1. leht 1-st

Grand Vitara käigud ei lülitu hästi

Postitatud: T Mär 03, 2009 9:27 am
Postitas alambe
Mure siis selline, et käigud lähevad halvasti sisse, eriti alla vahetades. Hammasrattad kõrisevad teinekord korralikult. Kas on sünkronisaatorid läbi või on mingi muu tüüpviga sellele masinal. Sidur võtab ilusti ja kui väga rahulikult toimetada, siis saab ka käigud ilusti sisse. Palju sellise asja remontimine raha võiks neelata? Kas äkki mõtekas kuskilt romust töötav kast parem osta, mitte remontima hakata seda vana.

Postitatud: T Mär 03, 2009 10:20 am
Postitas erik
Panustan ikkagi siduri probleemile. Ketas kõver, korv vigane, ajami viga...

Postitatud: T Mär 03, 2009 11:13 am
Postitas alambe
samas paigalt läheb ilusti. Sidur võtab ilusti täitsa alt kohe. Aga miks siduri vea arvad olevat?

Postitatud: T Mär 03, 2009 11:28 am
Postitas JAN007
Kui probleem kastis, siis ilmselt ikka soodsam remont kui millegi kahtlase alla panek, pealegi kasti maha ja peale panek väga suur osa tööst. Olen ise 2x sõpradega GV kasti maha ja peale pannud ning sellega saab vabalt kanali ja vähemalt mingitegi autoremondi teadmistega hakkama. Kasti ennast lasin remontida Tartu Topautos. Kõigi laagrite vahetus läks miski 7+8k kanti. Teisel korral lendas paar hammasratast. Ise maha võttes hoidsin päris olulise summa kokku.
Aga kõigepealt pead ikka põhjuse leidma, soovitaksin uurida esinduse ettepanekuid antud sümptomite kohta.

Postitatud: T Mär 03, 2009 11:29 am
Postitas erik
alambe kirjutas:samas paigalt läheb ilusti. Sidur võtab ilusti täitsa alt kohe. Aga miks siduri vea arvad olevat?
Kui sidur võtaks ülevalt, oleks siduri vea tõenäosus väiksem.
Sidurit on kergem kontrollida ka, kui lambist käigukasti vahetada.
Ma ei arva tegelikult midagi, vaid kogemustele tuginedes alustaks sellise probleemi defekteerimist sidurist.

Postitatud: K Mär 04, 2009 1:14 pm
Postitas merekas
tere üks väike vihje veel hooratta keskel asub üks laager mis võib kinni olla.ja veab käigukasti pea võlli kaasa ja ei lase käike lülitada

Postitatud: E Mai 04, 2009 12:12 pm
Postitas kaupz
kui aga alla vahetades "lähevad raskelt sisse" ainult 2. ja 3. käik?
siis ikka sünkrod?

üles vahetades sünkrod tunda ei anna?

Postitatud: E Mai 04, 2009 9:50 pm
Postitas a1
kaupz kirjutas:kui aga alla vahetades "lähevad raskelt sisse" ainult 2. ja 3. käik?
siis ikka sünkrod?
üles vahetades sünkrod tunda ei anna?
allavahetusel kasutatakse enamasti mootoriga pidurdamist ja seetõttu ka võllide sünkroniseerumine (pöörlemiskiiruste erinevus suurem) raskem.
kasuta vahegaasi, kui see ära tüütab, tuleb kasti kallale minna.

ülesvahetus õnnestub täpse ajastuse korral ka ilma sidurita (sest mootori pöörded vahetuse ajal langevad) :wink: