1. leht 1-st

LR RR P38 96´

Postitatud: E Juun 15, 2009 7:26 pm
Postitas rmann
Et siis sõbral järgmine mure :
Nädalapäevad tagasi hakkas vedrustus jupsima (siis see kõrguse värk).
Alguses tõstis vais ühe poole üles, siis mõne aja pärast teise poole.
Ja lõpuks tõstis kõige kõrgemale ja sinna ta jäi.

Paar päeva hiljem käivitati ja siis lasi end täitsa alla ning seal on ta siiani - tantsi või tvisti.
Ei tõsta ega tee üldse midagi.

Siit siis küsimus :
Millest võiks vea otsimist alustada ?
Tõenäolisemad vead ?

Postitatud: E Juun 15, 2009 10:10 pm
Postitas Che Burashka
Kõige parem lahendus oleks arvuti järgi,mis tuvastab vea koodid.Kui tulukesed armatuuris vilguvad eks siis juba avarii reziim.RSC OÜ aitab vea tuvastada.(Paldiski mnt.225,5041753)

Postitatud: T Juun 16, 2009 12:19 am
Postitas tt
sellele murele on ainult 1 lõplik lahendus

http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=2183

aga üldjuhul P38 õhkvedrustusega juhtub nii: kui padi hakkas vanadusest lekkima siis kompressor tahtis seda täis pumbata. natuke jaksas, lisapingutus võttis viimasegi jaksu. nüüd enam ei jaksa + kõige selle peale lolliks läinud pardakompuuter.

Postitatud: T Juun 23, 2009 1:45 pm
Postitas paevaline
landroveri domeen vist tiba maas, kuid arvan, et tt soovitas spiraalid alla kruvida.
Ei nõustu sellega - spiraalid on spiraalid. Selles see RR'i võlu ongi, et kui hoolitseda korralikult vedrustuse eest, siis on tegemist mugava ja ihaldusväärse autoga.
Seega min ei soovita spiraale. Muidugi tekib neetud ahvatlus just siis, kui ei tea, miks ja mis autol viga.

Postitatud: K Juun 24, 2009 2:37 pm
Postitas Veiko
RR võlu suurenisti seisnebgi selles õhkvedrustuses.Kui juba spiraalid allapanna siis võib juba Toyotsi osta alustuseks.

Veiko