1. leht 1-st
Müügis olev Grand Cherokee võrus.
Postitatud: L Juul 25, 2009 7:52 pm
Postitas cthen
Tervitus. Uuriks kas keegi on käinud vaatmast seda masinat?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Hind tundub nagu liiga soodne. Ehk keegi oskab rääkida.
Postitatud: P Juul 26, 2009 9:55 am
Postitas cthen
Ehk on kellegil asja sinna kanti? Kui viitsimist on võiks kiirelt pilgu peale vista. Ise ei tahaks nagu niisama teisest eesti otsast vaatama minna...
Tänud.
Edit:
LKF-di päring andis avariideks 20.12.1997 js kannatanu kahjusumma 30000eek.
Millist sorti avarii see võiks olla, sellise kahjusummaga? Ja siis veel suhteliselt uuel masinal?
Postitatud: P Juul 26, 2009 10:09 am
Postitas Piraat
Võin homme läbi hüpata ja kaeda seda masinat,piltide pealt tundub tagumine luuk suht koht räämas olema!
Postitatud: P Juul 26, 2009 10:46 am
Postitas cthen
Piraat kirjutas:Võin homme läbi hüpata ja kaeda seda masinat,piltide pealt tundub tagumine luuk suht koht räämas olema!
Oleks väga hea kui viitsid.

Postitatud: E Juul 27, 2009 4:03 pm
Postitas Piraat
Käisin kaesin siis masinat,vastuvõtt oli viisakas,müügimees tuli kaasa tutvustama masinat,kerel leidub roostekohti,kapotialt vaja vahetada kollektori tihend(õline),summuti vajaks märksa tugevdamist(kinnitust korralikumat),vahekast oli õline!Proovida sain masinat õue alal kuna kindlustus puudus masinal,imelik tundus see et neli vedu oli eraldi lülitatav(muidu olen näinud grandidel ikka pidevat nelivedu)või ongi riidest sisuga masinatel see omapära!Kui aeglusti sisse tõmbasin ja rattad risti keerasin tundus, et vahekasti kett annaks nagu üle(eriti kiireid ringe ei saanud teha kuna oli lahtine killustik ja masinad olid ümber ringi) ja vahetult enne 2WD peale tõmbamist hakkas vahekastis hirmus ragin pihta-ilmselt ikka on vahekastis miski kala!Ning peale seda üeldi, et 17 tuhande eest anntakse see masin ää!
Postitatud: E Juul 27, 2009 5:28 pm
Postitas vanaisa
noh, 242 vahekast pole ju väga kirvehinnaga. Ja hetke turuolukorras, kui lähed ja mingi 14...15 kilo krooni lauanurgale poetad, saad selle hinnaga masina ilmselt kätte ka.
Postitatud: E Juul 27, 2009 6:05 pm
Postitas cthen
Suured tänud.
Kas masinal ülevaatus oli olemas? (auto24 antmete järgi see ka nagu läbi.)
Kui hullusti roostet oli?
Kas tasub seda koormat endale kaela võtta? või 10-15k juurde ja normaalses korras masin vaatata?
Postitatud: E Juul 27, 2009 10:06 pm
Postitas Piraat
Kui aus olla siis ülevaatuse kohta ma ei pärinudki!Oleneb mille jaoks sa masinat tahad kui metsa müttamiseks siis ok,kui aga igapäevaseks sõiduks siis rooste rikub asja ära!Muidugi varjant, et metsa auto kui linna masin ja siis jääbki metsa masinaks

.Muidugi vahekast kah vaja korda teha!Aga kui nüüd selle pilguga mõelda,et ned rooste kohad eemaldada siis on ehk mõtekam see 10-15 juurde panna ja korrektsem vaadata(metsas muidugi ei pane keegi seda roostet tähele)!NB alles nüüd plahvatas,et ma ei pannud tähele ka seda kas pooltelje rehvid olid terved või mitte....sorry!
Postitatud: E Juul 27, 2009 10:28 pm
Postitas Mägilane
OT:Kas varsti vahetatakse üldse sõna kumm siin foorumis rehviga
Lähed naistesse ja paned paar rehvi taskusse
Kummikud-rehvikud
Sorri solkimise pärast.Aga kui tõsine huvi , saab tausta täpsemalt uurida
Postitatud: E Juul 27, 2009 10:36 pm
Postitas Piraat
Ma teadsin,et selle pooltelje rehvide teemaga tuleb mul tegemist veel-et mind hakatakse naerma

!Lugu oli tegelt selline,et Pille ja vanaema jahusid siin mingit juttu üritasin sellesse süveneda ja siis hr.Türgiga jahusin msn-is ning tel.kah veel helises ja sedasi see rehvi teema tuli!Aga naljakas on see,et kui tahan parandada oma viga siis sinna on mul juba kirjutatud rehvid aga kui panen,et saada siis jääb ikka rehvid,nii et mingi koterman vist liigub foorumis või olen mina tumba

Ühesõnaha rehvid=rehvid........

Postitatud: E Juul 27, 2009 10:41 pm
Postitas Saatan
Piraat kirjutas:... imelik tundus see et neli vedu oli eraldi lülitatav(muidu olen näinud grandidel ikka pidevat nelivedu)või ongi riidest sisuga masinatel see omapära!Kui aeglusti sisse tõmbasin ja rattad risti keerasin tundus, et vahekasti kett annaks nagu üle(eriti kiireid ringe ei saanud teha kuna oli lahtine killustik ja masinad olid ümber ringi) ja vahetult enne 2WD peale tõmbamist hakkas vahekastis hirmus ragin pihta-ilmselt ikka on vahekastis miski kala!
Tegelikult on selline vahekast suht levinud just nimelt nn riidest sisuga grandidel. Vahekasti keti kontrollida peaks otsima võimalikult hea kattega tee ja aeglustiga kiirendama pedaal järsult põhja vajutades. Kruusa teel ketti kontrollida on suht mõtetu (kui kett juba omadega täiesti õhtul muidugi pole).
Kui sellise vahekastiga autot enne näinud pole, siis aeglustilt kiire 2wd peale pannes kuulduv raks oli tingitud ilmselt valesti lülitamisest (käigukang N asendisse ja vaikse hoo pealt suht kiiresti tuleks vahetus teha). Vähe harjutades saab asja kiirelt selgeks!
Terv,
R
(kulgenud 242 vahekastiga GC'ga aastaid!)
Postitatud: E Juul 27, 2009 10:41 pm
Postitas Mägilane
Postitatud: T Juul 28, 2009 12:01 am
Postitas cthen
Piraat kirjutas:Kui aus olla siis ülevaatuse kohta ma ei pärinudki!Oleneb mille jaoks sa masinat tahad kui metsa müttamiseks siis ok,kui aga igapäevaseks sõiduks siis rooste rikub asja ära!Muidugi varjant, et metsa auto kui linna masin ja siis jääbki metsa masinaks

.Muidugi vahekast kah vaja korda teha!Aga kui nüüd selle pilguga mõelda,et ned rooste kohad eemaldada siis on ehk mõtekam see 10-15 juurde panna ja korrektsem vaadata(metsas muidugi ei pane keegi seda roostet tähele)!NB alles nüüd plahvatas,et ma ei pannud tähele ka seda kas pooltelje rehvid olid terved või mitte....sorry!
Soov oleks igapäeva sõidukiks ikka jah.
Selge siis, ei ole mõtet hakkata vaeva nägema.
Suured tänud kõigile, kes viitsisid asja süveneda
