1. leht 1-st

Vintsi kasutusele võtmine

Postitatud: K Juul 01, 2009 10:08 am
Postitas djkiller
nonii sain siis oma auto lõpuks kätte.
kaasas oli vint mis nõuab pulti.kas olemas mingi standart või igal ikka oma.Ees olemas ka pistik.hiljem saan pildi teha.

Postitatud: K Juul 01, 2009 2:11 pm
Postitas Landy
djkiller kirjutas:nonii sain siis oma auto lõpuks kätte.
kaasas oli vint mis nõuab pulti.kas olemas mingi standart või igal ikka oma.Ees olemas ka pistik.hiljem saan pildi teha.
Ühtset vintsi puldi standrdit kahjuks olemas ei ole. Vaata peslt, mis mark ja mudel seal kirjas on ning tee pilt igaks juhuks liskas ka pistikupesast.
Kõige odvam ja lihtsam on lihtslt juhtmed ja lüliti salongi konsooli tuua.

Postitatud: K Juul 01, 2009 4:47 pm
Postitas djkiller
http://img32.imageshack.us/gal.php?g=p7010067.jpg

kahjuks mingit marki ma ei saanud.kuna kaitseks raam ümber pandud

Postitatud: K Juul 01, 2009 6:24 pm
Postitas Landy
djkiller kirjutas:http://img32.imageshack.us/gal.php?g=p7010067.jpg

kahjuks mingit marki ma ei saanud.kuna kaitseks raam ümber pandud
Pildi järgi otsustades pole seda vintsi VÄGA kaua aega(kui üldse) kasutatud ja tunub olema halvas sisus. Siin ei piisa puldi ostmiset. Vints tsuleb maha võtta ja täishooldus teha.

Kus Eesti otsas pesitsed?(Lisa see oma profiili!)

Postitatud: K Juul 01, 2009 6:56 pm
Postitas djkiller
Ida-Virumaal aseris nii rakverest kui ka jõhvist 30km

ega vaadates lähemalt siis tundub vist väga ammu kasutatud ja prokuratuuril seda vaja ei läind

Postitatud: K Juul 01, 2009 7:26 pm
Postitas fagott
No kõigepealt tee kindlaks, kas vidin üldse töötab. Selleks vajad üht ca 10cm juhtmejuppi, millel otsad "haljad" ja siis katsetad klemme omavahel. Kolm otsa peaks sinna sisse minema. Ühtmoodi kerib edasi, teine variant tagasi ja kolmas ei tee miskit. Siis shoppad suvalise puldi, millel mõnusam lüliti ja paned autole sobiva pistiku. Miskit tuumafüüsikat seal pole, kuigi enda auto eelmine omanik polnud sellega hakkama saanud(vints ja pult olid olemas, kuid pistikud ei sobinud).

Postitatud: K Juul 01, 2009 7:27 pm
Postitas fagott
To Ländi: toalüliti on mõnus küll, aga üksi olles väga ebapraktiline

Postitatud: K Juul 01, 2009 9:35 pm
Postitas djkiller
auto hakkab vist siis vist lagunema :roll:
nimelt sidur alla vajutada on vait. lasta üles sahin.kas siis siduri survelaager või mõni teine laager häälitseb.
kindlasti tuleks vist kõik rihmad ja muud eluks vajalikud vedelikud vahetada või lisada?

Postitatud: K Juul 01, 2009 10:53 pm
Postitas Landy
fagott kirjutas:No kõigepealt tee kindlaks, kas vidin üldse töötab. Selleks vajad üht ca 10cm juhtmejuppi, millel otsad "haljad" ja siis katsetad klemme omavahel. Kolm otsa peaks sinna sisse minema. Ühtmoodi kerib edasi, teine variant tagasi ja kolmas ei tee miskit. Siis shoppad suvalise puldi, millel mõnusam lüliti ja paned autole sobiva pistiku. Miskit tuumafüüsikat seal pole, kuigi enda auto eelmine omanik polnud sellega hakkama saanud(vints ja pult olid olemas, kuid pistikud ei sobinud).
Enda, vintsi ja autoelektektrisüsteemi huvides minda seda selles olkus vöga ei prooviks. Uuele omanikule SOE soovitus
1)Võta maha ja proovi ilma releedeta otse mõnelt lahtislet akult
2)Kui ilmutab elumärlke, siid lihtsalt koost lahti ning üle vaadata, puuhatada, määrida ning kokku tagssi ja auto peale
3)Kui elumärke ei ilmusta,siid koost lahti ja vaadata mis karul kõhus on ning kus võiks viga peituda. Tetud juhtudel on mõteks remontida, kui väga tuksis siis maha müüa ning uus/uuem ja korrlik osta
4) Kui vints hooldatud, siis otsi üles releed ja vaata üle ning puhasta vajadusel kontaktid/ühendused

Postitatud: N Juul 02, 2009 9:26 am
Postitas djkiller
tänud info eest.eks vints pole hetkel nr 1 asi mida tegema hakkan.kuid eks võab maha uurib ja puurib ,mis siis karul kõhus on;)