Roolivarda ümberehitus ja muid küsimusi
Postitatud: E Mai 23, 2005 11:01 am
Niisiis käsil Sukisuki kere upitus (vedrupakid silla peale). Hetkel asi nii kaugel: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine/013_G (ehk siis enamus tööd tehtud).
Jäänud on veel roolivarda probleem, pikemate pidurivoolikute panek, uute amortide leidmine, leevenduskummide küsimus ja kardaanidele vaheflantside tegemine. Ja muidugi suuremad rehvid
1. Roolisüsteem näeb siis välja nüüd sedasi:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine/004_G ja
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine/006_G_001.
Ehk siis olemasolev roolivarras enam ei ulatu (mida oligi oodata) ning isegi kui oleks pikem, siis ei saaks teda sirgelt panna ka, sest vedrupakk jääb ette.
Kas siinkohal piisaks ühe käänakuga roolivardast (et vedrupakist mööda läheks horisontaalselt) või tuleks roolikarbi ligidusse ka teistpidine käänak teha? Ehk siis väljavenitatud S'i meenutav asi...
2. Pidurivoolikuid - kust pikemaid kummist voolikuid saab? Kas keegi valmistab neid vastavalt tellimusele?
3. Kui keegi on ca 10cm tõstet teinud Samuraile, siis millised amordid võiksid sinna sobilikud olla? Kõige õigem vist lihtsalt min ja max asendid ära mõõta ja selle järgi otsida sobiv?
4. Kas üleüldse tasuks muretseda selle pärast, et need leevenduspadjad, mis tavaolukorras peaksid vastu silda käima, enam vastu silda käia ei ulatu. Ehk siis võib tekkida olukord kus vedrupakk läheb tagurpidi? Või ei ole sellist asja karta? Pean silmas sellel pildil üleval natuke nähaolevat asjandust: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine/P5140029
5. Kuigi kardaanid ulatusid ilusti sildadeni, mis on nüüd vahekastist kaugemal, siis kas on mõistlik ikkagi teha väike vaheflants, et nad enamvähem sama koha peale jääksid nuutide suhtes? Hetkel on vast ca 5 cm seda osa, mis nuutidega sees istub.
Tänud, kes viitsivad võtta vaevaks oma kogemusi jagada
Jäänud on veel roolivarda probleem, pikemate pidurivoolikute panek, uute amortide leidmine, leevenduskummide küsimus ja kardaanidele vaheflantside tegemine. Ja muidugi suuremad rehvid

1. Roolisüsteem näeb siis välja nüüd sedasi:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine/004_G ja
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine/006_G_001.
Ehk siis olemasolev roolivarras enam ei ulatu (mida oligi oodata) ning isegi kui oleks pikem, siis ei saaks teda sirgelt panna ka, sest vedrupakk jääb ette.
Kas siinkohal piisaks ühe käänakuga roolivardast (et vedrupakist mööda läheks horisontaalselt) või tuleks roolikarbi ligidusse ka teistpidine käänak teha? Ehk siis väljavenitatud S'i meenutav asi...

2. Pidurivoolikuid - kust pikemaid kummist voolikuid saab? Kas keegi valmistab neid vastavalt tellimusele?
3. Kui keegi on ca 10cm tõstet teinud Samuraile, siis millised amordid võiksid sinna sobilikud olla? Kõige õigem vist lihtsalt min ja max asendid ära mõõta ja selle järgi otsida sobiv?
4. Kas üleüldse tasuks muretseda selle pärast, et need leevenduspadjad, mis tavaolukorras peaksid vastu silda käima, enam vastu silda käia ei ulatu. Ehk siis võib tekkida olukord kus vedrupakk läheb tagurpidi? Või ei ole sellist asja karta? Pean silmas sellel pildil üleval natuke nähaolevat asjandust: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/keretostmine/P5140029
5. Kuigi kardaanid ulatusid ilusti sildadeni, mis on nüüd vahekastist kaugemal, siis kas on mõistlik ikkagi teha väike vaheflants, et nad enamvähem sama koha peale jääksid nuutide suhtes? Hetkel on vast ca 5 cm seda osa, mis nuutidega sees istub.
Tänud, kes viitsivad võtta vaevaks oma kogemusi jagada
