1. leht 1-st

Pajero '88 2,5TD õliradikas ei soojene...

Postitatud: N Juul 09, 2009 3:02 pm
Postitas foxman
Jõudu!
Probleem selline,et peale mootoris õli vahetust õlisurve armatuuri kella järele otsustades tõusis ca 2-3 kanti.Peale mõningat sõitu (metsas) kella näit aga tühikäigul nulli lähedane.Sai uuritud hirmuga siit ja sealt ning avastasin ,et see väike radikas,mis minu arusaamist järele mootori õli peaks jahutama ei lähe üldse soojaks,isegi mitte peale pikemat töristamist...Milles võiks asi olla? :roll:

Postitatud: N Juul 09, 2009 5:01 pm
Postitas boob
See väike radikas on pigem roolivõimuõli radikas. Või kui on automaatkastiga masin, siis võib olla ka kastiõli radikas.

Postitatud: R Juul 10, 2009 1:26 am
Postitas CPX
Pakkuda on nii õlijahutusradikat kui ka kõike muud kaasaarvatud kapremonditud 2,5TD mootorini välja. Ja seda kõike Mitsu küljest. Kui lihtsamalt asja korda ei saa siis võta ühendust 56 484 989 ja arutame asja.

Postitatud: R Okt 02, 2009 10:23 pm
Postitas foxman
Täna sai vähe rohkem paarutatud ja pulli pärast radikat katsutud-ja vaata aga imet,radikas katsudes täitsa soe.Ega sel süsteemil ju mingit nagu termoregulaatori sarnast värki ju pole...äkki oli lihtsalt umbes vms et sedasi tööle järsku hakkas? :roll:

Postitatud: R Okt 02, 2009 10:26 pm
Postitas foxman
CPX kirjutas:Pakkuda on nii õlijahutusradikat kui ka kõike muud kaasaarvatud kapremonditud 2,5TD mootorini välja. Ja seda kõike Mitsu küljest. Kui lihtsamalt asja korda ei saa siis võta ühendust 56 484 989 ja arutame asja.
ega juhtumisi mõnda korralikku veepumpa juhtu kusagil vedelmas?Kogemata sai kontrollitud ja kurivaimul selline loks sees et karju või appi (no pidin ma seda radikat vaatama ikka minema... :) )

Postitatud: L Okt 03, 2009 10:40 am
Postitas LR90
foxman kirjutas:Täna sai vähe rohkem paarutatud ja pulli pärast radikat katsutud-ja vaata aga imet,radikas katsudes täitsa soe.Ega sel süsteemil ju mingit nagu termoregulaatori sarnast värki ju pole...äkki oli lihtsalt umbes vms et sedasi tööle järsku hakkas? :roll:
Kas Mitsul ei ole termoklappi enne radika voolikut nagu LR-idel on?
See ei lase külmalt käivitades paksu õli radikasse, õli soojenedes avaneb
ja avab radika ringi.

Postitatud: P Okt 04, 2009 12:17 pm
Postitas CPX
foxman kirjutas:
CPX kirjutas:Pakkuda on nii õlijahutusradikat kui ka kõike muud kaasaarvatud kapremonditud 2,5TD mootorini välja. Ja seda kõike Mitsu küljest. Kui lihtsamalt asja korda ei saa siis võta ühendust 56 484 989 ja arutame asja.
Tere.
Selliseid vidinaid eraldi ei ole ja kui ka oleks siis ikkagi ei tihkaks müüa. Mine osta Taketist uus pump ja saad ise ka pärast paremini magada ja loomulikult ka muretult sõita.

Postitatud: K Okt 07, 2009 9:56 pm
Postitas foxman
Tere.
Selliseid vidinaid eraldi ei ole ja kui ka oleks siis ikkagi ei tihkaks müüa. Mine osta Taketist uus pump ja saad ise ka pärast paremini magada ja loomulikult ka muretult sõita.[/quote]

Hea nõu on kulda väärt ma ütlen 8) Käisin seal pumbajärel ära,on vist t6esti 6igem sellised asjad ikka uued külge monteerida.

Tea ega see vahetus väga hull töö vast ei ole? :roll: