1. leht 2-st

jahutusv näidiku seier hüpleb....

Postitatud: N Mai 14, 2009 12:26 pm
Postitas nobelman
j cherokee 90 a. 4.0
Seier tõuseb pea 100 kriipsuni ära ja siis kolks kukub kuhugi 70 kanti alla ,siis sujuvalt tõuseb ja kolks jälle kukub ...
Kas on õhk sees ...ja kui on, kuidas kätte saab ? Ja oskab keegi soovitada kust v kelle kaudu saada termostaati, mis avaneks väheke madalamal tmp kui originaal

Postitatud: N Mai 14, 2009 1:13 pm
Postitas zum
Mul teeb samamoodi. Ise olen seda normaalseks pidanud. Et termostaat mängibki nii.
Aga vbl peaks ka uurima... :roll:

zum

Postitatud: N Mai 14, 2009 1:18 pm
Postitas Mell
Normaalne see kindlasti pole.Ise hankisin varem avaneva termostaadi Fixuse nime all olevast ketist.Vist oli alla 80-ne kraadi,aga vöin eksida.Selline seieri pendeldamine viitab vähesele jahutusvedeliku kogusele vöi millelegi hullemale.

Postitatud: N Mai 14, 2009 1:27 pm
Postitas vanaisa
mina pakuks ka õhku jahutussüsteeemis. Jeebul pidi ta küllalt raskelt välja tulema. Pane masin ninaga tõusu peale ja siis õhuta ära.

Postitatud: N Mai 14, 2009 1:31 pm
Postitas zum
vanaisa kirjutas:mina pakuks ka õhku jahutussüsteeemis. Jeebul pidi ta küllalt raskelt välja tulema. Pane masin ninaga tõusu peale ja siis õhuta ära.
Renixil pole radiaatoril korki. Ainult paisupaagil on.

Postitatud: N Mai 14, 2009 1:41 pm
Postitas vanaisa
kas tal pole mitte ploki peal, kabiini pool miskine õhutamise mutikas?
Sorry kui väga puusse panen - enda kunagisel Cherol oli selline asi...

Postitatud: N Mai 14, 2009 1:45 pm
Postitas zum
vanaisa kirjutas:kas tal pole mitte ploki peal, kabiini pool miskine õhutamise mutikas?
Sorry kui väga puusse panen - enda kunagisel Cherol oli selline asi...
Sul oli ju 2.5? (Tapal OMC-l jäi kunagi see No Bullshit kleepekas silma :D )
Aga good point, peaks uurima. Pole sellepeale ise tulnudki, et taolist asja otsida plokilt...

Postitatud: N Mai 14, 2009 1:51 pm
Postitas vanaisa
2,5 jah oli. Aga kõige kindlam helistada habele (Vahur) CarServicest - ta ütleb une pealt ära, kuidas õhutada saab.

Postitatud: N Mai 14, 2009 1:58 pm
Postitas Ptyyp
Temperatuuri näidik hakkab siis ka valesid näite näitama kui näiteks jahutussüsteemis surve sees!
Tavaliselt ajab masin ise õhu jahutussüsteemist välja!
Keera töötaval mootoril radika kork maha ja uuri mis toimub!
Samas võib viga olla ka näidikus endas või siis anduris! Näidikute plokk maha ja asja uurima!

Postitatud: N Mai 14, 2009 8:03 pm
Postitas leek
esmaseks vaata ikka,et juhtmed terved ja andurid korras!

Postitatud: N Mai 14, 2009 11:23 pm
Postitas virgo
Hallloo...salvestage nüüd palun oma kõvaketastele, et : ON ERINEVAID SÜSTEEME.
Nii surve all jaburaid Reinx-eid kui tavalisi"kork-radika-peal-lasen-õhu-välja-valan-peale" süsteeme. Eksisteerib termostaadi koja peal õhutusnipleid, eksisteerib lõdvikute ühendustes andurite kõrval kõrgeimail kohal nipleid,eksiteerib inseneride arusaamasid andurite ajutisest eemaldamisest õhutamise eesmärgil.
Pole ma ei inseneriharidusega ega matemaatiku teadmistega. Ehk mingi Õli kuskilt Garaažist ütleb:Tegelikult on iga eksemplar erinev ja tahab individuaalset lähenemist. Katalogiseerida ja süstematiseerida ja teoritiseerida võib suht kahe paralleelse sirge lõikumiseni selle teema ümber.
Kõike kaunist.
Virgo
Heinaküün

Postitatud: R Mai 15, 2009 12:34 am
Postitas zum
Nõus.
Endal see seier juba 2 aastat niimoodi mängib. Enne seda kurat teab, ilmselt ka.
Kui seal midagi väga valesti oleks, siis oleks ta ju ammu õhku lennanud... Seega olen lähtunud põhimõttest, et ära sega kui masin töötab.

Seda ei tule mingil juhul võtta ametliku soovitusena, aga siiamaani on toiminud :wink:

zum
ka pole mehaanik, aga mingi arusaam asjadest on kujunenud. Vale või õige, ei tea. Ei viitsi vaielda ka.

Postitatud: R Mai 15, 2009 7:19 am
Postitas leek
põhimõte,et ära sega kui masin töötab-võib ju kehtida mõnede vigade puhul kuid igasugu mõõteriistade jne näidud peaksid siiski olema korralikult loetavad!
enda risul on lollitanud nii tembiandur ja õlirõhuanduri juhe.Igasugu servised ja autod on soovitanud,et teeme mootoriremonti jne aga elementaarsete asjade peale ei tule keegi!
Vanal 2,5l motol saab õhutada jahutussüsteemi traditsiooniliselt ja mingit korki või nipplit pole vaja otsida.Isegi pole huvi tundnud,et kas sihuke asi on olemas!

Postitatud: R Mai 15, 2009 11:05 am
Postitas nobelman
Mul see seier oli enne nagu raudnael .....aga avastasin, et paisupaagi kork vist umbes, sest surve peab suur olema kuna paagile on mõra sisse löönud ja sealt immitseb välja kui kork peal..... Kork ju peaks ise üleliigse välja laskma...

Postitatud: R Mai 15, 2009 11:20 am
Postitas nobelman
Kui nüüd edasi juurelda, siis.....kuna ainus kork on paisupaagil , kas ma siis mitte ei peaks tagumist otsa mäkke ajama, et õhk paisuka poole liiguks ..kui ninaga ajada siis radikas kõrgemal ja õhk ehk lukus seal...