1. leht 1-st

luazi mootor

Postitatud: N Mai 21, 2009 4:16 pm
Postitas Martin2
kas oleks võimalik luazi originaal mootorit võimsamaks aretada
või pole sel mõtet

Postitatud: R Mai 22, 2009 11:35 am
Postitas Martin2
kui on siis kuidas

Postitatud: R Mai 22, 2009 12:15 pm
Postitas nymmik
Teed kapitaalremondi ja ongi võimsam kui praegu + 2101 karburaator = 45hj

Re: luazi mootor

Postitatud: N Juun 25, 2009 8:17 pm
Postitas seff
Martin2 kirjutas:kas oleks võimalik luazi originaal mootorit võimsamaks aretada
või pole sel mõtet
ei ole mõtet

Postitatud: N Juun 25, 2009 9:40 pm
Postitas R969
Martin2 kirjutas:kui on siis kuidas
Esimese asjana vaataks,kas saab silindreid jämedamaks puurida ja kui palju.
Kui on selge kui palju puurida,siis valid sobivad kolvid ja puurid.
Kindlasti peab tegema uued raami puksid paremast sulamist ja hoorattale
veel 4 tifti lisama.
Kindlasti tuleb asjad ühte kaalu ajada ja vänt tasakaalustada.
Nukkvõll võiks olla 210/215 kraadi ja kattenurk 65 kraadi.
Klapitõusu kannatab nookuritega ajada 11 millimeetrini ja soovitav oleks kasutada paremaid vedrusid.
Tasakaalustusvõll kindlasti välja visata,sest lendab muidu ise.
Õlipumbale 8mm pikemad hammasrattad ja tsentrifuugi asemele täisvoolu
filter ja kõik õli lasta läbi radiaatori.
Sisselaskekollektor minema ja 4 30mm lõõriga mootorratta karburaatorit.
Ventilaator tasakaalustada ja ülekanne 1:1 väntvõllilt.
Surveastet pole üle 8,8 mõtet ajada,sest vastupidavus kannatab.
Sellisest mootorist on mõõdetud 86 hj 7900 p/min
kindlasti saaks ka rohkem,kui minna üle vesijahutusele ja valmistada uus
väntvõll

Postitatud: N Juun 25, 2009 11:54 pm
Postitas seff
R969 kirjutas:
Martin2 kirjutas:kui on siis kuidas
Esimese asjana vaataks,kas saab silindreid jämedamaks puurida ja kui palju.
Kui on selge kui palju puurida,siis valid sobivad kolvid ja puurid.
Kindlasti peab tegema uued raami puksid paremast sulamist ja hoorattale
veel 4 tifti lisama.
Kindlasti tuleb asjad ühte kaalu ajada ja vänt tasakaalustada.
Nukkvõll võiks olla 210/215 kraadi ja kattenurk 65 kraadi.
Klapitõusu kannatab nookuritega ajada 11 millimeetrini ja soovitav oleks kasutada paremaid vedrusid.
Tasakaalustusvõll kindlasti välja visata,sest lendab muidu ise.
Õlipumbale 8mm pikemad hammasrattad ja tsentrifuugi asemele täisvoolu
filter ja kõik õli lasta läbi radiaatori.
Sisselaskekollektor minema ja 4 30mm lõõriga mootorratta karburaatorit.
Ventilaator tasakaalustada ja ülekanne 1:1 väntvõllilt.
Surveastet pole üle 8,8 mõtet ajada,sest vastupidavus kannatab.
Sellisest mootorist on mõõdetud 86 hj 7900 p/min
kindlasti saaks ka rohkem,kui minna üle vesijahutusele ja valmistada uus
väntvõll
ja sama raha ja vaeva eest saaks....
või siis oluliselt odavama lada moto 80 hp stock :D

Postitatud: R Juun 26, 2009 2:15 pm
Postitas R969
seff kirjutas:
R969 kirjutas:
Martin2 kirjutas:kui on siis kuidas
Esimese asjana vaataks,kas saab silindreid jämedamaks puurida ja kui palju.
Kui on selge kui palju puurida,siis valid sobivad kolvid ja puurid.
Kindlasti peab tegema uued raami puksid paremast sulamist ja hoorattale
veel 4 tifti lisama.
Kindlasti tuleb asjad ühte kaalu ajada ja vänt tasakaalustada.
Nukkvõll võiks olla 210/215 kraadi ja kattenurk 65 kraadi.
Klapitõusu kannatab nookuritega ajada 11 millimeetrini ja soovitav oleks kasutada paremaid vedrusid.
Tasakaalustusvõll kindlasti välja visata,sest lendab muidu ise.
Õlipumbale 8mm pikemad hammasrattad ja tsentrifuugi asemele täisvoolu
filter ja kõik õli lasta läbi radiaatori.
Sisselaskekollektor minema ja 4 30mm lõõriga mootorratta karburaatorit.
Ventilaator tasakaalustada ja ülekanne 1:1 väntvõllilt.
Surveastet pole üle 8,8 mõtet ajada,sest vastupidavus kannatab.
Sellisest mootorist on mõõdetud 86 hj 7900 p/min
kindlasti saaks ka rohkem,kui minna üle vesijahutusele ja valmistada uus
väntvõll
ja sama raha ja vaeva eest saaks....
või siis oluliselt odavama lada moto 80 hp stock :D
Ega muud mõtet tänapäeval polegi,kui et hea näidata et mul on selline asi ja sul ei ole.
Kunagi sõideti sellisega bagi ja kuna isa sõber oli mootorimees,siis oma auto peal katsetati mootoreid ja nii mõnigi kord sõideti sellega sirgel teel
miilitsa eest minema.