1. leht 1-st

G 460.3 300GD ülekanne,max rehv

Postitatud: T Juul 28, 2009 3:24 pm
Postitas kunomets
Tere.Kui suurt rehvi on võimeline see isend mudas ringi vedama?Turbo veel puudu 65kw. 1käik 4,628

Re: G 460.3 300GD ülekanne,max rehv

Postitatud: K Juul 29, 2009 12:16 pm
Postitas trc
kunomets kirjutas:Tere.Kui suurt rehvi on võimeline see isend mudas ringi vedama?Turbo veel puudu 65kw. 1käik 4,628
35" läheb G'le suuremate komplikatsioonideta alla. Üle selle pead juba hakkama plekki lõikama jms trikke tegema. Ringi ajamine mudas probleemiks ei muutu (enne on ta sul raami peal kinni ja rattad käivad endiselt ringi :) )
KUIGI korrektselt toimides, peaksid sa vahetama sildades hammakad 6.17:1 vastu ning lisaks võimsam pidurivõimendi…

väände kadu iga suurenenud tolli kohta rehvil: = 3.5 %

stock rehv 460 G'l: 205R16 = 28"

35-28=7, 7 x 3.5 % = 24.5 %

24.5 % of 4.88 (stock ülekanne) = <1.2
4.88+1.2 = 6.08

Lähim sellele 6.08'le on eelpoolmainitud 6.17

MOTT

Postitatud: K Juul 29, 2009 12:38 pm
Postitas karu
Aga 33" puhul ei peaks vist midagi vahetama hakkama kuskil?

Postitatud: K Juul 29, 2009 12:45 pm
Postitas trc
karu kirjutas:Aga 33" puhul ei peaks vist midagi vahetama hakkama kuskil?
Ega 35"+ puhul kah EI PEA :) Kasulikum on :)

Sinu küsimusele vastamiseks on liiga vähe infot.

Mis sul seal sildades hetkel on? Mis masin? 460? jne…

Postitatud: K Juul 29, 2009 1:36 pm
Postitas karu
trc kirjutas:
karu kirjutas:Aga 33" puhul ei peaks vist midagi vahetama hakkama kuskil?
Ega 35"+ puhul kah EI PEA :) Kasulikum on :)

Sinu küsimusele vastamiseks on liiga vähe infot.

Mis sul seal sildades hetkel on? Mis masin? 460? jne…
460 jah, kunagi benzukas olnud, Leedus disla peale pandud (5 silindriline). Vahetan kohe vana mootori uuema 6sil 83 kw + vile (=ca 100kw) ja aut kasti vastu välja, et kas selline kooslus 33" rehvidega vajaks ülekannete muutmist ja kui vajaks siis miks, et suuremat jõudu saada?

Postitatud: K Juul 29, 2009 1:40 pm
Postitas trc
karu kirjutas:
trc kirjutas:
karu kirjutas:Aga 33" puhul ei peaks vist midagi vahetama hakkama kuskil?
Ega 35"+ puhul kah EI PEA :) Kasulikum on :)

Sinu küsimusele vastamiseks on liiga vähe infot.

Mis sul seal sildades hetkel on? Mis masin? 460? jne…
460 jah, kunagi benzukas olnud, Leedus disla peale pandud (5 silindriline). Vahetan kohe vana mootori uuema 6sil 83 kw + vile (=ca 100kw) ja aut kasti vastu välja, et kas selline kooslus 33" rehvidega vajaks ülekannete muutmist ja kui vajaks siis miks, et suuremat jõudu saada?
Kõigepealt tee kindlaks mis sul sildades on. Originaalis on nii esi kui tagasillal plekktahvlid ülekandearvudega. Teise küsimuse osa vastus on "Jah, et vääne säiliks"

Postitatud: K Juul 29, 2009 6:11 pm
Postitas kunomets
Teooria selge.Aitäh. Aga praktika,kas 39" on mõeldav orig ülekandega,maantee ei huvita? Kas mäkketõusul või savikruusas hing kinni ei jää? Auto lõikumine pole takistus ja pidurid omaette teema.

Postitatud: N Juul 30, 2009 9:49 am
Postitas trc
kunomets kirjutas:Teooria selge.Aitäh. Aga praktika,kas 39" on mõeldav orig ülekandega,maantee ei huvita? Kas mäkketõusul või savikruusas hing kinni ei jää? Auto lõikumine pole takistus ja pidurid omaette teema.
viiene rida diisel, millel väändest ära võetud 38.5%…???
esimene ehk teeb midagi, ülejäänud küll mitte.
Teooriaks jääb asi endiselt niikauaks kui keegi konkreetselt ära ei proovi.

Postitatud: N Juul 30, 2009 9:58 am
Postitas hmm
Tegelikult on ju proovitud. HMM sõitis oma esimese võistluse 39,5 rehv, originaal 4,... ülekanded ja vabalthingav 3l R5 diisel.
Sõita saab aga jubedalt hakkab siduri peale käima. Saime sel võistlusel lausa auhinnalise 3. koha.

Postitatud: N Juul 30, 2009 1:45 pm
Postitas kunomets
Kas ma oletan õigesti aru saanud,et tühikäigul 1käik+aeglusti väiksemagi takistuse juures sureb välja või ei liigu gaasita üldse.Palun veel abi,ingl keel väga kehva.Palju peaks olema offset 350 laia rehvi puhul,et enamvähem pööraks.Kus peaks otsima G-le 20"plekkvelgi ?
Kas 4"tõstest piisab 39" puhul,palju oleks max tõste orig gardaanidega.Piduri ja luku voolikud tuleks nagunii välja vahetada.

Postitatud: N Juul 30, 2009 1:49 pm
Postitas trc
kunomets kirjutas:Kas ma oletan õigesti aru saanud,et tühikäigul 1käik+aeglusti väiksemagi takistuse juures sureb välja või ei liigu gaasita üldse.Palun veel abi,ingl keel väga kehva.Palju peaks olema offset 350 laia rehvi puhul,et enamvähem pööraks.Kus peaks otsima G-le 20"plekkvelgi ?
Kas 4"tõstest piisab 39" puhul,palju oleks max tõste orig gardaanidega.Piduri ja luku voolikud tuleks nagunii välja vahetada.
plekkveljed saad kas originaalina või siis Sprinterilt. 20" läheb küll puhtalt "vana sisu välja, uus asemele keevitada" teemasse.

Postitatud: N Juul 30, 2009 2:40 pm
Postitas hmm
Kas ma oletan õigesti aru saanud,et tühikäigul 1käik+aeglusti väiksemagi takistuse juures sureb välja või ei liigu gaasita üldse.

Suuremaks probleemiks on vähegi karmimal pinnal kohaltvõtt ja vintsimine kui on vaja vaikselt rattaga kaasa aidata. Nagu ütlesin sidurit kulub kõvasti.

Võistlemiseks tehtud 20" veljed on üldiselt tehtud traktori velgedest mille südamik on ära vahetatud või ümber tehtud.
Ilmselt leiaks ka mingid bling valuveljed, aga nende offsett ei sobi kindlasti.
Offset sõltub velje laiusest ja rehvi kõrgusest. 39,5/18-R15 rehvi puhul oli mul 12" laia veljega offset -75 ja praegu 10" laia veljega -55.