1. leht 1-st

mis õli taha libisevasse difrisse panna?

Postitatud: K Apr 06, 2005 6:39 pm
Postitas kala
poodides ei osatud midagi sooovitada!
autox muidu patrol 88a.

Postitatud: K Apr 06, 2005 6:46 pm
Postitas ben
olemas spets LSD õli ( hind kuskil 60-100.- )! vale õliga ei pruugi difer toimida :( kuskil eespool ka sellest juttu olnud !

Postitatud: K Apr 06, 2005 6:55 pm
Postitas jlx
Mobil SHC-LS näiteks.Liitri hind on muidugi vist üle 100 krooni.

Postitatud: K Apr 06, 2005 9:26 pm
Postitas jr
Valvoline LSD sünteetiline õli 75w-90. Krt Pontiacil pani luku niimodi tööle, et asfaldil jätab ilusti kaks piiikkkkaaa musta jutti maha ja tasakesi ringe tehes on kenasti kuulda, et lukk "lõksub" taga. Ennem seda ei olnud, seega olen rahul.

Postitatud: K Apr 06, 2005 10:02 pm
Postitas inseneer
härra kalal on tagasild suur, st. 4satellidiga piiratud liikumisega differ ilma ketasteta seal kasutatakse gl4 või gl5 õli

Postitatud: K Apr 06, 2005 10:16 pm
Postitas kala
ooooot,et mul polegi siis see lsd differ we??? :lol:
krt kax inimest väitsid mulle,et see peax lsd olema ja minu arust üx olid neist sina hr.inseneer :hihi:

Postitatud: N Apr 07, 2005 12:58 am
Postitas inseneer
ma ütlesin sulle, et sul on mitme satellidiga ja piiratud libisemisega tagasild. ketastest ei maininud ma poolt sõnagi. kui diffris kettaid põle, ei pea kallist oili kasutama :!:

Postitatud: N Apr 07, 2005 1:22 am
Postitas jr
inseneer kirjutas:härra kalal on tagasild suur, st. 4satellidiga piiratud liikumisega differ ilma ketasteta seal kasutatakse gl4 või gl5 õli
Aga...liikumist piiravadki ju LSD kettad satelliitide vahel. Seega on ikkagi LSD dirfiga tegemist. Eeldades, et sul ikka on üldse LSD tagasild. On ka lahtisi sildu ilma LSD'ta. Sellest sa ennem aru ei saa, kui lahti võtad või siis kui asi korras saad ka näiteks kohapeal ringi pöörates tasakesi aru. Korras LSD hakkab ilusti "lõksuma".

Kulunuid kettaid saab tellida ja vahetada. Tavaliselt ega nad palju üle 100-150 000 km ei kesta.

Täpne info tagasildade kohta minu üles pandud manuaalides olemas:
http://www.4x4.ee/docs/Nissan160_61_man ... _part6.pdf

Oli vist 3 erinevat tüüpi tagasilda...peast enam ei mäleta. Minu Patrolil oli kahe satelliidiga tagasild igal juhul, ehk siis see nõrgem variant. Ja tuttaval oli jah 4 satelliidiga LSD variant.

Postitatud: N Apr 07, 2005 8:10 am
Postitas kala
aga siis ma ostan ikka seda kallimat õli we?

Postitatud: N Apr 07, 2005 10:29 am
Postitas jr
kala kirjutas:aga siis ma ostan ikka seda kallimat õli we?
No mina panen igale poole LSD õli. Esisild, käiguakst, vahekast, tagasild. Teeb kuidagi asjad vaiksemaks. Ei unda niipalju kui tavalise õliga. Ega LSD õli paha ei tee. Kui kindel pole mis sild on, siis pane LSD õli. Ongi mure lahendatud. Mine tea, ehk hakkab isegi tööle peale õlivahetust.

Postitatud: N Apr 07, 2005 6:10 pm
Postitas ben
kas on LSD või m itte saad kontrollida : tõstad tagumised rattad yles ja keerad yht ratast - kui teine ratas keerleb samas suunas siis on LSD olemas kui keerleb vastassuunas siis kahjuks mitte !

Postitatud: N Apr 07, 2005 7:09 pm
Postitas jr
ben kirjutas:kas on LSD või m itte saad kontrollida : tõstad tagumised rattad yles ja keerad yht ratast - kui teine ratas keerleb samas suunas siis on LSD olemas kui keerleb vastassuunas siis kahjuks mitte !
Eeldusel, et LSD ikka veel elavate kirjas on. Aga jah, jutt jumala õige benil muidu.

Postitatud: N Apr 07, 2005 10:50 pm
Postitas jlx
ben kirjutas:kas on LSD või m itte saad kontrollida : tõstad tagumised rattad yles ja keerad yht ratast - kui teine ratas keerleb samas suunas siis on LSD olemas kui keerleb vastassuunas siis kahjuks mitte !
Kui keerleb samas suunas,võib juhtuda ka,et tegu "elektroodlukuga".Sellisel difril suht savi,mis õli sinna valad :wink:

Postitatud: R Apr 08, 2005 2:26 pm
Postitas kala
selge!
tänud teile kõigilie! :hail

Postitatud: K Apr 13, 2005 10:28 pm
Postitas kala
õli sillas sees ja differ toimib sajaga :D
üx ratas oli maas ja hr insener pidi kangiga väänama,et ratast natuke liigutada!
ilusad 2 jutti jäävad maha igatahes :burnout :burnout