1. leht 1-st

Postitatud: L Juun 20, 2009 11:07 pm
Postitas hmm
Kontrolli kas kõik rattad veavad. Kui kesdiffri luku väja lükkad ja paned veo taha siis vaata kas kardaanid pöörlevad kui üks pööleb on viga selles sillas.

Postitatud: P Juun 21, 2009 9:56 am
Postitas hmm
Kõige tõenäolisem on üks püsikiirusliigenditest, tavaliselt lõhub see ka poolassi otsa nuudi ära.
Osad detailid on 460 ja 463 esisillas vahetatavad aga poolassid ja pöörised mitte. 463-l on toekamad.
Nüüd pane esilukk sisse ja vaata milline ratas veab või tõsta tattad üles ja vaata milline vabat käib. Ja siis lammutama.
Kui lammutama hakkad anna mulle teada. Ammu olen tahtnud proovida kas õnnestub 460-le 463-e püsikiirusliigendid külge aretada aga kellelgi pole 463-e silda laiali olnud. Niisamma ei taha ka lammutada.

Rein 52 69 391

Postitatud: P Juun 21, 2009 11:18 am
Postitas e.p.
sai proovitud aga suht erinevad 460 ja 463 omad. 463 suurema läbimõõduga võll ja abs vöö küljes. tundub,et originaalina ainult saadaval...põhjlikku uuringut ei teinud.

Postitatud: P Juun 21, 2009 5:04 pm
Postitas trc
e.p. kirjutas:sai proovitud aga suht erinevad 460 ja 463 omad. 463 suurema läbimõõduga võll ja abs vöö küljes. tundub,et originaalina ainult saadaval...põhjlikku uuringut ei teinud.
Ameeriklastel on üks tegija, kes valmistab originaalist tugevamaid pooltelgi. Olemas nii 460 kui 463 omad

460 - 585 usd per piece ja 463 - 650 usd per piece.

Postitatud: E Juun 22, 2009 2:45 pm
Postitas e.p.
Rein:
Kui lammutama hakkad anna mulle teada. Ammu olen tahtnud proovida kas õnnestub 460-le 463-e püsikiirusliigendid külge aretada aga kellelgi pole 463-e silda laiali olnud. Niisamma ei taha ka lammutada.
iseenesest teostatav aga pead siis ratta kinnituse flantsi ka 463-e oma panema, laager neil sama. pooltelje nuudid samad, lühema assi pikkus 435 mm.