1. leht 1-st

Quadradrive

Postitatud: E Apr 27, 2009 7:49 pm
Postitas FlammablE
Tekkis küsimus Quadradrive neliveo toimimise kohta praktikas V8 WJ Grandi peal. Nimelt küsimus selline, et kuidas ülevaatusel ainult ühe silla jaoks mõeldud pidurirullidel auto käituma peaks. Esisillaga probleeme ei tekkinud, aga tagasilda testides poos rattad kinni ja ülevaataja leidis, et see nii olla ei tohiks. Kast oli neutrali peal ja vahekast 4HI.
Järsemalt manööverdades tundub ka nagu hakkaks mõnda ratast veidi lohistama. Pole enne Grandidega kokku puutunud ja ei oska selle normaalsust hinnata.

Re: Quadradrive

Postitatud: E Apr 27, 2009 8:05 pm
Postitas svatski
FlammablE kirjutas: Esisillaga probleeme ei tekkinud, aga tagasilda testides poos rattad kinni ja ülevaataja leidis, et see nii olla ei tohiks. Kast oli neutrali peal ja vahekast 4HI.
Järsemalt manööverdades tundub ka nagu hakkaks mõnda ratast veidi lohistama. Pole enne Grandidega kokku puutunud ja ei oska selle normaalsust hinnata.
Kalkun ka arvas.... See ülevaatajatel tavaline et kui ise seletada ei oska siis nii ei tohi olla :P tavaline ka see et nii võib osasid autosid kaheveoliseks teha,
Sinu puhul aga point selles et taga LSD differ ja see ei lasegi rattaid erinevas sunnas keerlema panna, vaid viskab pingist välja.

Mihkel@teab mida räägib,,, läbinud Maha piduri ja amordi stendide koolituse.

Postitatud: E Apr 27, 2009 8:20 pm
Postitas yanekk
Uuematel piduri stendidel on "juba"olemas 4x4 kontrolli võimalus.Üks selline on Tallinnas,Laagri Statoili juures olevas ülevaatus punktis.

Postitatud: E Apr 27, 2009 10:14 pm
Postitas FlammablE
No tegelikult lsd diffriga bmw-ga olen isegi ülevaatusel käinud samas punktis ja siis midagi sellist ei ilmnenud. Ma päris täpselt ei ole nende pinkide hingeeluga kursis, aga minu arust pöörlevad mõlemad rullid ikka samal ajal/sama kiiresti/sama pidi. Vastasel juhul peaks isegi ülevaataja aru saama, et lsd puhul peab midagi kinni pooma/järgi andma. Kui aga rullid käivad sama pidi ja kiirusega, siis peaks probleem tekkima pigem vahekastist, sest esimesed rattad seisavad paigal ja tekib kiiruse erinevus. Samas kas see süsteem toimib ka siis, kui vedu taga pole?Ühesõnaga probleem siis selles, et pink näitas veeretakistust mingil hetkel rattale peaaegu sama palju kui pidurdades. Kui see ei oleks pingi poolt esile kutsutud, siis peaks vast sõites aru saama :lol:
Hilisemal kontrollimisel selgus, et rehvide kulumisaste taga tundub ka olema 1-2mm erinev, niiet äkki see mõjutas olukorda?
Lähen ja otsin homme mõne 4 rulliga ülevaatuspunkti.

Postitatud: E Apr 27, 2009 11:56 pm
Postitas svatski
pole isiklikult veel kohanud 4 ratta peale ajamise võimalusega stendi, sest teljevahed autodel ju suht erinevad. 4x4 stendi võlu peitubki selles et saab panna ühe ratta ühte ja teise teist pidi tööle et vedu kardaanile ei rakenduks. kui käisid LSD diffriga ühe silla veolise BMW-ga siis ei kasuta keegi seda süsteemi ja rattad liiguvad samapidi. Põhimõtteliselt pead leidma inimese kes ülevaatuspunktis saab aru et sa saad 4WD välja võtta ja et sul taga LSD differ. kui ülevaataja teab mis need on ja kuidas oma stendi kasutada siis peaksid hakkama saama. kui ikka ei õnnestu siis helsita, juhatan kuhugi kus targemad ülevaatajad.

Postitatud: T Apr 28, 2009 12:02 am
Postitas insener007
Mina käisin oma Siibiga ülevaatusel Ameerika Autos. Polnud küll ühtegi probleemi. Nu a mul muidugi 242 vahekast kah.
Ei saa muidugi ära märkimata olla, et see oli mul ligi 25 autojuhistaaži kohta esimene kord kah ''tõelisel'' ülevaatusel käia.

Postitatud: T Apr 28, 2009 12:22 am
Postitas Ax
Muide juba paljudes ülevaatustel on olemas rattakesed mis lükatakse teise silla alla (mis pole piduri stendil). Tekkis kunagi ammu probleem oma passatiga millel nelivedu. Nimelt kui esisild piduri stendil ringi käis siis auto lihtsalt sõitis minema. Nüüd innovatiivsemad ülevaatuspunktid teavad mida teevad.

Re: Quadradrive

Postitatud: T Apr 28, 2009 11:16 am
Postitas zyon
FlammablE kirjutas:Kast oli neutrali peal ja vahekast 4HI.
Aga proovi vahekast ka neutrali peale panna...