1. leht 3-st

Postitatud: T Veebr 24, 2009 6:16 pm
Postitas Cruizsub
kavas 2x 2L kustutit osta ja apteeki ka korralikku vaja...oskab keegi soodsat kohta pakkuda!?
kustuti oli vist 319.- mida silmasin, ei tea kas sellest odavamat ka on?
apteeke aga mustmiljon ja ei oska valida mis see kõige kasulikum...seda kõige odavamat saasta vist ei tasu osta või kuidas?

Postitatud: T Veebr 24, 2009 7:24 pm
Postitas tiitv
Cruizsub kirjutas:kavas 2x 2L kustutit osta ja apteeki ka korralikku vaja...oskab keegi soodsat kohta pakkuda!?
kustuti oli vist 319.- mida silmasin, ei tea kas sellest odavamat ka on?
apteeke aga mustmiljon ja ei oska valida mis see kõige kasulikum...seda kõige odavamat saasta vist ei tasu osta või kuidas?
Kustuti võta ikka metallist splindi ja päästikuga. Odavama otsa omad kipuvad olema plastikust, millega pole kasutamise järel mitte midagi enam teha. Automaailmas pakutakse aeg-ajalt soodsamalt Falcki apteeke.

Postitatud: T Veebr 24, 2009 8:19 pm
Postitas fassi
Tallinnas kristiine prismas saadaval nii 1 kui ka 2 kilosed metallist otsa ja manomeetriga kustutid.2kilose hind oli 319eek. kilose hinda kahjuks ei vaadanud.Oli neid üsnagi korralik kogus nii,et jookske kel veel pole.

Postitatud: T Veebr 24, 2009 9:58 pm
Postitas marguso
kustutid ja esmaabipakid tamrexis olemas. korralik kaup.
kui keegi tahab soetada ja alet (foorumi reeglid) siis palun pm-i

Postitatud: K Veebr 25, 2009 3:14 am
Postitas jackpuuk
Kasutaja prt mainis siin õieti, kilose kustutiga(seaduses nõutud) võite suitsukoni kustutada. Kes reaalses elus auto-masina süttimisega kokku puutunud, see teab, et kilone kustuti on tupsukissell. Ostsin eile tutika kilose(ei viitsi vaielda seadusega). Kes on natukenegi tehnikasporti lähedalt nuusutanud(ka 4x4 mehi-naisi võib nende hulka lugeda kindlasti), teab et alla 6kg. kustutist pole mõtet rääkidagi. Ma ei propageeri, et autos peaks olema mingi 8 kg. lisaraskust, aga faktid räägivad enda eest. See seadus on eluvõõraste inimeste tehtud. Mingi ajalimiidi augu leidmisel üritan erinevatest foorumitest ja asjaga kokku puutunud inimeste kommentaaridest siia sulandada pildi, ka on käsil sama teema kajastamine ühes Eesti autoajakirjas. Kilosest kustutist võib olla kasu, kui see on teil keskkonsoolil(palju on meil selliseid autosid ja juhte, kus need tingimused oleks täidetud)?

Postitatud: L Veebr 28, 2009 8:51 pm
Postitas Cruizsub
marguso kirjutas:kustutid ja esmaabipakid tamrexis olemas. korralik kaup.
kui keegi tahab soetada ja alet (foorumi reeglid) siis palun pm-i

jou, marguso!
Panin neljapäev juba sulle privva kirja...pole vastust saanud...kas oled kudagimoodi veel talveunes :twisted:

Postitatud: P Mär 01, 2009 9:46 pm
Postitas marguso
Cruizsub kirjutas:
marguso kirjutas:kustutid ja esmaabipakid tamrexis olemas. korralik kaup.
kui keegi tahab soetada ja alet (foorumi reeglid) siis palun pm-i

jou, marguso!
Panin neljapäev juba sulle privva kirja...pole vastust saanud...kas oled kudagimoodi veel talveunes :twisted:
üles ärganud olen nüüdseks :D . aga nüüd vastus pm-s olemas

TÄNUD!

Postitatud: R Mär 06, 2009 12:23 pm
Postitas Cruizsub
TÄNUD! marguso

kaup on käes ja arvatavasti majja võtan ka mingi 5-6 6kg kustutit

eks annan siis teada

Postitatud: P Mär 08, 2009 7:58 pm
Postitas marguso
aga tänud. rõõm ka minupoolne

pakkumine kehtib ka teistele siinsetele 4x4 inimestele. k.a atv-ga sõitjad kelle hulka ka ise kuulun :D

Postitatud: P Mär 15, 2009 1:58 am
Postitas Myrgel
tiitv kirjutas:Kustuti võta ikka metallist splindi ja päästikuga. Odavama otsa omad kipuvad olema plastikust, millega pole kasutamise järel mitte midagi enam teha.
Võib mind vabalt korrigeerida, ainsad plastikust osadega kustutid mida mina näinud olen, on mõeldud saksa autodele ja maksavad pea poole rohkem.

Peale kasutamist uuesti töökorda seadmine ja täitmine on mõnikümmend krooni odavam kui uute ost, seega pole kasutatud kustutitega anyways mitte midagi teha.

Mis puutub kuuekilose autosse mahutamisest siis njah. Kaks kahekilost paigutavad end palju paremini ära.. Kustutamisest niipalju, et oskamatu suudab kahe kuuekilosega ka rohkem kahju kui kasu ära teha. Kasulik on näiteks kusagilt tuleohutusvahendeid müüvast firmast väike brošüür kaasa haarata - kuidas käituda auto põlengu juures. Kas te teatsite, et kui kapoti all põleb, siis ei tohi kapotti lahti teha, vaid tuleb leida viis kuidas võimalikult vähe õhku tulele juurde lastes kapotialune pulbrit täis lasta? Ning seda, et CO2 kuumale mootorile lastes võib kohe uue mootori ära tellida..

Urmas

Postitatud: P Mär 15, 2009 7:13 pm
Postitas toits1973
Tõsi on,et 1 ja 2 kg-sed nn kustutid on vajalikud ainult TÜ-se läbimiseks ja teepeal turva varustuse kontrollimisel trahvi pääsemiseks,muuks nad ei sobi.Muidugi kui ei oska kustutit kasutada ei pruugi ka 6 kg-ne aidata.

Postitatud: P Mär 15, 2009 7:46 pm
Postitas Landy
Myrgel kirjutas: Peale kasutamist uuesti töökorda seadmine ja täitmine on mõnikümmend krooni odavam kui uute ost, seega pole kasutatud kustutitega anyways mitte midagi teha.
Kahekilone sobiks kenasti autosse kompressori juurde suruõhu paagiks.

Postitatud: P Mär 15, 2009 10:21 pm
Postitas marguso
Myrgel kirjutas:
tiitv kirjutas:Kustuti võta ikka metallist splindi ja päästikuga. Odavama otsa omad kipuvad olema plastikust, millega pole kasutamise järel mitte midagi enam teha.
Võib mind vabalt korrigeerida, ainsad plastikust osadega kustutid mida mina näinud olen, on mõeldud saksa autodele ja maksavad pea poole rohkem.

Peale kasutamist uuesti töökorda seadmine ja täitmine on mõnikümmend krooni odavam kui uute ost, seega pole kasutatud kustutitega anyways mitte midagi teha.

Mis puutub kuuekilose autosse mahutamisest siis njah. Kaks kahekilost paigutavad end palju paremini ära.. Kustutamisest niipalju, et oskamatu suudab kahe kuuekilosega ka rohkem kahju kui kasu ära teha. Kasulik on näiteks kusagilt tuleohutusvahendeid müüvast firmast väike brošüür kaasa haarata - kuidas käituda auto põlengu juures. Kas te teatsite, et kui kapoti all põleb, siis ei tohi kapotti lahti teha, vaid tuleb leida viis kuidas võimalikult vähe õhku tulele juurde lastes kapotialune pulbrit täis lasta? Ning seda, et CO2 kuumale mootorile lastes võib kohe uue mootori ära tellida..

Urmas
Plastikventiilidega kustuteid on müügil palju. Maksavad meie bentsukates ja poodides sama palju kui korralik kustuti. See Eesti eripära. Ja on sõna otseses mõttes reeglina saastad. Lisaks on nende eluiga 5 a. see tähendab seda, et 5 a peale tootmist maksad ka utiliseerimise eest. Saksa autodel ehk siis bmw ja audi kustutid pole plastmassventiilidega vaid disaini elemendiks on korpusel plastik kate. Seda vähemalt eestis müüdavatel autodel. Tootjaks Gloria. Korralikud asjad ja maksavad ka 2x enam kui tavaline kustuti.
Eesti automüüjatel on muidugi kummaline komme komplekteerida ohutusvarustus kõige odavamast kräpist. Vaadake palju maksab nende hinnakirjast ohutuskomplekt. 1500-2000 kr. Automaailmast ostes saate näiteks ka korralikuma kätte 400-450 kr ise komplekteerides.
Mis puutub tühjaks laskmisse siis kui õnnestub 6 kg-ne kustuti täitsa tühjaks lasta (mida juhtub harva. tavaliselt lastakse 2-3 kg) siis selle uuesti täitmine on ca 300 kr. Korraliku tootja kustuti, aga uuena maksab 600-700 kr. Igasugused "no name" (poolas tehtud, tšehhist ostetud, aga mitte toodetud, läti jne hinnaklass 500-600 kr, aga 30% juhtudest need ei tööta kui vaja. maksad hoolduse eest ikka).
Mis puudutab auto kustutamisse siis kõik õige. Lisaks ka veel selle, et Co2 kustuti on üldse kõige ebaeffektiivsem ja samas kõige kallim kustuti. Tema kasutusotstarve on teine.

Postitatud: P Mär 15, 2009 11:06 pm
Postitas insener007
Tegin just sel nädalal pisiuurimuse teemal - tulekustutid.
Ja ostsin Tondi tn. Tuletõrjemajas asuvast kauplusest 2 kg kustuti.
Raha küsiti 380 jeeku.
Nad samas ise ka kontrollivad, täidavad ja tembeldavad neid.

Postitatud: P Mär 15, 2009 11:22 pm
Postitas boob
marguso kirjutas:Lisaks ka veel selle, et Co2 kustuti on üldse kõige ebaeffektiivsem ja samas kõige kallim kustuti. Tema kasutusotstarve on teine.
Ma tahaks sellest kohe lähemalt kuulda, kuna abipäästjate koolitusel räägiti veidi teist juttu :roll: Just seda efektiivsuse osa...