1. leht 1-st

Plastist kapott ja esitiivad

Postitatud: E Mär 30, 2009 6:52 pm
Postitas jr
Kas keegi teab, kes ja kus teeks järgi kapoti ja tiivad, aga materjaliks oleks fiiberplast? Ühe projekti raames vaja mõelda läbi variant, et mis oleks kui need oleks plastist metallist asjade asemel.

Postitatud: E Mär 30, 2009 7:42 pm
Postitas hulkur
Neid tööta septitankide valmistajaid peaks ju küll olema. Mu meelest meil kunagi oli isegi foorumis keegi, krt ei mäleta kes...

Postitatud: E Mär 30, 2009 7:46 pm
Postitas Valge Hiir
hulkur kirjutas:Neid tööta septitankide valmistajaid peaks ju küll olema. Mu meelest meil kunagi oli isegi foorumis keegi, krt ei mäleta kes...
Kodanik Steelman

Postitatud: E Mär 30, 2009 8:54 pm
Postitas Ojala
Ma arvan et see ei ole ülemõistuse raske. Kui vaja võiks asjad üle vaadata ja kindlasti leiame mingid lahendused. Eesmärk on kaalus võita või siis millesgi muus. Kas auto hakkab metsa ka nägema?

Kiur

Postitatud: E Mär 30, 2009 9:32 pm
Postitas FlammablE
Võiksid veidi täpsustada, et mis autoga tegu ja milline peab viimistluskvaliteet/tugevus jääma. Tiibade puhul on mõtet, kui originaalid eriti paksust plekist, kallid või soov saada erinevat kujundust. Muidu selle mõne kilo võitmise ja hinna suhe ei tasu ära. Arvestada tuleb sellega, et kõigepealt on vaja võtta vorm ja vastavalt kvaliteedivajadusele see ka piisavalt sirge/sile saada. Kuidas kapoti kinnitused peaksid tulema(4x splint?). Mida tugevamat on vaja, seda raskemaks ta läheb ja kaaluvõit võrreldes ilma raamita originaalplekitükiga võib jääda jälle mitte eriti suur. Ja kui soov originaali koopiaid saada, siis võiks kaaluda mingit hulgitellimust teiste huvilistega koos, sest vormide valmistamine maksab ka. Kui on mingi konkreetsem plaan, saan konsulteerida tuttavaga, kes on selliseid asju enne teinud.

Postitatud: E Mär 30, 2009 9:46 pm
Postitas Ojala
FlammablE kirjutas:Võiksid veidi täpsustada, et mis autoga tegu ja milline peab viimistluskvaliteet/tugevus jääma. Tiibade puhul on mõtet, kui originaalid eriti paksust plekist, kallid või soov saada erinevat kujundust. Muidu selle mõne kilo võitmise ja hinna suhe ei tasu ära. Arvestada tuleb sellega, et kõigepealt on vaja võtta vorm ja vastavalt kvaliteedivajadusele see ka piisavalt sirge/sile saada. Kuidas kapoti kinnitused peaksid tulema(4x splint?). Mida tugevamat on vaja, seda raskemaks ta läheb ja kaaluvõit võrreldes ilma raamita originaalplekitükiga võib jääda jälle mitte eriti suur. Ja kui soov originaali koopiaid saada, siis võiks kaaluda mingit hulgitellimust teiste huvilistega koos, sest vormide valmistamine maksab ka. Kui on mingi konkreetsem plaan, saan konsulteerida tuttavaga, kes on selliseid asju enne teinud.
Täpselt õige jutt. Kui auto sõidab metsa siis pole vaja erilist viimistlust ja saab vormi teha lihsalt tava gelocoadiga. kust annab võtta nii 20 tõmmet. See niiöelda mõne toote jaoks. Ja see, et ega kaalu vahet tõesti väga ei tule. Tasub tõesti ainult siis teha kui teha mingit uut disani või välimust. Kapotile skuub jne

Postitatud: E Mär 30, 2009 11:16 pm
Postitas jr
No metallist kapott on oma tubli 20-25 kilo antud auto juures... ja kogu selle ettevõtmise kaalusääst lõppkokkuvõtteks ehk ei olegi teab mis suur, kuid plekialune struktuur saab tugevdatud ja korrastatud eespool kabiini.

Auto on "näituseauto" ja metsa näeb ka ja kui siis karmilt, ehk lõpp-produkt peab olema veatu. Saadava tooriku lihvimine ja lõpp-viimistlus võib jääda minu teha, seega sellele pole vaja suurt rõhku panna. Oluline on, et oleks detail, mis on sirge ja ilma suuremate vigadeta.

Plastist detailid on vajalikud andmaks autole originaalisarnast kuju. Allpool hakkab oma elu elama "custom" käsitöö, mis ei meenuta tehase toodangut millegi muuga kui hiljem väliskujuga, mille annavad plastid.

Praeguseks on saadud hulk väärtuslike kontake, tänud kõigile. Kasulikud näpunäited ja lisainfo alati teretulnud.

Postitatud: E Mär 30, 2009 11:42 pm
Postitas erik
Solgin küll Jr teemat (jälle) aga Silver Beast vajaks üsna varsti uut kerget kapotti. Kes võtaks asja enda peale?

Postitatud: E Mär 30, 2009 11:47 pm
Postitas jr
erik kirjutas:Solgin küll Jr teemat (jälle) aga Silver Beast vajaks üsna varsti uut kerget kapotti. Kes võtaks asja enda peale?
No problem.

Postitatud: T Mär 31, 2009 9:03 am
Postitas svatski
erik kirjutas:Solgin küll Jr teemat (jälle) aga Silver Beast vajaks üsna varsti uut kerget kapotti. Kes võtaks asja enda peale?
solgin siis ka, kasutaja Ojalal on kodus terve plasti töökoda.

Postitatud: E Apr 06, 2009 3:05 pm
Postitas toits1973
Ja kui hinnapakkumisi tegema hakkate võite mulle ka teada anda,mul sõber just jähi selle tööga töötuks,ütles kül,et vaja vormid teha ja päris kallis lõbu aga hinda võiks kindlasti küsida ja nisanäpp ta ka pole.
Siin väike näide;
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1920711
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1920713

Postitatud: R Mai 22, 2009 11:20 pm
Postitas mustang64
on võimalus asju kopeerida ka ilma vormi valmistamata ,ühe eksemplari jaoks vorm teha peab ikka rahakott puuga seljas olema.aga põhimõtteliselt saab ka ilma vormita hakkama. kui on huvi võin aidata

k.-plastist kapott

Postitatud: K Aug 05, 2009 3:41 pm
Postitas pakane
mustang64 kirjutas:on võimalus asju kopeerida ka ilma vormi valmistamata ,ühe eksemplari jaoks vorm teha peab ikka rahakott puuga seljas olema.aga põhimõtteliselt saab ka ilma vormita hakkama. kui on huvi võin aidata
Vaja teha esikapott Tojota KZj70-le, mis kulgeb enamasti metsas. Huvitab hind ning valmistamise aeg?

Andres
5010867