1. leht 6-st
küsimus suurele ringile...mis tõugu maasturit ma vajan?
Postitatud: E Mai 09, 2005 5:26 pm
Postitas Thea
Heips mehed,
vajan kõrget ...sügisel-kevadel on tee nimeline kraavistik + tee tähendab ka seda, et puu ei kasva
vajan 4*4....peale kraavi peab ta ennast ka mäkke vedama
vajan konksuga..ja et tõesti suudaks vedada kärus mida iganes
vajan mahutavat...suur hunt või ehitusmaterjal või ....
vajan teel püsivat...üldjuhul on suht paikne auto aga aegajalt liigb 500km siia-sinna ja siis nädala mööda Tln linna
NB! hea hooldus + nor.hinnas vidinad + et püsiks koos
Tehnika pole minu maa...tehnika peab mind teenima...
Seega vaataks sündinuid 2003 alla ja 1998 üles (vist)
Sry, kui pole võhikule õige koht aga õigemat ei leidnud
Jään lootma teie inimarmastusele...
Postitatud: E Mai 09, 2005 5:36 pm
Postitas Landy
Ole hea ja anna mingi vihje ka järgmiste punkide kohta:
*hinnapiirid
*kas soovid bensiini või diiselmootoriga isendit.
*kas manuaal või automaatkastiga
Kui oleks vaja tainult töölooma, siis kindlasti Land Rover Defender 110, kui kui armastad ka mugavust , siis võid LR Discovery (NB! 1. põlvkond!) ja Range Rover Mk II peale mõelda. Mõlemad on täisraamil ja talsillaga ning võtvad kuni 3,5t käru sappa.
Ehk jääb siit midagi silma:
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... er_id=/r=4
Postitatud: E Mai 09, 2005 5:38 pm
Postitas Urvo
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html peaks mäed ja kraavid vallutama küll ja korralikku käru jõuab ka vedada. Eks mõni muu mees räägi ise täpsemalt...
Postitatud: E Mai 09, 2005 6:27 pm
Postitas jr
Ma kui auto omanik ütlen järgnevat, et kui huvi konkreetne, siis tee oma pakkumine. Usun, et kaubale saame ehk sellisel juhul kindlasti.
Hetkel auto hoolduses.
Vahetatakse kõik uksehinged, veermik vaadatakse üle, kõik mis reguleerimist vajab tehakse ära, kõik mis vahetust vajab tehakse ära. Nipet näpet detailivärvimisi tehakse ka ära.
Ühesõnaga auto tehakse sügis-talviseks hooajaks valmis, et ei oleks kordagi vaja tehnika pärast muretseda.
Miks müün? Ära on tüüdanud. Ja paar uut projekti juba peas keerlevad, millest ühe tahaks ära teha. Mõõtmetelt on projektid suuremad kui Patrol, nii et öörahu on juba ammu läinud.
Postitatud: E Mai 09, 2005 7:49 pm
Postitas Thea
*hinnapiirid ..... < 250 000
*kas soovid bensiini või diiselmootoriga isendit. .... bensiin, diisli käes ma nutnud
*kas manuaal või automaatkastiga ...manuaal
Kui oleks vaja tainult töölooma, siis kindlasti Land Rover Defender 110, kui kui armastad ka mugavust , siis võid LR Discovery (NB! 1. põlvkond!) ja Range Rover Mk II peale mõelda. Mõlemad on täisraamil ja talsillaga ning võtvad kuni 3,5t käru sappa.
Eksole! aga kust see põlvkondade piir jookseb...mugavus loeb, kui ikka pean rallima ühest eesti otsast teise, võiks see ka mõnus olla
Loll küsimus aga ikkagi...kui uurivalt pean läbisõitu vaatama?
Tänan
Postitatud: E Mai 09, 2005 8:44 pm
Postitas Stupiduser
Kui suur siis Patrol või LandCruiser.
Kui keskmine siis Terrano II või Maverick või 4Runner.
Kui väiksem siis Grand Vitara.
Ise ostaksin Cherokee (mitte Grandi vaid eheda kirstu).
Postitatud: E Mai 09, 2005 8:45 pm
Postitas K.Kotkas
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
võta see. On bensiin, maksad kyll end haigeks kuid on normaalne auto.
Kannatab vurada nii 500 km otsa, kui ka ronida mäkke. Isendil on täisraam ja 3.5k konks
Hind on normaalne hoolduskulud on mõistlikkuse piires.
Postitatud: E Mai 09, 2005 8:55 pm
Postitas jr
Thea kirjutas:*
Loll küsimus aga ikkagi...kui uurivalt pean läbisõitu vaatama?
Tänan
Patroli puhul on 250 000km esisilla remondi piiriks. Aga remont on Patrullile odav. Täislaks esisillale on 7000eek. Tihendid, käändtelje laagrid, poolasssi nõellaagrid.
Postitatud: E Mai 09, 2005 9:16 pm
Postitas Thea
jr heips...
kui see pole riigisaladus...mida müüd:)
ja ega see 'odav' parandamine ...ei tähenda teie stiilis tegutsemist...et teele lähete 2 autoga ja kolmas varuosadena kaasas...+minu kummikust teete tihendi ja sidur on lihtsalt autojuhi mugavuse pärast (seletas 1 teist keset Norra mägesid:)...vat mina ei keera ka mutrit kinni, ma võin lilled peale maalida..vägagi stiilselt:)...st ma puhas tööandja õppind meestele:)
Postitatud: E Mai 09, 2005 9:20 pm
Postitas Thea
võta see. On bensiin, maksad kyll end haigeks kuid on normaalne auto.
nuu paluks mingeidki piire ...kui ahnelt ta ikka rüüpab???
Postitatud: E Mai 09, 2005 9:54 pm
Postitas Landy
Thea kirjutas:*hinnapiirid ..... < 250 000
Selle raha eest saab vägagi võimeka ja mugava Land Rover'i
*kas soovid bensiini või diiselmootoriga isendit. .... bensiin, diisli käes ma nutnud
LR V8 bensiinimootorid on tuntud oma pika tööea ja vastupidavuse poolest. Tõis, nagu kõik bensiinimootorid on ka need suurt keret edasiivad jõuallikad üsna janused. LR diislid pole viimasel ajal küll kedagi teele jätnud.
*kas manuaal või automaatkastiga ...manuaal
Paraku on enamik V8 bensiinimootoriga roverid automaatkastiga.
Õnneks on need automaadi inteleigentsed ja vägagi maastikusuutlikud
Eksole! aga kust see põlvkondade piir jookseb...mugavus loeb, kui ikka pean rallima ühest eesti otsast teise, võiks see ka mõnus olla
Selle osas on Land Rover'i Klubi sulle igal viisil toeks. Võid mind iga kell oma küsimustega pommitada 5010599 või
landy@4x4.ee (Pole lolle küsimusi, on rumalad vastused.)
Loll küsimus aga ikkagi...kui uurivalt pean läbisõitu vaatama?
Pigem vaataksin auto hooldusraamatut ja üldist tehnoseisundit.
Discover'ite valik momendil tavalisest kesiesm ja pakkuda:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ranege Rover'ite valik oluliselt laiem
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Range Rover'i puhul tuleb pöörta tähelepanu õhkvvedrustuse ja kompressori töökorras oleule ning sellele, kas kliiamsemega on probleeme olnud või ei.
RR Mk II on pea, et ülim suhe (sõidu)mugavauset , ruumikusest, maastikusuutlikusest ja võimest suurt käru vedada.
Postitatud: E Mai 09, 2005 10:22 pm
Postitas jr
Thea kirjutas:jr heips...
kui see pole riigisaladus...mida müüd:)
ja ega see 'odav' parandamine ...ei tähenda teie stiilis tegutsemist...et teele lähete 2 autoga ja kolmas varuosadena kaasas...+minu kummikust teete tihendi ja sidur on lihtsalt autojuhi mugavuse pärast (seletas 1 teist keset Norra mägesid:)...vat mina ei keera ka mutrit kinni, ma võin lilled peale maalida..vägagi stiilselt:)...st ma puhas tööandja õppind meestele:)
Oot oot, nüüd sattusid vale mehe otsa. Ma ei paranda kunagi midagi oma "kummikuga" või veel vähem naabrimehe kummikuga, mille olukordagi ma ei tunne.
Tegemist oleks siis Nissani originaalosadega. Mis moodi siis veel remonti mõista? Ikka kas originaal, või aftermarket mis on üldsusele teada ja proovitud ning kujunenud paremaks kui A osa. Ma üritasin vihjata sellele, et suure maasturi remont ei ole kallis nagu seda paljud arvavad ekslikult. Aga see eeldab ka seda, et endale on käed külge antud looduse poolt, mis kohe küljest ei kuku.
Aga müün seda:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Auto peale tunduvalt rohkem raha läinud kui küsin, aga see pole teema millega raha teenida. Teed, tunned mõnu, tüdined ja hakkad uue asjaga otsast peale.
Postitatud: E Mai 09, 2005 10:35 pm
Postitas K.Kotkas
APPI. Ländroveri ajupesu toimus just. Öäk. Peaks panema ländile sõnade koguse keelu landroverite kiitmise osas, sest tema tavaline adekvaatsus kipub kaduma, kui ländrover on teema osas sees.
üldiselt tead, auto ostetakse ikka kokkuvõttes selle järgi, et värv meeldib.
diisel, bens on teine asi...
ja noh. ländrover. kui meeldib, siis osta. On kahte tyypi inimesi, yhed, kellele meeldib ja teised kellele ei meeldi ländrover. Ma olen viimaste hulgas.
Kui tahad autot, siis võta mingi toyota, nissan. ja maasturi puhul ikka diisel. sest ma pakun, et see v6 rahulikult 18 sajale hammustab. ja kui liisid, siis vaata kasko pakkumine ka enne eks ...
Postitatud: E Mai 09, 2005 10:59 pm
Postitas Thea
/Kui tahad autot, siis võta mingi toyota, nissan. ja maasturi puhul ikka diisel. sest ma pakun, et see v6 rahulikult 18 sajale hammustab. ja kui liisid, siis vaata kasko pakkumine ka enne eks ../
Toyotat ma tsipa tunnen, sellega rallind mägedes. Kusjuures päriselanikud sõitsid ringi mingite 50-ndate aastate jeepudega...
Minu tunne külgkaldes oli, et kohe kohe keerab külje maha aga see tunne vist igas kõrges autos?
Ma segaduses lihtsalt, alles paar päeva lugend igat infot ja kohanen uue maastikuga.
Just sain traktoriga ühele poole...muuseas foorumid olid vaieldamatu abi selles, nüüd siis sukeldun uude..esialgu alles upun aga küll teie abiga pinnale ulbin
Tänud kõigile kes mind võtsid ja võtavad abistada...inimene õpib juu:)
Postitatud: T Mai 10, 2005 12:44 am
Postitas Landy
diff kirjutas:APPI. Ländroveri ajupesu toimus just. Öäk. Peaks panema ländile sõnade koguse keelu landroverite kiitmise osas, sest tema tavaline adekvaatsus kipub kaduma, kui ländrover on teema osas sees.
Krt, aga Nivat ta ju osta ei taha

Eks iga üks kiidab ikka seda mis südamle lähedasem (hm...kotakal ilmselt mõni sõbra auto).
üldiselt tead, auto ostetakse ikka kokkuvõttes selle järgi, et värv meeldib.
diisel, bens on teine asi...
.. või, kuidas see sisse istudes tundub. Meil klubis üks värske liige, (naisterahvas), kes peale esmakordset Discossse istumist ei nõustunud sellet enam loobuma. Tegi ülemustele seni tuld ja tõrva, kuniks talle see ära osteti.

(nii aramas ja praktiline...)
ja noh. ländrover. kui meeldib, siis osta. On kahte tyypi inimesi, yhed, kellele meeldib ja teised kellele ei meeldi ländrover. Ma olen viimaste hulgas.
Kotkal mõnes osas õigus. Ehk kas oled kiiksuga ja armud landikasse või seda ei juhtu. Üldsiselt on sõltuvusse sattumine Land Rover'ist väga lihtne sest tegu väga nakkava haigusega. Ravi pole siiani veel leitud
Kui tahad autot, siis võta mingi toyota, nissan. ja maasturi puhul ikka diisel.
Õigust räägib Kotkss. Land Rover on midagi enamat, kui auto- tegu on pesuehtsa maasturiga ja diisel nurrub tõesti mõnuslat...