1. leht 2-st

Nissan patrol Y61 käändmiku remont ja mahlade vahetus.

Postitatud: K Veebr 25, 2009 10:27 am
Postitas Gennadi
Tervist kaasmaalased,

olen siis jõudnud kah sinna maale, kus autol üle 200 000 läbisõitu seljataga ning esisillast paremalt poolt käändmiku juurest õli lekkima hakanud. Fakto pakub remont komplekti, hind kuskil 2000 millegiga. Täna lähen vaatan Auserisse kaa, soovitati et sama varuosakomplekti sealt kah küsida, sest seal vahest hinnad odavamad.
Nüüd aga oleks vaja teada seda, et mis kohta soovitate, kus remont teostada? Fakto töökvaliteedi kohta olen jutte kuulnud ja esindus ikkagi esindus. Või ei ole see töö nii raske, et saab ka omade jõududega hakkama? Käsi mustaks teha ei karda, aga kogemusi pole, sellepärast ei julge ka ise asjakallale asuda. Ei pea olema mingi firma, võib olla ka keegi osavate kätega isik.
Kui juba siin küsimiseks läks, siis tahaks teada ka seda, et kus saaks lasta vahetada difrite ja kastide õlisi, ei taha ise lökerdama hakata sellega, pole nagu eriti võimalusi kah vahetamiseks. Mõlema asukoht võiks olla Harjumaa piires, või Pärnus.

Tänan tähelepanu eest,
Hannes
:wink:

Postitatud: K Veebr 25, 2009 11:55 am
Postitas jr
Fakto tegi seda tööd kunagi vähemalt hästi ja aega läks vähe. Ehk teisisõnu tuli kokkuvõttes odavam kui vaadata odavama tunnihinnaga kohtasid.

EDIT: Samas on maasturi juures alati asju, mida oskavad silmata ainult oma valdkonna inimesed. Seega kindlasti on point ka uurida ainult maasturitega tegelevaid töökodasid. On ju suht raske loovutada auto remonti sinna, kus müügimees teab surmkindlalt, et rummulukk ongi difrilukk. :twisted:

Töö ise pole raske ja on õues teostatav "Ghetto Style" sisuliselt. Kui tead, mis asi on momentvõti ja kuidas seda kasutada, siis saad ka ilmselt selle tööga hakkama.

Postitatud: K Veebr 25, 2009 1:16 pm
Postitas Kodutu
Faktos töö endiselt teostatav ja kukseppasid kes arvavad et rummulukk ongi difrilukk meil ei ole. Sai just sarnane töö esmaspäeval teostatud. Salasõna öeldes võimalik ka hind vähe sõbralikumaks muuta. :roll:

Postitatud: K Veebr 25, 2009 5:12 pm
Postitas Gennadi
Kui ma hinda küsimas käisin, siis jah üks Patrol tahtis sama tööd saada. Aga mis siis see võlusõnaga hind oleks? Kuna asjaga kiiret ei ole, siis uurin lihtsalt turgu.

Samas, momentvõti ei ole võõras, täitsa tuttav ja oskan ka käsitleda, nii võõras ma kah pole :lol: aga sildu lähemalt näppinud ei ole, pidureid, mootoreid ja elektroonikat aga küll. Samas üks kord peab ikka esimene kord olema igal asjal!

Postitatud: K Veebr 25, 2009 10:27 pm
Postitas jr
Kodutu kirjutas:Faktos töö endiselt teostatav ja kukseppasid kes arvavad et rummulukk ongi difrilukk meil ei ole. Sai just sarnane töö esmaspäeval teostatud. Salasõna öeldes võimalik ka hind vähe sõbralikumaks muuta. :roll:
No ma siis jätan ühe toreda seiga rääkimata :lol:

Postitatud: R Veebr 27, 2009 3:40 pm
Postitas Kodutu
Nu huvitavaid lugusid võib ju sellegipoolest rääkida. :lol:

Postitatud: L Veebr 28, 2009 3:44 pm
Postitas nissan
paar aastat tagasi sama jama.lasin esinduses ära teha,3ringis kuskil oli.läks 3-4 k mööda hakkas jälle läbi immitsema.aga sealt tuleb nii vähe et ei ole probleem ,lihtsam tilk juurde lisada ainult kummi peal näha see häirib.

Postitatud: L Veebr 28, 2009 9:45 pm
Postitas jr
nissan kirjutas:paar aastat tagasi sama jama.lasin esinduses ära teha,3ringis kuskil oli.läks 3-4 k mööda hakkas jälle läbi immitsema.aga sealt tuleb nii vähe et ei ole probleem ,lihtsam tilk juurde lisada ainult kummi peal näha see häirib.
See on probleem. Miks? Sest sillaõli peseb ära käändmikust pooltelje määrde ja pooltelje pööris lõpetab selle peale töölepingu. Ühesõnaga sa juba oled koondamisavalduse oma teguviisiga sisse andnud pöörisele :twisted:

Postitatud: L Veebr 28, 2009 10:35 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Vahtisin manuali siit ja sealt otsast - ei ma loll saanu aru, et see Y61 käändmik midagi niiväga erilist oleks - üks Patrol puha
Seega tekkis küsimus - mida selle 3-4 kilo eest seal tehakse ?? - ja mida see 2 kiloeeku maksev remontkomplekt sisaldab ?

Tegelikult jääb arusaamatuks miks 160'ne esisillas on pooltelje simmerid hea koha peal ja uuematel seal kus on

Postitatud: P Mär 01, 2009 1:12 pm
Postitas jr
Peast mõned numbrid:
Käändmiku laagrid 2 x 350 = 700.-
Suur tihend - 800.-
Simmer - 150.-
Nõellaager - 1000.-
Rattalaagrid kokku 700.-

Osade peale seega umbes 3350.- + töö

Ja see, et simmer on käändmiku poole toodud on ju hea. Püsib määre paremini seal kus vaja, ehk käändmikus.

Postitatud: P Mär 01, 2009 2:53 pm
Postitas nissan
minu nägemus niikaua kui määre sees ei juhtu midagi,mötetu raha raiskamine,sealt ikka ime vähe immitseb ,aga eks iga mehe oma teha .olen korra selle rem. õnge läinud .

Postitatud: P Mär 01, 2009 5:07 pm
Postitas rommi
Miks patrolil peab kõik välja vahetama? ma enda toyotsil kui ka samukal vahetasin ainult simmeri ära ja seni on kõik kenasti korras. Määre püsib sees ja sillamunakud on kuivad. Numbritest rääkides, siis aega kulus 2h per ratas ja raha vist ca 100.-/3 simmekat.

Postitatud: P Mär 01, 2009 5:32 pm
Postitas jr
rommi kirjutas:Miks patrolil peab kõik välja vahetama? ma enda toyotsil kui ka samukal vahetasin ainult simmeri ära ja seni on kõik kenasti korras. Määre püsib sees ja sillamunakud on kuivad. Numbritest rääkides, siis aega kulus 2h per ratas ja raha vist ca 100.-/3 simmekat.
Üldjuhul, kui Patrolil sealt miskit immitsema hakkab siis on laagrite lõtkud liiga suured. Kui enne pole vahetatud, siis suht kindlalt leiab eest perses tööpindadega käändmikulaagrid ja kui see juba laiali on, siis võib ju ka ära vahetada nõellaagri, millel pooltelg pöörleb. Neid küll kandiliste ja küll hoopis ilma nõelteta laagreid küll nähtud. Rattalaagrid on pooltel Patrolitel, mida näppinud olen ka tuksis olnud koos käändmikulaagritega. Häält veel ei tee, aga näed ju ära, kui pinnad poorsed. Korra 200K kilomeetri jooksul pole ju palju väike hooldus teha. 3-4K raha pole palju kui saad järgmised 200K sama rahulikult sõita.

Ja kellel see siin hiljem tilkuma hakkas, siis pinguta oma käändmikulaagreid või rattalaagredi peale, kui need ka vahetati. Ilmselt on sul lõtk tekkinud ja see mängib õli välja. Vähemalt osadel juhtudel on see põhjuseks olnud peale sedalaadi töö tegemist.

Postitatud: E Mär 09, 2009 10:16 pm
Postitas sepaonu
Võin ka kinnitada, et töö on täiesti omal käel teostatav- 3-4 h tööd koos esisilla õlivahetusega. Aga see kas vahetada ära kogu laks või ainult teatud osad on muidugi iga mehe enda otsustada. Kes on laisk nagu mina ja ei viitsi iga paarikümne tuhande tagant esisilda laiali lammutada võtab teemaks ilmselt kogu kupatuse korraga.

Postitatud: E Mär 09, 2009 10:40 pm
Postitas MahviaDeTyrk
MahviaDeTyrk kirjutas:Tegelikult jääb arusaamatuks miks 160'ne esisillas on pooltelje simmerid hea koha peal ja uuematel seal kus on
jr kirjutas:Ja see, et simmer on käändmiku poole toodud on ju hea. Püsib määre paremini seal kus vaja, ehk käändmikus.
Aga see-eest ei ole 160nel ka miskit jama simmeritega kui käändmiku või rattalaagrites miski lõtk + ja oi kui paljust määrdest peab vesi end enne läbi ajama kui diffrisse jõuab