Kütusepaak salongis
Postitatud: E Apr 20, 2009 11:09 pm
Uurinud ja puurinud seda igatpidi kuid vastused on erinevad.
Tehnilistes reeglites nii: 6.10 Toitesüsteem
Kütusepaak
Lubatud on kütusepaakide asukoha ja nende vormi ning kuju muutmine. Sõitjateruumist peavad kütusepaagid olema eraldatud tulekindla vaheseinaga.
Mida kujutab endast see tulekindel vahesein?
Kas ma pean paagile nt.alumiiniumist kasti ümber tegema?Kas täiteots võib jääda salongi?Kui võib,siis tuleb ta ju läbi selle tulekindla vaheseina.
Mis on selle asja mõte? Ainuke vastus oleks,et neid iseehitajaid on palju ,kes asju üle t**a teevad ja oht auto koos inimestega maha põletada on suur.
Rallikatel on kõigil paagid salongis ja kiirused(ka avariid)on kordades hullemad.Seal vist ka homologeeringuga paagid muidugi .Kas sellist tohib ilma mingi lisaoinsuseta salongi paigutada või on asi ühene?
.Hetkel käib paagi projekteerimine aga ruumi vähe ning igasugu lisavärk lisab kaalu ja võtab ruumi.
Pikk ja loll jutt sai aga sooviks asjaga kursis olevatelt inimestelt kommentaare
Jutt käib TR-3 st.
Tehnilistes reeglites nii: 6.10 Toitesüsteem
Kütusepaak
Lubatud on kütusepaakide asukoha ja nende vormi ning kuju muutmine. Sõitjateruumist peavad kütusepaagid olema eraldatud tulekindla vaheseinaga.
Mida kujutab endast see tulekindel vahesein?
Kas ma pean paagile nt.alumiiniumist kasti ümber tegema?Kas täiteots võib jääda salongi?Kui võib,siis tuleb ta ju läbi selle tulekindla vaheseina.
Mis on selle asja mõte? Ainuke vastus oleks,et neid iseehitajaid on palju ,kes asju üle t**a teevad ja oht auto koos inimestega maha põletada on suur.
Rallikatel on kõigil paagid salongis ja kiirused(ka avariid)on kordades hullemad.Seal vist ka homologeeringuga paagid muidugi .Kas sellist tohib ilma mingi lisaoinsuseta salongi paigutada või on asi ühene?
.Hetkel käib paagi projekteerimine aga ruumi vähe ning igasugu lisavärk lisab kaalu ja võtab ruumi.
Pikk ja loll jutt sai aga sooviks asjaga kursis olevatelt inimestelt kommentaare
Jutt käib TR-3 st.