1. leht 1-st
Limusiinidest veel
Postitatud: T Mai 17, 2005 6:04 pm
Postitas laurip
Ma algul mõtlesin, et ,mul nägemisega miskit korrast ära

, aga tundub et pilt siiski elust enesest:
Asja ideest saan isegi aru, aga miks neid uksi sinna niipalju tarvis oli

Kas tõesti iga uks viib eraldi tuppa....?
Postitatud: T Mai 17, 2005 10:30 pm
Postitas Landy
Kui mu silm ei peta, siis tegu LR D130 pikendatud raami baasil ehitatud nö. safarimasinaga Land Rover Defender 147, mis miski tuuningfirma lausa seeritoodanguna Aafrikas safareid pidvatele firmadel toodab.
Sisevaade:
http://www.landyonline.co.za/specs/spec ... _Engel.bmp
http://www.africasafari.co.za/land_rove ... 47_td5.htm
Siin üks LR D130 Full Hardtop

[
Postitatud: K Mai 18, 2005 7:25 am
Postitas Urvo
Ma kujutan ette kui lõbus võib nii pika masinaga metsas manööverdada

Postitatud: K Mai 18, 2005 10:34 am
Postitas Landy
Offy-roady kirjutas:Ma kujutan ette kui lõbus võib nii pika masinaga metsas manööverdada

Lohutan sind sellega, et nendega sõidetakse vaid Aafria lagedatel madal taimestikuga ja kõrbe aladel ning olemasolevatel "teedel". Dzunglisse sellisega muidugi ronima ei hakata.
Postitatud: K Mai 18, 2005 2:40 pm
Postitas Urvo
Eestis sõites võtaks nii mõnegi silmi pühkima, et ega viirastust ei näe

Postitatud: K Mai 18, 2005 3:52 pm
Postitas rommi
13 istekohta!

"Rahvamaja" kõlab isegi pehmet selle kohta
http://www.difflock.com/buyersguide/new ... ndex.shtml
Postitatud: K Mai 18, 2005 6:42 pm
Postitas margus4x4ee
83 kw diisel ja manuaalkast võib 2.5tonnisel masinal üsna frustreeriv olla.
Postitatud: K Mai 18, 2005 9:53 pm
Postitas Landy
margus4x4ee kirjutas:83 kw diisel ja manuaalkast võib 2.5tonnisel masinal üsna frustreeriv olla.
eee...Land Roveril on vaheast koos aeglustiga ka olemas
pealegi lubab tehas ju kuni 4 t haagise sappa panna.
