja nii juba 3-4 aastat on ta seda autot komposteerinud. poole sõidupealt käib mootor seisma, ei lase ta turbol rahuneda ega midagi. pole tal siiamaani viga midagi, korra oli torrosioon puru aga se vist kõik kah :!: