1. leht 1-st

Uus aku läks lühisesse...

Postitatud: K Veebr 18, 2009 10:15 pm
Postitas Preili
No vot, selline tobe lugu juhtuski, et uue aku panemisega libises mutrivõti käest ja aku läks lühisesse. Ärge kodus proovige!
Immo hakkas plõksima (teeb samasugust häält kui geneka rihm läks katki ja aku sai täitsa tühjaks...) ja auto enam tööle ei lähe. Vool on ka autos väga vaevaline, puhur enam ei vuhise ja tuled on ka peaaegu kustunud. Aku ei ole tühi. Mis mul siis nüüd kõik pekkis on? Nival juhe koos?

Postitatud: K Veebr 18, 2009 10:30 pm
Postitas Preili
Ma unustasin öelda, et mu kallil Nival on sissepritse - st, eile veel oli.....

Postitatud: K Veebr 18, 2009 11:03 pm
Postitas hans
kas peal on see sama aku,mis lühisesse läks.proovi teist akut.vaata ka üle akujutmed ja klemmid.äkki on ühendus kehva

Postitatud: K Veebr 18, 2009 11:15 pm
Postitas Preili
Sama aku jah. Voolu, on strater töötab ja puha, aga käima ei lähe. Ma ise hääletaks selle poolt, et aju sai krambid ja sissepritse enam ei tööta, kütust ei tule peale.... võib nii olla või?

Postitatud: K Veebr 18, 2009 11:58 pm
Postitas hans
kui sul ka autol immo plõksib,siis võib ka selle viga olla,et kütet ei tule.kas immo katkestab kütte või süüte?

Postitatud: N Veebr 19, 2009 8:39 am
Postitas Metsamees
Kontrolli massijuhtmed üle, kaitsmed ja kaitsmeplokk, akust kaitsmeplokki voolu toov juhe... kardan, et põletas maha midagi. Kui starter veab ringi ja ülejäänud seadmetel vool nadi.

Postitatud: N Veebr 19, 2009 10:52 am
Postitas Landy
No see hetkleine (kui võtit pikalt peale ei jätnud) lühistamin epole siiani veel fataalseid kahjustusi tekitanud (tõsi autod on olnud min. elektroonikaga)

Postitatud: N Veebr 19, 2009 11:18 am
Postitas Preili
Ei, ma ei usu, et see immo viga on - immo hakkab plõksima siis kui ta ei saa piisavalt voolu või kui aku on tühi näiteks. Põhimõtteliselt võib muidugi immo ka olla, aga see ei põhjendaks, miks puhur enam ei vuhise (loe: töötab, aga väga tagasihoidlikult) ja tuled korralikult ei põle. Immo katkestab kütte.
Kaitsmed on kõik terved. Juhtmeid pole kontrollinud.
Ja kui nüüd päris aus olla, siis läks auto pika punnimise peale korraks ka tööle, aga suri mõne minuti pärast välja. Mina ütleks, et see on märk sellest, et kütust ei tule peale?
Ma ei ole muidugi spetsialis, aga mul on naiselik vaist (see on umbes sama asi, mis meestel loogika).

Postitatud: N Veebr 19, 2009 5:03 pm
Postitas Preili
Auto läks nüüd suure punnimise peale tööle jälle ja töötas täitsa normaalselt. Kojamehed töötavad aegluubis, puhur teeb väääga vaikset häält ja tuled ka peaaegu et ei põle. Doktor, mis on diagnoos?

Postitatud: N Veebr 19, 2009 5:56 pm
Postitas yanekk
Kas kõik juhtmed sai üle kontrollitud.Kunagi tegi tavaline lada samasugust trikki,kui mootori,kere mass oli vigane.

Postitatud: N Veebr 19, 2009 9:28 pm
Postitas Metsamees
Massiviga, kontrolli juhtmeid... Ladal käib kõik läbi kaitsmekarbi isegi laadimine...

Postitatud: R Veebr 20, 2009 7:19 pm
Postitas Landy
Pingeregulaator?

Postitatud: R Veebr 20, 2009 7:37 pm
Postitas kopakutt
Oleks see Niva Bmw siis ma ütleks, et aju on otsad andnud. Bmw-l käib kõik läbi aju. Vahel annab seda ravida nii, et lased massijuhtme ööseks lahti. Proovi seda, äkki aitab.

Postitatud: P Veebr 22, 2009 3:02 pm
Postitas Preili
Oligi massi viga, aitäh kaasaelajatele! :)