1. leht 3-st
Jeep Grand Cherokee
Postitatud: R Juun 26, 2009 9:38 pm
Postitas --kala--
Tere jälle.
Mida arvata ülal nimetatud maasturist. Alates 1999.....2004
Vaatan just diisel mootoriga isendeid aga milline neist valida, 2,5;2,7;3,1?
Ei vaja just maastikul müttamiseks vaid kehvematel teedel sõimiseks ja vahest ka seal kus tee juba kadunud, palju on ka käru vedamist. Kuidas nende käimarid vastu peavad. Ei ole märganud manuaale et kas neid on üldse?
Postitatud: R Juun 26, 2009 10:10 pm
Postitas djkiller
kindlasti CRD ehk sisi mersu mootor.
muud on itaalia omad mida ei kiitnud ka silberauto ise
Postitatud: L Juun 27, 2009 11:10 am
Postitas via101
See CRD mis on mersu mootor on Hullult pirtsakas. Põhimõtteliselt tangi ainult statoili diislit, sinist ei kannata(vähemalt mul tuttava oma ei kannatanud ja turtsus).
Ise sõidan 3.1-ga ja ei ütle küll midagi halba,välja arvatud see et käigukastil siduri pakid läbi

Postitatud: L Juun 27, 2009 5:25 pm
Postitas --kala--
hmmmm....üks räägib et Mersu mootor jama teine et 3,1 on jama.(mitte ainult siin)
niipalju olen aru saanud et veermik on sinnamaani sama et esi pidurid erinevad.
2.7 on siis R4 ja 3,1 R5/V6?
krt niipalju kui lugenud igalt poolt siis on yle yhe postituse räägitakse erinevat juttu

saa siis millestki aru.
kõikse nutusem on see et ei räägi omanikud vaid kõrvalt vaaatajad(jätame töömehed välja)
Edit: CRD on siis ComonRail e. ühisanuma pritse ja teien siis tava kõrgsurvepumbaga?
Postitatud: L Juun 27, 2009 7:18 pm
Postitas TiitR
--kala-- kirjutas:hmmmm....üks räägib et Mersu mootor jama teine et 3,1 on jama.(mitte ainult siin)
niipalju olen aru saanud et veermik on sinnamaani sama et esi pidurid erinevad.
2.7 on siis R4 ja 3,1 R5/V6?
krt niipalju kui lugenud igalt poolt siis on yle yhe postituse räägitakse erinevat juttu

saa siis millestki aru.
kõikse nutusem on see et ei räägi omanikud vaid kõrvalt vaaatajad(jätame töömehed välja)
Edit: CRD on siis ComonRail e. ühisanuma pritse ja teien siis tava kõrgsurvepumbaga?
See 2,7-ne ikka samuti 5 pütane

Postitatud: L Juun 27, 2009 7:35 pm
Postitas Pomo
mul on 2.7

aga ma ei tea, kas ta on parem, kui 3.1.

Postitatud: L Juun 27, 2009 7:41 pm
Postitas hh
CRD sõidab ka sinisega ja ilma turtsumata.

Manuaalkäigukastiga WJ grandi pole olemas.
Ise 2,7-ga väga rahul, minek ja kütesekulu on väga head, mootor vaikne ja hooldevälp piisavalt pikk.
Postitatud: L Juun 27, 2009 9:43 pm
Postitas via101
ah ah nüüd saime teada kes sinisega sõidab
Ei no ega see jutt mis teieni jõuab jne on moonutatud nii või naa.
Ühesõnaga mina ei näe erilist vahet, räägivad et 2,7 vaiksem kui 3.1 ja minek pidi ka parem olema.
Ise sõidan 3.1-ga ja ei ütleks et müra suur tõmmet on ka piisavalt (Maastur polegi kihutamiseks ja kiirendamiseks minuarust).
Küttekulu on ka talutav,keskmine on umbes 10 sajale linn ja maantee pooleks.
Et ühesõnaga edu valimisel ja vaata ikka hoolega ma sain näiteks hullult odavalt kätte aga no nüüd peale 10 000 km on käigukastis siduripakid läbi

Postitatud: L Juun 27, 2009 11:05 pm
Postitas --kala--
e. siis 3,1 on sama mootor mis Voyageril ja Scorpool ainult +1pütt?(eraldi kaaned)
ja 2,7 on sama mis E-270CDI Mersul?
P.S Sinine küte on sama mis tankla kytte ainult märgistatud sinise värviga.
pane läbipaistvasse pudelisse päiksekätte ja pleekib ära valgeks tagasi.
Postitatud: P Juun 28, 2009 1:50 am
Postitas pilgrems
--kala-- kirjutas:
P.S Sinine küte on sama mis tankla kytte ainult märgistatud sinise värviga.
pane läbipaistvasse pudelisse päiksekätte ja pleekib ära valgeks tagasi.
ilmselt pole päris nii, minu diiseel valgega ei taha käivituda ja kui käivitub siis jõudu vähe aga sinist nähehes käivitub ja käib nagu joodik peale 2 pitsi.
P.S mul ju pole jeep ka
Postitatud: P Juun 28, 2009 11:19 am
Postitas RAMBO
pilgrems kirjutas:--kala-- kirjutas:
P.S Sinine küte on sama mis tankla kytte ainult märgistatud sinise värviga.
pane läbipaistvasse pudelisse päiksekätte ja pleekib ära valgeks tagasi.
ilmselt pole päris nii, minu diiseel valgega ei taha käivituda ja kui käivitub siis jõudu vähe aga sinist nähehes käivitub ja käib nagu joodik peale 2 pitsi.
P.S mul ju pole jeep ka
täpselt,täpselt sinist kütet pole kellegil vaja solkida ja valge puhul ei tea KUNAGI. praegu siin eestis müüaksegi tanklates igasugust sitta,pestud ja ilma igasuguse määrdetta.jutu mõte oli selles,et 2,7 või 3,1 olen mõlemaga sõitnud ja töötavad/sõidavad mõlemad hästi,kui küte on õige.
endale jäi rohkem sümpatiseerima 2,7.

Postitatud: P Juun 28, 2009 3:37 pm
Postitas djkiller
nuh ei tea silberist öeldi veel lisaks ,et selel 3.1 vresioonil pidi plokikaantele kiiresti mõrad tulema.ja üks tk maskab 6k
Postitatud: P Juun 28, 2009 6:25 pm
Postitas uputaja
Lugege vahelduseks Chero alajaotust ja mõelge kuiväga seda ikka osta tahate.
Kogu lause mõte oli see , et leidub palju töökindlamaid parketikaid kui JEEP.
Aga eks vanasõnagi ütleb : Iga tüdruk kiidab oma tutti.
Postitatud: P Juun 28, 2009 6:28 pm
Postitas via101
Plokk läheb puru siis kui keema asi ajada ja kõveraks läheb ka suht kiirelt kui kuum on.
See tuti jutt on täiesti õige

Aga mina olen rahul,ei ole veel hätta jäänud kuskil, ei metsas,ega maanteel.
Postitatud: P Juun 28, 2009 7:26 pm
Postitas --kala--
iga kaane võib kõveraks ajada ja iga rehvi võib puruks sõita.