1. leht 1-st
Väike arutelu.
Postitatud: T Veebr 24, 2009 8:26 pm
Postitas Veiko
Mina olen see Veiko kes inimesi vahest tehnilises komisjonides kiusab.Kuna ATV asi on siiamaani suht piiritlemata siis teeks ettepaneku,et asja ennem suvesõitu natuke arutada.Põhjus selline,et kogemuste põhjal võin öelda,et SMS saab ATV-id jälle palju olema.
Palun täiendage nimekirja mida peaks ATV juures tehnilises kindlasti vaatama.
Minu nimekiri oleks selline:
Kiiver.
Tuled kõik mis on küljes peavad põlema.
Veokohad või veoaasad peaksid olema tähistatud.
Apteek mis ei ela ja oleks veekindlas kilekotis.
Tulekustuti vähemalt 1 kg.
Puukaitsevöö.
Eesmärk oleks see,et kõigil võistlejatel oleks turvavarustus korras.Ei ole plaanis luua erinevaid klasse orginaal ja moditud ATV-dele.
Edu,
Veiko
Postitatud: K Veebr 25, 2009 11:02 am
Postitas ainarv
Tuledest veel niipalju, et töötav pidurituli võiks kohustuslik olla. Muidu eelnev on kõik nii olnud jah. Pole mõtet asja väga keeruliseks hakata ajama.
Postitatud: K Veebr 25, 2009 5:13 pm
Postitas nipper
ARKis reg. masinatel kindlustus ja ülevaatus

Postitatud: K Veebr 25, 2009 8:40 pm
Postitas Arxs
Mingeid lekkeid ei tohiks olla kindlasti, katkised/lahtised asjad võiks olla ära parandatud või mis iganes, et ei tilpneks jne. Ega tulegi midagi ette rohkem, aga see apteek võiks küll olla paaripeale üks, nagunii liigutakse koos...Lihtsalt idee

Postitatud: K Veebr 25, 2009 8:57 pm
Postitas e.p.
Mina see Pets,kes teid tehnilises kontrollib
Turva ja ohutusvarustus ikka masina peale kuna olukordi erinevaid ja masinad ei ole alati 100% koos ... see teie endi huvides.
Kindlasti kiiver kas siis visiiriga või prillidega nõutav.
Antoga (kes ka teid kontrollib aegajalt) haume plaane kaitsmete (ka selja) kandmise kohustuse üle ehk siis ilma ei tahaks rajale lasta,eriti Klapperjahil.
atv
Postitatud: T Apr 07, 2009 7:22 am
Postitas suzukikq
mis tähendab, et Veokohad või veoaasad peaksid olema tähistatud?
Postitatud: T Apr 07, 2009 8:00 am
Postitas Heinza
Nagu reeglistik ütleb autode kohta, siis veoaasad peavad olema värvitud erksavärviliseslt. Nii leitakse ka võõraste poolt üles koht kust tohib sinu massinat vedada kui sul omal pea lõhki ja või kodarad pooleks. Lihtne.
Postitatud: T Apr 07, 2009 8:10 am
Postitas no fear
Autodel on see veokohtade ja aasade teema ikka vähe teistsugune kui ATV-del ju? Raudne rusikareegel ütleb, et esimene aas on ees keskel ja tagumine aas taga keskel.
Autode puhul on see küsimus, et ei tea, kumbal pool ning kas põhja all või siis stange taga.
... et erksavärviliselt värvitud - ei ole ka probleem see aasake miski värviga üle lasta ju!
Re: Väike arutelu.
Postitatud: P Juun 28, 2009 9:27 pm
Postitas Rtuning
Tuled kõik mis on küljes peavad põlema.
Suunatuled võiks mitte arvesse minna, kuna enamustel need lühises ja ussitanud! Kõik muud tuled,peaks olema 100% korras.
Postitatud: P Juun 28, 2009 9:49 pm
Postitas Arxs
Kas mitte ei ole nii, et suunatulesid pole ülevaatusel vaja?(st. neid vilkuvaid vaid võivad ka helkurid olla, nagu Peebu masinal)
Postitatud: L Okt 10, 2009 11:00 pm
Postitas Päkapikk
Tegelikult on vist asi nii, et kui võistlus eeldab mööda avalikku teed sõitmist, siis peavad olema aparaadid nii tehniliselt korras nagu seda nõuab liikluseeskiri. Mööda avalikuks liikluseks avatud teed saab liikuda ATV mis on L7 või T5 kategooriaks registreeritud. Kui tegemist on maastikusõidukiga, siis on lubatud vaid tee ületamine ja tankimine. Sellest siis idee, et suletud ringrajal peaks olema kohustuslik gabariittuli, pidurituli ja ehk tagurdamistuli, et tagada kaasvõistlejate ohutust. Kui võistlus eeldab avalikel teedel sõitmist neid võistluse ajal liikluselesulgemata, siis ei tohiks seal midagi sõita ilma suunatuledeta, kehtiva ülevaatuseta ja liikluskindlustuseta. Ehk samad nõuded nagu võistlusautodele.