1. leht 2-st

Nii küsimus siis Nissan Terrano 2 2001 aasta kohta

Postitatud: P Apr 05, 2009 1:27 pm
Postitas djkiller
Auto Nissan Terrano 2 2001 aast
Läbisõit 290000 km+
Auto läheb enne ostmis Nissani keskusesse 1000 eek üldkontrolli(on keegi käinud sea.mida täpselt vaadatakse)?
Mis km pealt ja mida tuleks vahetada antud autol .Käigukastiks siis manual.

Jään infot ootama

Igor

Re: Nii küsimus siis Nissan Terrano 2 2001 aasta kohta

Postitatud: P Apr 05, 2009 8:56 pm
Postitas antik
djkiller kirjutas:Mis km pealt ja mida tuleks vahetada antud autol .Käigukastiks siis manual.
Käigukast läheb vist kohe vahetusse (300k km.. you know)? Amordid, pidurikettad, istmekatted, kõik puksid. Spidomeetritross- kui ta isegi tagasi pole keritud...

Vastuküsimus- mida kuradit peab autoga tegema, et ta 7 aastaga peaaegu 300 tuhat kilomeetrit sõidaks?

Postitatud: P Apr 05, 2009 9:01 pm
Postitas tyyp07
Kui autoga tööd tehakse pole see mingi ime.Endal saab nüüd Hilux kohe aasta vanaks ja läbisõit kohe 50k.

Postitatud: P Apr 05, 2009 9:29 pm
Postitas djkiller
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html see auto.nu krt isal mesa 2000 aasta automaat ja mingi ligi 300k km kah töis automaat.auto toodud saksast ja alels hiljuti sai vahetatud rihm millel oli mõrad sees.ja käigukasti õli.ei tea küll kuidas maasturitega on kuid asi funkab ja elab veel edasi kah:D
eks vaatab mis homme teenindustest veel öeldakse.

Postitatud: E Apr 06, 2009 2:26 pm
Postitas ricardo
Ilma solvamata - teades vist mis hinnaga sa selle auto saad, pole sul põhjust kurjustamiseks - selle raha eest autot piisavalt ja enamgi veel juba välimuse järgi otsustades. Samas arvata ei aus läbisõit, võid võtta kalkulaatori ja jagada päevi ja öid ja varsti mõtled et kas kõik ülejäänud autod on kirikuõpetajate naiste omad! :lol:

Postitatud: E Apr 06, 2009 9:39 pm
Postitas djkiller
nii see auto käis siis Faktos kontrollis remonti nii min 30k juures.keda huvitab siis võin sama jutu mis arvel oli siia kirjutada;)

Postitatud: E Apr 06, 2009 9:59 pm
Postitas insener007
Njah - paistab, et investeering kontrollimisse tasus ennast ära.
Kuigi need margiesindused tahavad hirmsasti uusi juppe müüa.
Endal kogemus olemas BMW müügist.
Ostjad lasid United'is nädalase vahega 2x autot üle kontrollida : ühe kontrollija arvetes oli auto oma läbisõidu ja v.a. kohta heas seisus ... teine spetsialist sai sellise listi vigadest, et ostja jooksis hästi kiiresti ja - kaugele minema

Postitatud: T Apr 07, 2009 9:20 am
Postitas djkiller
Eks see ole jah nii ja naa.Kuid 500 kr kontrolli eest ja nii palju vigu ,et parem kohe osta kallim auto(kuid siis ple kah 100% kindel kas asi korras)
et siis nagu 500 vs min 30 000 eek :roll:

Postitatud: T Apr 07, 2009 9:35 am
Postitas Landy
See 30 KEEK on ilmslet esinduse hindades. Ei tea küll Nissani esinduste hinnapoliitikat, kuid LR esinduse hindu "tavalistega" võrreldes võik sealt julgelt 1/3 kuni 40% maha arvata.

Postitatud: T Apr 07, 2009 1:29 pm
Postitas Pomo
djkiller kirjutas: keda huvitab siis võin sama jutu mis arvel oli siia kirjutada;)
sellest alustanudki :wink:
Siis teaks mis mäda oli ja mis neil palju maksab...

Postitatud: T Apr 07, 2009 2:15 pm
Postitas JAN007
Raske on uskuda mida kontrollijad ütlevad. Lasin enne oma auto ostmist müüjal läbi käia Allautost ja sealt tuli kah pikk nimekiri vigadest, suurimad neist olid "omadega läbi" tagaamordid ja samuti läbi tagarattalaagrid. Nüüd on pea 4a ja 70k km möödas sellest ja rattalaagrid pole ikka veel läbi läinud (kõigi järgnevate kontrollijate ja esinduse hinnangul täiesti korras) ning tagaamordid olid eelmise sügise seisuga amorditestis täiesti normi piires. Paar vigast puksi oli kah üles loetud, needki senini vahetamata ja korras.

Postitatud: T Apr 07, 2009 4:11 pm
Postitas djkiller
Vaja vahetada kõik rooliliigendi osad,esimeste õõtshoobade puksid,esistabika puksid ja otsad,vasak esirattalaager,tagareduktori simmerling,tagumiste stabika puksid,käsipidur ei tööta,antenn puruks,parempoolse tulepesuri kate puudu,õlilekked filtri juurest,karteri tuulutusest,roolivõimendi juurest 1 voolik oli vist,kõik pihustid lekivad( vb piisab ka mingi tagasivooli torude vahetusest ,kuid hooldetehnik pead ei andnud)põhjal,raamil ja kerel tugevad roostekahjustused.remont min 30 k ja ei ole 100% kas sellega likvideerib pihusti probleemi.

selline jutt sulgudes jutt oli kommentaariks.

Ise vaatan edasi hinnad nagunii kolinal kukuvad et võib vabalt oma hinna öelda.Autoga enam nii kiiret ple kuna lumi läinud.Uurib autosi pangast;)(liisingusse hätta jäänutelt)

Postitatud: T Apr 07, 2009 7:37 pm
Postitas tiitv
Üsna selline tavaline nimekiri vigadest. Sellise nimekirja saab mitmete automarkide puhul esimese hoolduse järel, mis on teostatud pärast garantii lõppu (ning viimase garantiiajal toimunud hoolduse ajal oli auto ideaalses korras).
Nissani diislitega kipub aegajalt olema ka see probleem, et know-how puudub töökodadel (ja esindustel). Kas just see mootor kuulub nende hulka, ei oska öelda.

Nendesse meeletult odavatesse hindadesse tuleb suhtuda suure umbusuga, kuna viimasel ajal võib olla auto hooldamine täiesti ära jäetud. Hoitud õlivahetuse pealt kokku.

Postitatud: T Apr 07, 2009 9:32 pm
Postitas antik
djkiller kirjutas:...,raamil ja kerel tugevad roostekahjustused.remont min 30 k ja ei ole 100% kas sellega likvideerib pihusti probleemi.
...
Vabandage väga lolli küsimust aga kuidas on võimalik, et täielikult tsingitud kerel saab üldse olla roostekahjustusi?

Postitatud: T Apr 07, 2009 9:46 pm
Postitas sambla-aadu
ikka saab olla tsingitud kerel roostekahjustusi- kui kusagilt on pleki pealt tsingi ära nühkinud või kraapinud,siis sealt hakkab rooste krõbistama. Nt kui auto on avariis olnud ja pleki osa on üles löödud, siis on suht reaalne,et sealt hakkabki rooste järama plekki. 8)