1. leht 3-st

Generaator ei lae!

Postitatud: N Apr 02, 2009 5:48 pm
Postitas Jaan15
Niisiis jälle jama Jeepiga!Asi sai alguse sellest kui sõitsime autoga pimedas ja spidomeeter ja tahhomeeter lakkas töötamast(seda oli varem ka juhtunud aga siis mingi ajapärast hakkasid nad uuesti tööle)ülejäänud näidikud töötasid ilusti, hiljem hakkas aga seest kõik valgustid(nupud, raadio, näidikute valgusti ja muud sellised)ja esituled järjest tuhmistuma veel hiljem aga hakkasid nad üldse vilkuma.Koju jõudes panime auto seisma ja ootasime hommikut.Järgmine päev vaatasime et aku on tühjaks läinud, laadisime täis siis panime auto käima ja siis kõik toimis.Järgmine päev oli aku juba jälle tühjem ja spidomeeter ja tahhomeeter ei töödanud(jälle).Siis kontrollisime generaatorit ja saime aru et ta ei lae üldse.Panime uued harjad ja sellega peaks asi töötama aga ei ja rohkemat nagu midagi teha ka ei oska :( .
Üks küsimus veel, kus asub pingeregulaator.Masinaks siis Jeep Grand Cherokee TSI 2.5 Turbo Diesel aasta 1998.
Ootaks vastuseid jällegi Teilt.

Postitatud: N Apr 02, 2009 6:36 pm
Postitas jr
Ma veikan, et pingeregulaator on geneka sees.

Postitatud: N Apr 02, 2009 6:47 pm
Postitas Ojala
Tule astu läbi Off-Road Keskusest Betooni 2a Tartu. Ja vaatame mis saab.

Postitatud: N Apr 02, 2009 8:27 pm
Postitas trc
jr kirjutas:Ma veikan, et pingeregulaator on geneka sees.
ma veikan omakorda, et pingeregulaator on geneka taga "tabletina"
Lisaks võib olla ka selline lugu, et aku on päeva pealt otsad andnud.

Postitatud: N Apr 02, 2009 8:47 pm
Postitas yanekk
Antud mudeli kohta küll täpselt ei tea,aga 93 a. 5,2 mootoriga masinalt sellist asja nagu pingeregulaator eraldi ei olegi olemas.

Postitatud: N Apr 02, 2009 9:10 pm
Postitas Ptyyp
Kui harjad või pingeregulaator ei toimi, siis peaks armatuuris ka aku tuli põlema minema. Kui aga tuli ei sütti, siis tuleks kontrollida üle generaatori dioodiplokk. Võimalik, et mõni diood on töölepingu üles ütelnud. Kui endal sellise asjaga kogemused puuduvad oleks kindlam minna autolelktriku juurde ja lasta generaator üle kontrollida! Akule tuleks teha ka koormusetest!

Postitatud: N Apr 02, 2009 9:17 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Gene näppu ja remontijate juurde las viskavad stendi
Kiur ehk räägib - kuhu te need genekate ja starterite remontijad ajasite sealt Betooni tänavalt ?

Postitatud: N Apr 02, 2009 9:48 pm
Postitas svatski
nii

Postitatud: N Apr 02, 2009 9:53 pm
Postitas MahviaDeTyrk
svatski kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas: Kiur ehk räägib - kuhu te need genekate ja starterite remontijad ajasite sealt Betooni tänavalt ?
hoopis mina räägin, Tyrk kui sa ei tea midagi, siis ole parem vait, paistad maailmale targem välja. See et sul on otseselt midagi meie vastu ei puutu eriti teistesse. Kahju kui sulle kuidagi halba oleme teinud aga katsu nüüd edasi elada eks.
Geneka remontijad on meil kohe kõrval, sellepärast kutsumegi enda juurde. Kuna naabrid on meil suured sõbrad :D saame selle geneka maha võtta ja kõrvale eelisjärjekorras remonti viia, nii saab kõige kiiremini.
PS lisaks genekatele remondivad naabrid startereid kaa.
Vot ei saa aru kuidas ma sellega, et küsisin kuhu nad kolisid, kuidagi ennast targana üritan näidata :roll: - pole ma nigu oma meelest sulle midagi halvasti ütelnud ja pole mul teie vastu kah midagi

Postitatud: N Apr 02, 2009 10:05 pm
Postitas Piraat
Lp. Moded ma tean et see jutt mis räägin ei sobi siia aga kas ei kannataks teha nt. Ajaviide ja muidu huvitav jutt alateemasse rubriik MahviaDeTyrk vs. Svatski ??? Suht villand hakkab sellest kraaklemisest saama, seal oleks põnev lugeda vähemalt :D

Postitatud: N Apr 02, 2009 10:52 pm
Postitas Ojala
MahviaDeTyrk kirjutas:Gene näppu ja remontijate juurde las viskavad stendi
Kiur ehk räägib - kuhu te need genekate ja starterite remontijad ajasite sealt Betooni tänavalt ?
Tõesti tyrk me ei ole neid mitte kuhugi ajand ja keegi ei aja ka. Nagu Mihkel ütles, et me saame geneka remonti saata eelis järjekorras.

Postitatud: N Apr 02, 2009 10:55 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Ojala kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Gene näppu ja remontijate juurde las viskavad stendi
Kiur ehk räägib - kuhu te need genekate ja starterite remontijad ajasite sealt Betooni tänavalt ?
Tõesti tyrk me ei ole neid mitte kuhugi ajand ja keegi ei aja ka. Nagu Mihkel ütles, et me saame geneka remonti saata eelis järjekorras.
Jah mulle juba selgitati, et te kolisite nende kõrvale - mul oli kogu aeg jäänu tunne, et nad olid nendes ruumides kus teie praegalt
Ajasite oli mõeldud ikka "ajasite" - ärge võtke kõike nii hirmus isiklikult

Postitatud: E Okt 26, 2009 8:55 pm
Postitas Jaan15
Niisiis, sellega on asi nii kaugel, et peaaegu terve suve sai ilma probleemideta sõidetud :D .
Aga kahjuks külmemate ja niiskemate ilmade saabudes hakkas masin jälle jamama - ei põle ükski näidik ja mingit laadimist kah ei toimu(kui näidikud alla vajusid lakkas ka laadimine) :( .
Kui Kellelgi mingi mõte või idee on siis pakkuge julgelt välja vms..., abi seegi, aga kardan, et targem oleks viia ta kuskile remonti, kus mõeldakse välja lahendus ja likvideeritakse viga!
Ojala välja pakutud remonditöökoda oleks kindlasti üks valikutest kuhu auto viia :D aga ehk leidub ka teisigi kohti kus tehakse head tööd, normaalse hinnaga :D ?

Postitatud: E Okt 26, 2009 10:02 pm
Postitas yanekk
Võid katsetada mõne teise samasuguse masina ajuga,eeldusel et pingeregulaator on ajus(kus ta peaks siiski olema)

Postitatud: E Okt 26, 2009 11:19 pm
Postitas Ax
Njah selle threadi kommentaarid on küll vääga "targad" Cherodel ja Wrankudel on geneka regulaator aju sees. Kas ostad uue aju, või tule paneme sulle välise regulaatori genekale külge. Sellega kaasneb ainult üks pisike jama, nimelt jääb sul Check Engine vilgutama geneka viga.

Ahjaa muidugi võiks ikke kontrollida kõikvõimalikud ühendused üle - massid, ergutusahela kontaktid, jne..