1. leht 1-st
tagadiffri lukk GV'le
Postitatud: K Mai 20, 2009 2:39 pm
Postitas kpihus
Milline oleks kõige mõistlikum võimalus saada Grand Vitara ('03) tagasilda diffrilukk ? mõistliku all mõtlen kõige odavam ja kõige vähem ümberehitust nõudev. Keevituse jätame siinkohalt välja, sest maanteel on ka vaja piisavalt sõita.
Postitatud: K Mai 20, 2009 4:20 pm
Postitas jr
Kui samurai differ on erinev, siis ilmselt on kõige odavam lukk ARB oma.
http://www.jrmotors.ee/uploads/Kataloog ... _chart.pdf
Lock Right ei paku midagi Vitara'le.
Postitatud: K Mai 20, 2009 11:04 pm
Postitas jlx
Mikimaal pakutakse midagi sellist
http://www.puresuzuki.com/limited_slip2.htm
Kas see ka sobib ei julge pead anda

Postitatud: N Mai 21, 2009 10:21 am
Postitas kpihus
Mhmm, surfasin weebis pisut selle lockrighti kohta aga enamasti pakutakse marketingi jama. Küsimus aga lihtne, kuidas lockright töötab ? Seda ma jah lugesin, et kannab jõu rattale, mis seda rohkem vajab, ehk spinivale. Aga kuidas täpsemalt (laskudes tehnilistesse detailidesse) see jõud diffri sees just õigele rattale antakse ?
Postitatud: N Mai 21, 2009 10:43 am
Postitas MahviaDeTyrk
kpihus kirjutas:Mhmm, surfasin weebis pisut selle lockrighti kohta aga enamasti pakutakse marketingi jama. Küsimus aga lihtne, kuidas lockright töötab ? Seda ma jah lugesin, et kannab jõu rattale, mis seda rohkem vajab, ehk spinivale. Aga kuidas täpsemalt (laskudes tehnilistesse detailidesse) see jõud diffri sees just õigele rattale antakse ?
Ei jaga lock-right kuidagimoodi jõudu
kardaani poolt tulev jõud lukustab - rataste poolt tulev avab
Postitatud: N Mai 21, 2009 11:02 am
Postitas kpihus
MahviaDeTyrk kirjutas:kpihus kirjutas:Mhmm, surfasin weebis pisut selle lockrighti kohta aga enamasti pakutakse marketingi jama. Küsimus aga lihtne, kuidas lockright töötab ? Seda ma jah lugesin, et kannab jõu rattale, mis seda rohkem vajab, ehk spinivale. Aga kuidas täpsemalt (laskudes tehnilistesse detailidesse) see jõud diffri sees just õigele rattale antakse ?
Ei jaga lock-right kuidagimoodi jõudu
kardaani poolt tulev jõud lukustab - rataste poolt tulev avab
ok, kõlab mõistlikult, aga kuidas seda (tehniliselt) difri sees korda saadetakse ?
Postitatud: N Mai 21, 2009 11:38 am
Postitas jr
Läbi difri sõrme lükatakse luku sisemised hambad välimise satika hammaste vastu kui kardaanist jõud peal ja ongi kõik. Kui gaas maha lasta kaob läbi kardaani->teo->taldriku langev jõud difrikorpuse sõrmele ja välimised satikad suudavad sisemiste suhtes ennast üle hammaste loopima hakata. Sellele aitavad kaasa ka väikesed vedrud, mis luku sees on.
Postitatud: N Mai 21, 2009 11:46 am
Postitas kpihus
üle hammaste loopimise puhul käib jutt nendest hammastest ?
Kas füüsikaseadused neid hambaid kolekiiresti ära ei hävita ? Pmst peaks siis kurvis tagadiffrist ragin kostma hakkama ?
EDIT: Kuidas LSD ennast õigustavad, olukorras, kus vasak esimene ja parem tagumine rattas korraga pidamise kaotavad ? Kas GVle üldse LSD'd pakutakse ?
Postitatud: N Mai 21, 2009 11:47 am
Postitas jr
Just.