luazi mootor
Postitatud: N Mai 21, 2009 4:16 pm
kas oleks võimalik luazi originaal mootorit võimsamaks aretada
või pole sel mõtet
või pole sel mõtet
ei ole mõtetMartin2 kirjutas:kas oleks võimalik luazi originaal mootorit võimsamaks aretada
või pole sel mõtet
Esimese asjana vaataks,kas saab silindreid jämedamaks puurida ja kui palju.Martin2 kirjutas:kui on siis kuidas
ja sama raha ja vaeva eest saaks....R969 kirjutas:Esimese asjana vaataks,kas saab silindreid jämedamaks puurida ja kui palju.Martin2 kirjutas:kui on siis kuidas
Kui on selge kui palju puurida,siis valid sobivad kolvid ja puurid.
Kindlasti peab tegema uued raami puksid paremast sulamist ja hoorattale
veel 4 tifti lisama.
Kindlasti tuleb asjad ühte kaalu ajada ja vänt tasakaalustada.
Nukkvõll võiks olla 210/215 kraadi ja kattenurk 65 kraadi.
Klapitõusu kannatab nookuritega ajada 11 millimeetrini ja soovitav oleks kasutada paremaid vedrusid.
Tasakaalustusvõll kindlasti välja visata,sest lendab muidu ise.
Õlipumbale 8mm pikemad hammasrattad ja tsentrifuugi asemele täisvoolu
filter ja kõik õli lasta läbi radiaatori.
Sisselaskekollektor minema ja 4 30mm lõõriga mootorratta karburaatorit.
Ventilaator tasakaalustada ja ülekanne 1:1 väntvõllilt.
Surveastet pole üle 8,8 mõtet ajada,sest vastupidavus kannatab.
Sellisest mootorist on mõõdetud 86 hj 7900 p/min
kindlasti saaks ka rohkem,kui minna üle vesijahutusele ja valmistada uus
väntvõll
Ega muud mõtet tänapäeval polegi,kui et hea näidata et mul on selline asi ja sul ei ole.seff kirjutas:ja sama raha ja vaeva eest saaks....R969 kirjutas:Esimese asjana vaataks,kas saab silindreid jämedamaks puurida ja kui palju.Martin2 kirjutas:kui on siis kuidas
Kui on selge kui palju puurida,siis valid sobivad kolvid ja puurid.
Kindlasti peab tegema uued raami puksid paremast sulamist ja hoorattale
veel 4 tifti lisama.
Kindlasti tuleb asjad ühte kaalu ajada ja vänt tasakaalustada.
Nukkvõll võiks olla 210/215 kraadi ja kattenurk 65 kraadi.
Klapitõusu kannatab nookuritega ajada 11 millimeetrini ja soovitav oleks kasutada paremaid vedrusid.
Tasakaalustusvõll kindlasti välja visata,sest lendab muidu ise.
Õlipumbale 8mm pikemad hammasrattad ja tsentrifuugi asemele täisvoolu
filter ja kõik õli lasta läbi radiaatori.
Sisselaskekollektor minema ja 4 30mm lõõriga mootorratta karburaatorit.
Ventilaator tasakaalustada ja ülekanne 1:1 väntvõllilt.
Surveastet pole üle 8,8 mõtet ajada,sest vastupidavus kannatab.
Sellisest mootorist on mõõdetud 86 hj 7900 p/min
kindlasti saaks ka rohkem,kui minna üle vesijahutusele ja valmistada uus
väntvõll
või siis oluliselt odavama lada moto 80 hp stock