1. leht 2-st
TR1 ja ise cabrioks tehtud G
Postitatud: P Juun 21, 2009 11:55 pm
Postitas karu
Küsimus siis selline, et kui lühikesel G -l on ise kuudi tagumine pool ära lõigatud ehk auto on nn pool cabrioks tehtud, kas siis enam TR1 -es sellise autoga võistelda ei saa?
Re: TR1 ja ise cabrioks tehtud G
Postitatud: E Juun 22, 2009 12:24 am
Postitas Arto
karu kirjutas:Küsimus siis selline, et kui lühikesel G -l on ise kuudi tagumine pool ära lõigatud ehk auto on nn pool cabrioks tehtud, kas siis enam TR1 -es sellise autoga võistelda ei saa?
Minu arvates ei saa, omavolilised ümberehitused pole TR-1-s lubatud.
Postitatud: E Juun 22, 2009 12:38 am
Postitas karu
Seda küll aga sellised cabriod on mersul endal tootmises täitsa olemas, seega kui teha cabrioks ümber selliseks nagu originaal, siis võiks ju olla lubatud
Postitatud: E Juun 22, 2009 9:38 am
Postitas porilane
Tegelikult saab küll. Iseasi tõesti, kas sellel mõtet on. Nimelt pead sa ümberehituse kooskõlastama ARK-s, aga tavaauto ümberehitus kabrioks vajab päris põhjalikke jooniseid ja arvutusi. Kui kõik on korrektselt ehitatud ja vormistatud, ei näe mina küll probleemi võistlemises TR-1 klassis.
Anto
Postitatud: E Juun 22, 2009 10:06 am
Postitas MahviaDeTyrk
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.
6.8 Kere ja raam
Originaalsed. Igasugune lõikamine ja muul viisil muutmine on keelatud.
Tõstet peetakse juba normaalseks -
Kas nüd siis on aeg jõuda selleni, et ka TR1 võiks auto kere kah suvaliseks lõikuda ??
Postitatud: E Juun 22, 2009 10:27 am
Postitas karu
MahviaDeTyrk kirjutas:Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.
6.8 Kere ja raam
Originaalsed. Igasugune lõikamine ja muul viisil muutmine on keelatud.
Tõstet peetakse juba normaalseks -
Kas nüd siis on aeg jõuda selleni, et ka TR1 võiks auto kere kah suvaliseks lõikuda ??
Kindlasti mitte, lihtsalt kui kaks ühesugust g -d seisavad kõrvuti, üks tehase(või mõne tuuningfirma tehtud) cabrio, teine 'oma' cabrio siis tehase oma sobib tr1 -e ja oma mitte, see nagu see küsimus mida mõtlesin.
Postitatud: E Juun 22, 2009 10:41 am
Postitas rommi
Kui ma ei eksi, siis tuleb sellele ümberehitusluba võtta... Ja kas see lõigatud masin jääb tehasecabrioga identne? Seal on ju mingi tehase turvakaar jne...
Loogiliselt võttes poleks jah imelik, kui tulemus on kaalult, suuruselt ja välimuselt identne... kuid julgeks siiski kahelda, kas passis sõna "ümberehitus" tehnilisel ülevaatusel väga soodsas valguses just paistab.
Postitatud: E Juun 22, 2009 12:56 pm
Postitas karu
Pilt selge, ei või

Postitatud: E Juun 22, 2009 11:00 pm
Postitas Veiko
Mis sul teh passis kirjas on?
Kui lahtine siis pead sa peale saama kui aga mahtuniversaal siis lahtisega peale ei saa.Tehase lahtised autod ei ole tavaliselt ainult ära lõigatud katustega sõidukid.Nende turvakaared on palju tummisemad kui tavalistel.Tean seda Defendrite kohta kindlasti.
Veiko
Postitatud: T Juun 23, 2009 4:12 pm
Postitas karu
Veiko kirjutas:Mis sul teh passis kirjas on?
Passis on mahtuniversaal aga kui tagakuut teha näiteks plastikust äravõetavaks mis oleks täpselt orig kuudi kujuga ning võistlustel osaleks koos kuudiga?
Postitatud: K Juun 24, 2009 2:33 pm
Postitas Veiko
Aga plastkuurt ei ole nii tugev kui teraskuut.Seega turvalisuse eesmärkidele viidates ei saa sind sellise ratsiga rajale lasta.
Veiko
Postitatud: K Juun 24, 2009 4:19 pm
Postitas e.p.
selliste masinate jaoks on loodudki võistlusklass "vaba".
lõika-rebi ja kleebi palju tahad ...
Postitatud: K Juun 24, 2009 7:46 pm
Postitas Movistar
e.p. kirjutas:selliste masinate jaoks on loodudki võistlusklass "vaba".
lõika-rebi ja kleebi palju tahad ...
Sellise masina võistlusklass ei ole ka vaba.Nii tr-1 kui ka vaba sõites oled konkurentsist väljas .Suur ja raske auto millel all väike rehv.
Tundub,et kodanik Karu on teinud järjekordse sissemakse oma kooliteele .
Väikse rehviga on tegemist metsas täiesti mõttetu autoga millega jääd samapalju(tegelt veel rohkemgi) igasse lambi kohta kinni, kui oma Toyotaga.
Soovitan soojalt soetada korralik hüdrovints ja suur radikas õlile

sest seda autot saad sa samuti pidevalt vintsi otsas lohistada ja elektrilise vintsiga jääd lihtsal nälga.
Postitatud: K Juun 24, 2009 8:59 pm
Postitas karu
Movistar kirjutas:
Sellise masina võistlusklass ei ole ka vaba.Nii tr-1 kui ka vaba sõites oled konkurentsist väljas .Suur ja raske auto millel all väike rehv.
Tundub,et kodanik Karu on teinud järjekordse sissemakse oma kooliteele .
Väikse rehviga on tegemist metsas täiesti mõttetu autoga millega jääd samapalju(tegelt veel rohkemgi) igasse lambi kohta kinni, kui oma Toyotaga.
Soovitan soojalt soetada korralik hüdrovints ja suur radikas õlile

sest seda autot saad sa samuti pidevalt vintsi otsas lohistada ja elektrilise vintsiga jääd lihtsal nälga.

See auto polegi otseselt rabasse mõeldud, raba jaoks vaatan hiljem midagi

Postitatud: K Juun 24, 2009 10:46 pm
Postitas ed101
Mercedesest saab ju cabrio orginaaldetailid tellida. Kui see ümberehitus kenasti ka ARKis kooskõlastatud on, ei näe põhjust kobisemiseks.
Tasuvus muidugi...
