1. leht 1-st

Autom. kasti õlitaseme kontroll?

Postitatud: K Veebr 25, 2009 4:59 pm
Postitas TiitR
Otsing andis autom. kastile oma 12 lk..., millest 5 vaatasin läbi (rohkem polnud enam püsivust :oops: ) ja vastust ei saanud küsimusel, kuidas õieti kontrollida Pajero autom. kasti õlitaset?

Kas on õige variant, et mootor/käimar on töösoe ja enne taseme kontrolli tuleks kõik käigud läbi lapata, ning kontroll teostatakse töötava mootoriga? Kontrollitakse mõõtevardaga.
Ühe teise margi esindus väidab jälle, et vastupidi, peab mootor/kast olema külm (35C) ja õli kontrollitakse R asendis e. tagurpidi käik sees (jutt BMW-st). Mõõtevarras puudub, kontrollitakse täitmisavast.

Enne kui ma Silberisse helistan (pooldan tegelikult siinseid mehhaanikuid rohkem) ja seda teada katsun saada.

P.S hetkel mingeid kõrvalisi liigutusi/helisi kuskilt ei tule, aga ma olen kohe selline, kes aeg-ajalt igasugu vedelikel ja õlidel silma peal hoiab :D

Tänud vastamast.

Postitatud: R Veebr 27, 2009 2:08 pm
Postitas zum
CHECKING FLUID LEVEL
Transaxle/Transmission
1) Park vehicle on level area. Ensure oil is at normal
operating temperature, parking brake is engaged, and engine is at
idle. Move gear selector through each position, stopping briefly at
each selection.
2) Place gear selector in Neutral, and clean area around
dipstick tube. Ensure fluid level is between lower and upper marks,
but never over upper mark, in HOT range. Add or drain fluid if
necessary.
Ehk siis kasti õli peaks ka soojaks olema sõidetud. Kohapeal tiksuv mootor seda ei soojenda.

Jutt pärit kuni '94 aasta USA spec Mitsu manualist.

zum

Postitatud: R Veebr 27, 2009 6:22 pm
Postitas TiitR
Tänud mehed.
P.S See BMW jutt oli lihtsalt kõrvale võrdluseks toodud ja ei oma Mitsu juures mingit tähendust. :D