1. leht 1-st

Nissan NP300 tõstesari?

Postitatud: N Mär 12, 2009 1:10 pm
Postitas Rein
Kas sellisele kastikale on ka tõste sarja saada. Plaan sugulasel soetada maale selline uus auto, juhul kui seda saab kõrgemaks tõsta. Maaletoojad ei pakkunud sellist komplekti.

Postitatud: N Mär 12, 2009 10:01 pm
Postitas d22
http://72.34.32.141/~snakerac/index.php ... 441d94c4f6
Põhimõtteliselt peaks sama masin olema, ainult nimi uus, sest mudel tuli uuesti tootmisse. Aga 100% sobivuses kindel ei ole. Keretõste oleks ka variant, ent seda eriti ei soovitaks.

Postitatud: R Mär 13, 2009 8:01 am
Postitas Rein
Kas Nissanil rooli varrraste juures ei tulegi tõstes midagi ära vahetada, nagu näiteks Landrover Discovery l. Mul ei tule hommikul selle detaili nimetus unise peaga meelde :) (käändtelg ehk?)

Postitatud: P Mär 15, 2009 12:30 pm
Postitas jr
Rein kirjutas:Kas Nissanil rooli varrraste juures ei tulegi tõstes midagi ära vahetada, nagu näiteks Landrover Discovery l. Mul ei tule hommikul selle detaili nimetus unise peaga meelde :) (käändtelg ehk?)
Sõltub palju tõstad. Ikka tuleb suurema tõste juures uued õõtsad panna koos uue käändmikuga.

Re:

Postitatud: K Okt 30, 2013 3:17 pm
Postitas mereröövel
d22 kirjutas: Põhimõtteliselt peaks sama masin olema, ainult nimi uus, sest mudel tuli uuesti tootmisse. Aga 100% sobivuses kindel ei ole. Keretõste oleks ka variant, ent seda eriti ei soovitaks.

Mis täiendusi veermikus tehtud on? Kas on töökindlam? Kuidas on selle uuema common rail toitesüsteemiga?

Re:

Postitatud: K Okt 30, 2013 7:09 pm
Postitas GC
d22 kirjutas: Põhimõtteliselt peaks sama masin olema, ainult nimi uus, sest mudel tuli uuesti tootmisse. Aga 100% sobivuses kindel ei ole. Keretõste oleks ka variant, ent seda eriti ei soovitaks.

Pealtnäha on NP 300 2009 ja Pick Up D22 1999 küll sama veermikuga!?

Re: Re:

Postitatud: K Okt 30, 2013 7:23 pm
Postitas GC
mereröövel kirjutas:
d22 kirjutas: Põhimõtteliselt peaks sama masin olema, ainult nimi uus, sest mudel tuli uuesti tootmisse. Aga 100% sobivuses kindel ei ole. Keretõste oleks ka variant, ent seda eriti ei soovitaks.

Mis täiendusi veermikus tehtud on? Kas on töökindlam? Kuidas on selle uuema common rail toitesüsteemiga? On jäänud mulje nagu oleks sellega rohkem probleeme kui vanaga.
Kui saaleteema kõrvale jätta,siis kumba eelistada? NP300 või sama näoga Navarat?
Ei julge küll pead anda, aga sisuliselt sama auto. Keegi teadis rääkida, et saaleprobleem (pigem vist õlitus) kõrvaldatud.
Mingil hetkel kolis tootmine Jaapanist Aafrikasse.

Re: Re:

Postitatud: K Okt 30, 2013 7:44 pm
Postitas honkomees
GC kirjutas:
Pealtnäha on NP 300 2009 ja Pick Up D22 1999 küll sama veermikuga!?
2009 uue auto ostmist kaaludes oli NP300 mul isuzu kõrval teine favoriit ja siis netist asju põhjalikult uurides sain nii aru, et tegu on sama vana D-22 mudeliga, mille tootmist pole üldse peatatud aga toodeti edasi vaid Jaapani turu jaoks ja siis hakati uuesti ka mujale müüma uue nime all.

Re: Re:

Postitatud: K Okt 30, 2013 8:12 pm
Postitas GC
honkomees kirjutas:
GC kirjutas: Pealtnäha on NP 300 2009 ja Pick Up D22 1999 küll sama veermikuga!?
2009 uue auto ostmist kaaludes oli NP300 mul isuzu kõrval teine favoriit ja siis netist asju põhjalikult uurides sain nii aru, et tegu on sama vana D-22 mudeliga, mille tootmist pole üldse peatatud aga toodeti edasi vaid Jaapani turu jaoks ja siis hakati uuesti ka mujale müüma uue nime all.
See võis tõesti nii olla ...
Mingil ajal oli Nissanil kastikatest ainult D40, siis tuli justkui rahva nõudmisel tagasi D22 uue nimega NP300, mis siiski mingil põhjusel Eestis Nissani mudelivalikus vahepeal puudus.

Re: Nissan NP300 tõstesari?

Postitatud: K Okt 30, 2013 11:25 pm
Postitas Martinsr
Nii palju kui ma selle d40 mnest kuulnud olen on sellega koguaeg mingid jamad. Võibolla mu tuttav lihtsalt õnnetu otsa kukkund aga 58 000 kellal ja eesti ajalugu. Esisild alati kolisenud, väidetud esinduses, et kõik korras, ikka kobiseb, salong nigiseb nagiseb jne.
Kui see 300 omab sama silda kui d22 siis tõstet teha sillast on kulukas aga mitte võimatu. Oleneb mis sa soovid ja mis Ark-s läbi suudad suruda :D lift kitte on saada nii Mikide juures, austraalias ja mujalgi. Sisaldavad torsioone, õõtsasid, amorte. muidugi kaasneb sellega ka pooltegede suurem ja kiirem kulumine. orig amordi vahetusest ei ole pääsu. Õõtsade vahetusest ka pole pääsu, šarniiri nurgad täiesti peetis. Mu masinal läheb hetkel amort 2 kuuga, Torsioone on peale lihtsalt keeratud.
Selle pillil on ilmselt mõistlik keretõste teha ja silla geomeetriaga mitte mängima hakata. torsioon paneb lihtsalt omad piirid. Ega vedrustusest ülestõstes erilist kasu ikka pole, madalamaks jääb ikka reduktor ja karteri punn. Aitab aint suurem rehv. ilmselt pead seal ka kasutama nii rellakat kui haamrit. Kui lihtsalt ilupärast ja seenel käiguks võib vedrustusest kergitada.

Re: Nissan NP300 tõstesari?

Postitatud: T Dets 31, 2013 5:57 pm
Postitas hillart
Jätkaks teemat küsimusega, mis ennast huvitab.
Kas ja kui palju üleüldse tõsta võib ilma seda ARK-is registreerimata? On sellel üldse mingid piirid, või kas legaalselt seda üldse võib teha? Või peab iga sentimeetri paberitesse sisse kandma?
Võib-olla naiivne küsimus, aga ikkagi. Kes ei küsi, see lolliks jääbki. :wink:

Re: Nissan NP300 tõstesari?

Postitatud: K Jaan 01, 2014 9:22 am
Postitas Tercel
Lihtsalt kui TÜV-is lint peale visatakse võidake kobisema hakata, ja ka politsei võib teepeal lindi peale visata, kui talle ei meeldi midagi.