1. leht 1-st
Tross ja köis (nöör, kelvar,jne)
Postitatud: E Apr 20, 2009 2:49 pm
Postitas Andrus Michelis
Seda ma tean juba ammu, et ma foorumit kasutada ei oska ja seega ma otsingust tulemust ei leidnud.
Küsimusi ise endid on tegelikult kaks:
Kes, kus ja mis hinnaga (suurusjärk) teeks korraliku aasa trossile? Asja sisu selles, et tahaks katkenud trossi kasutusele võtta varupikendusena.
Millist köit asjatundjad soovitavad 9,5 vintsile ja LC 120 vintsi peale kerida?
Postitatud: E Apr 20, 2009 4:39 pm
Postitas jr
Köit 9.5 vintsile 3/8" läbimõõdus ja katkesmistugevusega 19000lbs ja üles.
Re: Tross ja köis (nöör, kelvar,jne)
Postitatud: E Apr 20, 2009 11:20 pm
Postitas tarmo
Andrus Michelis kirjutas:
Kes, kus ja mis hinnaga (suurusjärk) teeks korraliku aasa trossile?
Tallinnas teeb selle aasa valmis Certex (Peterburi tee 47) ja ega see väga odav ei ole just - minu läks 4 trossi (10 mm) ühe poole otste tegemine maksma ca 600 kr. Selle sees oli ka metallsilm, saab lasta muidugi ka ilma teha.
Re: Tross ja köis (nöör, kelvar,jne)
Postitatud: T Apr 21, 2009 1:06 am
Postitas Madis
Andrus Michelis kirjutas: Kes, kus ja mis hinnaga (suurusjärk) teeks korraliku aasa trossile?
Ei viitsi otsida, aga kuskil postituses ma korra juba mainisin - mina otsastan oma trossid hüdrovoolikuid valmistavas ettevõttes (suvaline baltflex, hiflex, hydroscand, polarteknik, hansaflex jne) "vooliku otsa pressi" all, kasutades "lukkudeks" neid samu vooliku pressitavaid otsi. Ja kaks lukku otsa peale ning peab kui jube. krt vist segane jutt
Ahjah, hind kah - ma arvan et umbes 10.-eek ots. Seda siis Viljandis. Ja kui lisad kousi, siis selle hind kah- umbes +10.-eeku.
Seal Certexis on röövlid! Kas miski pime ja ühekäeline meisterdab neid, et selline kulla hind asjal juures?
Postitatud: T Apr 21, 2009 2:59 pm
Postitas üllar003
Need hüdrovooliku hülsid sobivad küll trossi otsa kindlustamiseks, et vältida selle hargnemist ja teravaid traadiotsi, millega käsi võib lõhkuda. Silmuse tegemiseks pole see vast kõige parem lahendus.
Kui pista ühest suuremast hülsist kaks trossi läbi ja see pressis kokku suruda, kuidas see liide kestma jääb? Press ju surub hülssi kokku ühtlasel kogu ümbermõõdus, seega jääb osa siseringist lahti?
Pealegi on nendel hülssidel seespool päris tugevad ja teravad randid, mis mõeldud vooliku kummikihist läbi pressimiseks. Kas pole ohtu, et hülssi kinni pigistades trossikiud kannatada saavad?
Postitatud: T Apr 21, 2009 3:53 pm
Postitas tarmo
Hydroscand'i tegelane laitis ka selle vooliku hülsiga pressimise mõtte nendel samadel põhjustel maha.
Kindlasti ta jääb üsna tugev, aga ise otsustasin siiski pleissimise kasuks.
Postitatud: K Apr 22, 2009 7:03 pm
Postitas Madis
tarmo kirjutas:Hydroscand'i tegelane laitis ka selle vooliku hülsiga pressimise mõtte nendel samadel põhjustel maha.
Kindlasti ta jääb üsna tugev, aga ise otsustasin siiski pleissimise kasuks.
Oeh - nu minul on kõik need otsad kestnud- trossi katkemiseni kuskilt keskelt, mitte pressitud piirkonnast. enne pressimist või siis ka teisest otseast lükkad termokahaneva rüüsi kaveel peale ja need viimased teravad otsad jäävad ka veel mõnusalt peitu.
Ja muidugi on sealt certexist võimalik osta "õigeid" alum. trossi pressitavaid otsi.
minul raha maas ei vedele...
Postitatud: K Apr 22, 2009 7:11 pm
Postitas fagott
Mingid "teravad randid vooliku kinnitamiseks" nüüd küll trossi ei kahjusta, kuna hülsi puhul tegemist oluliselt pehmema materjaliga, kui teras. Proovi aknaklaasiga teemanti kriimustada...
Postitatud: N Apr 23, 2009 9:22 am
Postitas jussike
tarmo kirjutas:Hydroscand'i tegelane laitis ka selle vooliku hülsiga pressimise mõtte nendel samadel põhjustel maha.
Kindlasti ta jääb üsna tugev, aga ise otsustasin siiski pleissimise kasuks.
Tere! Hydroscand'is lasin valmistada volvole pidurivoolikud ,ning siis sai räägitud ka trossi otstest.Asi järgmine,et hülsil tuleb mehaaniliselt eemaldada üks rant ja sellega ei viitsita jamada või pole aega.Ise külastan reeglina Sauel asuvat Hydroscand'i.Plaan enda trossidega sama.