1. leht 1-st

Comeup'i freespool lukk

Postitatud: K Mai 20, 2009 12:11 am
Postitas tarmo
Kunagi on mingis teemas sellest siin juttu olnud, aga ei leidnud enam üles.
Keegi pakkus comeup vintsidele elektromagneti või õhuga lülitatavat freespooli lukustit. Kes see võis olla ja palju see vidin maksis?

Postitatud: K Mai 20, 2009 12:27 am
Postitas jr

Postitatud: K Mai 20, 2009 12:28 am
Postitas Romek
Selline jubinas on sellises kohas saadaval:

http://www.maasturid.ee/components/com_ ... b015ee.jpg

Postitatud: K Mai 20, 2009 1:22 am
Postitas Landy
Vaiko pakkus ka neid mingi aeg tagasi.

Postitatud: K Mai 20, 2009 9:25 am
Postitas Küllo
Soovitan kohe ka lukku lükkamise pool õuga käima panna, mitte jääda vedru peale lootma. Probleem selles, et mõne aja möödudes pole enam kindel, kas lukustab või millal lukustab.

Postitatud: K Mai 20, 2009 11:31 am
Postitas Madis
Küllo kirjutas:Soovitan kohe ka lukku lükkamise pool õuga käima panna, mitte jääda vedru peale lootma. Probleem selles, et mõne aja möödudes pole enam kindel, kas lukustab või millal lukustab.
Märkus õige. :!: saad modida seda sama silindrit ning võimalik ka valmistada kohe selline kahepoolne silinder.

Postitatud: K Mai 20, 2009 4:42 pm
Postitas tarmo
Kuna hind sel vidinal päris krõbe, siis sai uuritud Hydroscanist mikrosilindreid. Hinda lubati homme öelda.

Madis - kas sina valmistad ka sellise vidina vajadusel valmis (kahepoolse). Mis ta hind tuleks?
Kui ma ei eksi, siis oli seal vist tolline keere, aga võibolla ka eksin.

Postitatud: K Mai 20, 2009 7:37 pm
Postitas Madis
tarmo kirjutas: Madis - kas sina valmistad ka sellise vidina vajadusel valmis (kahepoolse).
No otse loomulikult :D Mitte et ma nii hirmsasti seda teha tahaks, aga võin ketsi paelad ära süüa kui HS-is vidin odavam on. Teen Sulle homme hinna ja räägime detailidest lähemalt.
Samas kui juba tegemiseks läheb siis vast teen neid juba mitu. Kommappe peaks ju veel jalaga segada olema.

Postitatud: K Mai 20, 2009 8:34 pm
Postitas tarmo
Usun ka, et huvilisi leidub veel. Anna märku, kui hind teada.
Kui on vaja, ma mõõdan selle originaaljunni ära (keerme läbimõõt, sõrme läbimõõt ja käik).

Postitatud: K Mai 20, 2009 9:03 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kui juba miskit custom junni teha - siis mu meelest peaks selle tegema nii, et säiliks siiski ka võimalus manuaalselt lülitada :roll:

Postitatud: K Mai 20, 2009 10:08 pm
Postitas tarmo
MahviaDeTyrk kirjutas:Kui juba miskit custom junni teha - siis mu meelest peaks selle tegema nii, et säiliks siiski ka võimalus manuaalselt lülitada :roll:
Kui on kahepoolne silinder, siis see ei ole eriti lihtne ülesanne, sest surve on ju alati ühel poolel peal ja käega ei jõua seda ilmselt liigutada. Surve peaks enne maha laskma. Hädajuhtumil muidugi saaks vooliku(d) tagant ära tõmmata jah.
Eeldaks ilmselt kahepoolse kolvivarrega silindrit see lahendus.

Postitatud: N Mai 21, 2009 9:15 am
Postitas Madis
Manuaalseks lülituseks hoia originaal junn autos kaasas. Ei ole raketiteadus see metsas kahe minutiga ära vahetada.

Postitatud: N Mai 21, 2009 10:40 am
Postitas MahviaDeTyrk
Ma tegelikult ei saa päris täpselt aru - kui antud silindrist allapoole jookseb välja lukustuspulk - siis miks sama targalt ei võiks ülespoole välja joosta selle pulga/kolvi teine ots millest saab manuaalselt avada-lukustada ??
Volladele kiirühendused nt. - ei lähe kahte minutitki et vajadusel torustik lahti rebida ja manuaalselt majandada :roll:

Postitatud: N Mai 21, 2009 11:07 am
Postitas Madis
MahviaDeTyrk kirjutas:Ma tegelikult ei saa päris täpselt aru - kui antud silindrist allapoole jookseb välja lukustuspulk - siis miks sama targalt ei võiks ülespoole välja joosta selle pulga/kolvi teine ots millest saab manuaalselt avada-lukustada ??
Ja saad ühe mõnusalt pika jorbli, mis heaste puie vahele kinni jääb. Muidugi kui see just erisoov pole. Ja muidugi boonuseks veel see, et talvel see väljaulatuv osa kenasti ära jäätub. Kogetud. Aamen.