1. leht 1-st
Vargal on väga lihtne Toyota Land Cruiserit käivitada
Postitatud: K Veebr 18, 2009 3:13 pm
Postitas 4x4 sõber
Postitatud: K Veebr 18, 2009 3:19 pm
Postitas rato
landcruiser tuleb natuke kriimu ja m6lki ajada metsas, nagu maastikuautole kohane, siis varas ka vaga ei taha teda:) v6i siis meisterdada ta ntx vabaklassi v6i TR2 tingimustele vastavaks..vabandust, miks mitte ka TR3

Postitatud: R Veebr 20, 2009 1:02 pm
Postitas sennaH
Tegelikult on kõik need lukud mõeldud loomadele mitte varastele. Kui ikka tahab su auto ära viia, siis viib ka! Immod ja asjad tõepoolest mõne algajama varga eest kaitsevad.
Näiteks stoc chero käivitamisele kulub kahel mehel max 30sec. ja kui on paigutatud miskine immo või mõni muu selline asjandus, siis üle paari minuti ei tohiks küll minna.
Postitatud: R Veebr 20, 2009 2:23 pm
Postitas erik
Sam kompunnitud katkesti on väga tõsine immo. Olen kunagi valveseadmeid paigaldanud ja ise katkesteid aretanud. Kord tuli klient autoga, millel kellegi teise paigaldatud - aretatud katkesti ja mul kulus u. 50 minutit, et süsteemile pihta saada ja u. 2 tundi et auto korralikult käima saada. Vargal oleks kulunud käivitamiseks u. tund. Ilmselt oleks loobunud või puksiiri tellinud.

Postitatud: R Veebr 20, 2009 5:50 pm
Postitas tai
Ajaloost minule teadaolev kõige tõhusam "immo" oli see, kui härral sigulli seest varastati kassett magnetofon (tolle aja viimane sõna). Suurest vihast pani ta sinna uue transistori ja juhi istme katte alla poroloni, mille sisse oli pandud u 50 sirgu keeratud ahvena konksu. Mõne aja pärast oli küll istmekate väga brutaalselt välja rebitud aga raadio oli alles ja kaabakast ei olnud enam haisugi. Isegi küsides traumapunktidest kas on neile tulnud härrat u 50 kalakonksu p..sses aga ei midagi.
Postitatud: R Veebr 20, 2009 6:04 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kuulkraan

Postitatud: R Veebr 20, 2009 6:08 pm
Postitas Cruizsub
njah, kui mingi aeg oli kombeks viiese bemmi udukaid tõmmata, sis sai ka (muidugi peale teist puhtaks tõmbamist) udukate taha installitud konkreetsed ziletid...ja enam ei tahetud neid...millegipärast oli lumepeal veretilgad

Postitatud: R Veebr 20, 2009 6:11 pm
Postitas 414 AVM
tai kirjutas:Ajaloost minule teadaolev kõige tõhusam "immo" oli... 50 sirgu keeratud ahvena konksu...
Oh ilusat ajalugu, tänaste seaduste järgi saab vist krimka kaela sellise asja puhul - tahtliku kehavigastuste tekitamise eest.
Mõned ajad tagasi tahtsime ettevõtte kõrge betoonaia siseküljele okastraadid tõmmata, aga ehitaja soovitas ära unustada - kui mõni loll üle aia hüppab ja ennast ribadeks tõmbab, pidi asi hapuks kätte minema. Sarnane arusaamine oli ka juristil...

.
Postitatud: R Veebr 20, 2009 6:55 pm
Postitas tai
Kas seda hapuks minemist juriidiliselt ei saa kõrvaldada sellega, et panna sinna silt ära roni valus on vms?
Postitatud: R Veebr 20, 2009 6:56 pm
Postitas toits1973
Tundub jah nii,et ainukesena võib kannatada saada see kellelt varastatakse või kellelt üritati midagi varastada.
Vanasti kui ladade klaasid olid tehvitsiit ja neid varastati siis ikka mõni lasi auto nr-i klaasile kraveerida,et hiljem hea tuvastada aga võta näpust siis lihtsalt löödi puruks,et kui meie ei sa siis ei pea ka omanik saama.
Postitatud: R Veebr 20, 2009 9:20 pm
Postitas 007
.... sõbral 90-tel oli ka väga hea immo MB 190-l........ võttis rooli kaasa lihtsalt

Postitatud: R Veebr 20, 2009 9:23 pm
Postitas hans
kummaline jutt, et LC-t on lihtne varastada.vaatasin tagaotstavaid sõidukeid aasta jooksul ja ainult 4 LC on andmebaasis.juhivad muidugi sellised nagu MB 36,WV 33 ja BMW 28.eraldi ei viitsinud sõidukaid ja 4x4 masinaid vaadata.
Postitatud: R Veebr 20, 2009 9:32 pm
Postitas Inz
maeitea
võti isegi lukuagus ja mitte keegi ei varasta
