1. leht 1-st

Patrol Y61, 99a turbo

Postitatud: R Juun 05, 2009 7:20 pm
Postitas jomm82
Tere turboga vist mingi jama, ajab lõdviku vahelt õli välja. Hakkas suht järsku, enne oli jumala kuiv ja nüüd õline. Keegi oskab nõu anda, et milles võib viga olla, või tuleb turbot vahetama hakata?

Re: Patrol Y61, 99a turbo

Postitatud: R Juun 05, 2009 7:27 pm
Postitas Ptyyp
jomm82 kirjutas:Tere turboga vist mingi jama, ajab lõdviku vahelt õli välja. Hakkas suht järsku, enne oli jumala kuiv ja nüüd õline. Keegi oskab nõu anda, et milles võib viga olla, või tuleb turbot vahetama hakata?
Võta turbost väljaminev õhulõdvik lahti ja kontrolli mis seisus turbo on? Kui suured on lõtkud?
Kui turbo labad veel korras siis kannatab uued puksid panna ja turbo ära tasakaalustada, kui aga asi väga nutune siis arvatavasti uut turbot otsima!

Postitatud: R Juun 05, 2009 10:10 pm
Postitas jomm82
Tänud, kontrollin üle ja siis näeb mis edasi saab!

Postitatud: K Juun 10, 2009 9:56 pm
Postitas jomm82
Tere, kontrollisime mehhaanikuga koos kõik üle ja selgus, et turbo labad olid korras ja lõtku ka sees ei olnud. Õline ka turbo seest ei olnud ja see õli tuli hoopis intercooleri lõdviku vahelt, mille alumine serv oli kahekorra, ilmselt kunagi paigaldamisega läinud ja sealt see tuligi. Nüüd tundub korras olevat ja enam ei leki.

Postitatud: K Juun 10, 2009 10:10 pm
Postitas MahviaDeTyrk
jomm82 kirjutas:õli tuli hoopis intercooleri lõdviku vahelt, mille alumine serv oli kahekorra, ilmselt kunagi paigaldamisega läinud ja sealt see tuligi.
Täpsusta palun miks sul intercooleris õli on ?

Postitatud: K Juun 10, 2009 11:20 pm
Postitas Tony
ju karteris väike rõhk sees juba ja sealt lükkab õli üles

Best
Tony

Postitatud: N Juun 11, 2009 8:21 am
Postitas jomm82
Intercooleris õli ei tohi olla jah aga veits oli ja arvan, et Tonyl õigus karteris väike rõhk sees. See aga jama näitaja... :(

Postitatud: N Juun 11, 2009 9:49 am
Postitas MahviaDeTyrk
ega karteri tuulutus ju intecooletiga ühenduses pole - intercooleris peaks sul ikka suurem rõhk olema kui karteris

Postitatud: N Juun 11, 2009 10:03 am
Postitas jomm82
Aga kui lõdvikul vahe sees oli siis peaks rõhk ka madalam olema ja karteri tuulutus on turboga ühenduses, all väike lõdvik.

Postitatud: N Juun 11, 2009 10:11 am
Postitas Ptyyp
Karteri tuulutus läheb sinna toru külge kust õhk turbosse tuleb. Turbost väljaminev õhk käib läbi interkuuleri ja sealt edasi mootorisse.
Päris õline see interkuuluer seest olla ei tohiks kuigi mingi x väike kogus õli pidi olema normaalne.
Võta karteri tuulutus voolik lahti ja anna veits pöördeid mootorile ning näed kui palju ja kas üldse tuleb sealt õli.
Kui ikka suur surve sees siis oleks vaja kolvirõngad ära vahetada.
Muidugi oleks võimalik karteri tuulutus voolik suunata näiteks põhjaalla ja teisele otsale "pime" ette panna, siis ei löö enam õli interkuulerisse.

Postitatud: N Juun 11, 2009 11:48 am
Postitas jomm82
Võtsime karteri tuulutuse otsa lahti ja mingi 4.5 tuhande pöörde juures õrnad 2 täppi tuli käe peale. Intercooleri lõdviku seinad olid väga vähe õliga koos, pigem selline õrn tahmakiht.