1. leht 1-st

huvi võistluste vastu

Postitatud: R Apr 03, 2009 2:15 am
Postitas margus1985
tere mul tekkinud väike huvi offroadi vastu sai ka soetatud endale selleks vajalik tehnika nii siis tegu nissan patroliga 95 aasta väljalase pikka kerega töstsin teisel sillad ka allapoole leht vedrusid nii et ta nüüd suht kõrge ette paigaldan varsti navara originaal vintsi sest muud mul pole
ning kuna niisama metsas hullamine on juba ennast ammendanud siis uuriks veits elu et mis klassi sellise masinaga saaks võistlema ja mida selleks tegema peaks kui suured rehvid tuleks alla panna kuna nende juustudega mis pregu ei saa kuskile enam ronima minna milliseid rehve soovitaksite ja kas sellise masinaga oleks võimalik ültse konkurentsis püsida ?

(Igasugune asjalik informatioon ja nõuanne on teretulnud)eriti kui kellegil mõtteid mida saaks odavalt selle masina lävivust veelgi parandada?

Postitatud: R Apr 03, 2009 2:18 am
Postitas K.Kotkas
eal.4x4.ee tehnilised reeglid abix

Vaba klass aga tundub sulle sobiv valik olema

Postitatud: R Apr 03, 2009 3:15 am
Postitas margus1985
sai tutvutud reeglitega ja mina isiklikult ei näe põhjust miks ma ei peaks pääsema tr2 hte et teglt mul ju aind muudetud vedrude paigutus sildadel ja üks raami tala on veits alla poole toodud ja üks rooli varras pikkemaks tehtud muu ei midagi

Postitatud: R Apr 03, 2009 7:32 am
Postitas insener007
Ka mina olen natuke neid reegleid uurinud.
Põhimõtteliselt pole tänavasõiduvõimelise autoga võimalik konkurentsis olla üheski klassis.

Sama teema ka dragis, kus mina eelmise aasta medalistidest olin ainus, kes oma jala peal võistlustele kohale sõitis.

Aga osa võtta loomulikult võib. Seegi suur rõõm.
Natuke paneb imestama, miks ei võiks olla mingit tänavaautodele mõeldud klassi, sest isegi TR-1 on suht ära moditud ...
Tõsi küll, ainus TR-1 auto, mida olen käega katsunud on Vahur Carsevice oma - aga selle vastu puuduvad stock autol igasugused šantsid.

Muidugi saan hästi aru, et selle asja nimi on AUTOSPORT.

Postitatud: R Apr 03, 2009 7:40 am
Postitas yanekk
margus1985 kirjutas:sai tutvutud reeglitega ja mina isiklikult ei näe põhjust miks ma ei peaks pääsema tr2 hte et teglt mul ju aind muudetud vedrude paigutus sildadel ja üks raami tala on veits alla poole toodud ja üks rooli varras pikkemaks tehtud muu ei midagi
Alustuseks soovitaks mõni turisti etapp läbida ja siis vaadata mis edasi saab.
Kirjavahemärgidonkajubaammuleiutatudjasuuredtähedsammuti.

Postitatud: R Apr 03, 2009 7:42 am
Postitas 4x4garage
margus1985 kirjutas:sai tutvutud reeglitega ja mina isiklikult ei näe põhjust miks ma ei peaks pääsema tr2 hte et teglt mul ju aind muudetud vedrude paigutus sildadel ja üks raami tala on veits alla poole toodud ja üks rooli varras pikkemaks tehtud muu ei midagi
Võid ka Tr-2 sõita,lisad turvapuuri või turvakaare,võid ka Tr-3 klassis osaleda.

Postitatud: R Apr 03, 2009 7:43 am
Postitas Valge Hiir
Alustada võid siit: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=15282
Saad esialgse ettekujutuse võistlemisest ja seda just pika kerega autoga.
Kui esimesed võistluskogemused käes, saad juba ise otsustada mis suunas edasi minna:
1) ehitad oma pikka autot edasi mõnda TR ... või VABA klassi sobivaks
2) jätkad oma olemasoleva autoga kruiisimist "Turist" klassis kus teisigi pikki autosid
3) hangid lühikese kerega auto ja sukeldud kõrvuni TR ... klassidesse.

Valikud on sinu.

Postitatud: R Apr 03, 2009 9:26 am
Postitas Landy
insener007 kirjutas:Ka mina olen natuke neid reegleid uurinud.
Põhimõtteliselt pole tänavasõiduvõimelise autoga võimalik konkurentsis olla üheski klassis.
[...].
Natuke paneb imestama, miks ei võiks olla mingit tänavaautodele mõeldud klassi, sest isegi TR-1 on suht ära moditud ...
O.T.
Üks üsna tehase sedetes TR-1 on siiski olemas. Kahjuks finantspuudulikkuse tõttu vähe võistelnud.
http://www.landrover.pri.ee/offroad/index.htm

Päris viimaseks pole siiani jäänud ja isegi punkti kohale on jõutud.

O.T. kinni!

Postitatud: R Apr 03, 2009 10:16 am
Postitas totu
Jutud käivad et peegliteni mudast hakkab rahval isu täis saama, ehk lähevad rajad lihtsamaks. Siis kannatab pika autoga sõitagi. Kui eesmärk mõned tulemuspunktid noppida, on teostatav. Esikolmikusse ilmselt asja ei ole. Rehvid mõistlik panna max. lubatud mõõtu, seega TR-1 32" või Vaba 33". TR-2 ja 3 eeldavad juba väga suuri ümberehitusi, seega need võiks tulevikku jääda. Originaalsildadega võiks olla GY MTR või Maxxis Mudzilla, lihtsalt isiklik arvamus.
Võistluste tulemuses on auto ainult üks faktor, vähemalt sama tähtsad on strateegia, navigeerimine, sõiduoskus ja kindlasti "vedamine" või "ebaõnn", seega on ka lahjema autoga võimalik konkurentsis püsida.
Odavalt on võimalik, teatud piirini, autot arendada, sellega kaasnevad paraku tihti ebamugavused (nt. juhitavus keevislukuga jms.). Kui käed ja pea otsas, on võimalik palju ära teha. Ei hakka siin oma eelarvet kiitma, küll võin väita et oleme üks vähesema rahaga läbi ajavaid tiime. Samas autole ei ole suurt midagi ette heita, kesised tulemused ikka rohkem oma lolluset ja kogemuste vähesusest (hetkel siis 1aasta).
Mõistlik oleks alustada:
1.Lugeda läbi tehnilised reeglid ja paari võistluse juhendid
2.Vaadata, lugeda võistluste järelkajasid
3.Korrata p1.
4.Lugeda üle olemasolev vaba raha ja liita kindlalt tulevikus ülejääv raha.
5.Valida klass
6.Õppida pähe klassi tehnilised reeglid, vähemalt oluline
7.Suhelda tulevaste "konkurentidega" ja noppida häid mõtteid.
8.-674. Üks asi viib teiseni jne.
OK, pikk jutt- s*** jutt, jõudu igatahes!

Postitatud: R Apr 03, 2009 10:21 am
Postitas tai
sest isegi TR-1 on suht ära moditud ...
Helesinine unistus TR0'st...

Postitatud: R Apr 03, 2009 10:30 am
Postitas Landy
Lisan Toilule, et ega auto ei sõida ja võistle. Seda teeb ikkagi meeskond. Auto on vaid vahend. Sul võib olla ükskõik kui vinge auto, kuid kui meeskonnatöö ei toimi ei tule ka mingit tulemust.
Hea meekond saab ka keskpärase autoga üllatvalt kõrge koha. Hea meeskond hea autoga esikoha. :D
Lisan veel:
I Vali enda finants- ja auto tehnilistle võimetele sobilik võistlusklass

II
1.Lugeda läbi tehnilised reeglid
2.Trüki välja enda klassi tehnilised reeglid ja märgi üles tekkinud küsimused
3.Küsi segased kohad targematelt (alakomitee) üle ja märgi vastused juurde
4. Trüki enda kommnteeritud varinat garaazi seinale ja jooni kollasega need kohad üle, kus tekib kiustaus eksida.
5.Autot ehitades heida pilt aegajalt selle lehele!

Postitatud: R Apr 03, 2009 9:38 pm
Postitas erik
CÄÄRFIILD kirjutas:Algusesks soovitaks üks TURIST läbi sõita(näiteks suvesõit). Saad kogemuse läpaka ja gpsiga söitmisest.Kui mõistusega sõita ja asja funnina võtta siis pika Patroliga saab Vabas ikka oma elamuse kätte :wink:.Vabas sõidavad väga edukalt näiteks naised pika Cheroga :shock:

Võistelnud alates 2000a.
Lihtsalt ääremärkus: Cero pole lühikest ega pikka ja cero teljevahe on 2576mm. Ainult natuke pikem kui G ja LC 70 lühikesed versioonid.

Postitatud: R Apr 03, 2009 10:47 pm
Postitas jr
Kui ma peaks kunagi hankima lihtsalt Safari auto ... siis praegusel ajahetkel on Chero miskipärast päris vaimustav valik.