1. leht 1-st
Sidur jukerdab
Postitatud: N Apr 28, 2005 5:11 pm
Postitas neptuunus
Küsin nõu kuna olen ise algaja ja tahaks asjades selgusele jõuda enne lammutamist.
Sidur paigalt võttes paneb masina hüppama, kui üritada sidurit libistada siis alguses nagu miskit poleks aga ikka hakkab hüppama. Ainult kui kiirelt paigalt võtta, siis oleks nagu normis, kuid selline startimine lõhub kõvasti jõuülekannet. Kõrgematel käikudel ja kui hoog sees, siis pole miskit (vahest kipuvad käigud raksudega sisse minema). Kas see võib olla nendest vedrudest mis sidurikorvi küljes on? Või tuleks viga mujalt otsida? Või lihtsalt siduri vahetus parandaks asja ära.
Re: Sidur jukerdab
Postitatud: N Apr 28, 2005 6:13 pm
Postitas uazfan
neptuunus kirjutas:Küsin nõu kuna olen ise algaja ja tahaks asjades selgusele jõuda enne lammutamist.
Sidur paigalt võttes paneb masina hüppama, kui üritada sidurit libistada siis alguses nagu miskit poleks aga ikka hakkab hüppama. Ainult kui kiirelt paigalt võtta, siis oleks nagu normis, kuid selline startimine lõhub kõvasti jõuülekannet. Kõrgematel käikudel ja kui hoog sees, siis pole miskit (vahest kipuvad käigud raksudega sisse minema). Kas see võib olla nendest vedrudest mis sidurikorvi küljes on? Või tuleks viga mujalt otsida? Või lihtsalt siduri vahetus parandaks asja ära.
ketas kõver või ebaühtlane (remonditud). korvi vedrud puru või väsinud
Postitatud: N Apr 28, 2005 6:55 pm
Postitas Stupiduser
Siduriketta leevendusvedrud läbi!!!
Siis on tunne nagu stardiks GAZ 51-ga
Võta maha, ja loksuta neid vedrusid. Kui loksuvad siis viska ketas minema ja osta uus. Uuematel masinatel (N: Jimny) on neil vedrudel otsas veel mingised plastpuksid, mis lähevad vist eriti ruttu läbi...
Postitatud: N Apr 28, 2005 8:41 pm
Postitas Metsamees
Ma küsiks ühe lisa küsimuse, ega sul mootor tagant poolt õline pole? Kui vända tagumine simmer laseb õli läbi, satub õli sidurikettale ja koos tolmuga tekitab väga hästi nakkuva pinna, seepärast ka rappumine startides...
Töö pea sama mis sidurivahetus, nii et lammutamma...
Postitatud: R Apr 29, 2005 1:20 am
Postitas neptuunus
Ja tõepoolest, õli tundus küll vähesel määral väljapoole pääsevat. Väärt mõte! Eks siis otsatihendi kallale.
Postitatud: R Apr 29, 2005 9:36 am
Postitas Martiini
omal oli sama probleem ja põhjuseks oli ühe reguleerimiskruvi erinev kulumine teistest. Lahtivõtmisel selgus et käppade tiftid olid samuti kandiliseks kulunud ja kõik kolm käppa läksid vahetusse. Alla saja krooni maksab komplekt. Pärast seda sidurdab nigu sõiduauto
Postitatud: R Apr 29, 2005 9:43 am
Postitas al
ligilähedaselt sama diagnoos on ka mootorikinnituste purunemise korral (mootori/käimakasti padjad, kronsad jms)