1. leht 3-st
Kliirens vaba klass
Postitatud: T Veebr 17, 2009 9:56 pm
Postitas porikärbes
Kas kliirens, mõõdetuna telje reduktori madalaimast punktist on vaba?
Postitatud: T Veebr 17, 2009 10:06 pm
Postitas e.p.
Vabas pole see määratud,on vaid rehvimõõt ja tehnoülevaatuse nõue.
Postitatud: T Veebr 17, 2009 10:08 pm
Postitas hulkur
e.p. kirjutas:Vabas pole see määratud,on vaid rehvimõõt ja tehnoülevaatuse nõue.
No ikka veel paar asja

, aga kliirensit nende seas tõepoolest pole...
Postitatud: T Veebr 17, 2009 10:13 pm
Postitas e.p.
kas vaba plaanib reduktorsildadele üle minna?

Postitatud: T Veebr 17, 2009 10:29 pm
Postitas porikärbes
Mõtted liiguvad selles suunas.
Postitatud: T Veebr 17, 2009 10:35 pm
Postitas Neuser
Soomes näiteks on reduktorsillaga lubatud rehvimõõt väiksem kui tavalise talasillaga, vastavalt siis: 787 ja 838 mm.
Postitatud: K Veebr 18, 2009 9:33 am
Postitas totu
Neuser kirjutas:Soomes näiteks on reduktorsillaga lubatud rehvimõõt väiksem kui tavalise talasillaga, vastavalt siis: 787 ja 838 mm.
Nõus, vastasel juhul oleks Vaba kulude piiramise poolt e. reduktorsildade vastu.
Postitatud: K Veebr 18, 2009 10:33 am
Postitas Heinza
Neuser kirjutas:Soomes näiteks on reduktorsillaga lubatud rehvimõõt väiksem kui tavalise talasillaga, vastavalt siis: 787 ja 838 mm.
Mmm, ma kujutasin enda autot vaadates hetkeks ette : suzuke , volvo reduktor all ja selle otsas siis 31" ratas

, ei ei ma jätan ikka tava silla sinna alla ja 33" ratta.
Aga soomlastel on see võrdsete võimaluste printsiip muidugi hästi lahendatud. Sellise tee ja arengu vastu ma küll pole.
Postitatud: K Veebr 18, 2009 11:00 am
Postitas Küllo
Heinza kirjutas:Neuser kirjutas:Soomes näiteks on reduktorsillaga lubatud rehvimõõt väiksem kui tavalise talasillaga, vastavalt siis: 787 ja 838 mm.
Mmm, ma kujutasin enda autot vaadates hetkeks ette : suzuke , volvo reduktor all ja selle otsas siis 31" ratas

, ei ei ma jätan ikka tava silla sinna alla ja 33" ratta.
Aga soomlastel on see võrdsete võimaluste printsiip muidugi hästi lahendatud. Sellise tee ja arengu vastu ma küll pole.
Volvo reduktor annab kliirensile juurde mingi 110-120mm, rehviga 25mm maha, on 85-95 mm võitu kliirensis ikka. Moogi sillaga veel rohkem.
Eelmise aasta Vaba 1 ja 2 sõitsid minumeelest reduktorsildadega, küll mitte volvo vaid uaz´i omadega, ja võib-olla mitte tervet hooaega
Postitatud: K Veebr 18, 2009 11:41 am
Postitas erik
Küllo kirjutas:Heinza kirjutas:Neuser kirjutas:Soomes näiteks on reduktorsillaga lubatud rehvimõõt väiksem kui tavalise talasillaga, vastavalt siis: 787 ja 838 mm.
Mmm, ma kujutasin enda autot vaadates hetkeks ette : suzuke , volvo reduktor all ja selle otsas siis 31" ratas

, ei ei ma jätan ikka tava silla sinna alla ja 33" ratta.
Aga soomlastel on see võrdsete võimaluste printsiip muidugi hästi lahendatud. Sellise tee ja arengu vastu ma küll pole.
Volvo reduktor annab kliirensile juurde mingi 110-120mm, rehviga 25mm maha, on 85-95 mm võitu kliirensis ikka. Moogi sillaga veel rohkem.
Eelmise aasta Vaba 1 ja 2 sõitsid minumeelest reduktorsildadega, küll mitte volvo vaid uaz´i omadega, ja võib-olla mitte tervet hooaega
Moog, Volvo umbest täpselt mõlemad 115 mm. Mul mõlemad õuepeal, just mõõtsin üle.
Postitatud: K Veebr 18, 2009 11:56 am
Postitas e.p.
Postitatud: L Mai 15, 2010 3:34 pm
Postitas totu
Vaadates Vaba reegleid, võiks klassi nimetada "unlimited". 33" rattad võib millele iganes alla kruvida, peaasi et on tehasevintsid ja tulekustutid. Iseenesest arendustööle mõjub positiivselt aga kardan et varsti on raskusi 5 auto kokkusaamisega. Lihtsalt limiteerimatu raha ja/või aja puudumisel ei ole varsti mõtet võistelda. Juba on suslikutega väga keeruline konkureerida ja kuidagi ei tahaks näha klassi suslikupõhisena (tegelikult ainult kered, kõik muu juba niigi enamustel kvaliteetehnikaga asendatud). Minuarust võiks portaalsild ja hiteh materjalid jääda TR-3 mängumaale. Oleks ju mõistlik kui ükski klass oleks sõidetav tavalise palga eest?
Ei vingu, lihtsalt arutlen.
Postitatud: L Mai 15, 2010 3:50 pm
Postitas walkman
No TR1 peaks selline klass olema tegelikult oma algprintsiibi kohaselt, aga pole seda mitte. Selles olen totu-ga 100% nõus.
Postitatud: L Mai 15, 2010 7:27 pm
Postitas e.p.
Sõbrad, jätkusuutlik poodiumikohtadele võistlemine on mistahes spordialas alati kallim kui lihtsalt spordiala nautimine ...
kõik ei saagi olla "saavutussportlased" ja poodiumikohti ju vaid 3
P.S. meenutage, milleks sai "vaba" loodud !
Postitatud: L Mai 15, 2010 8:44 pm
Postitas Neuser
Kui teha võistlustel rajad mitmekesisemaks, lisada rabadele ja mülgastele ka kiireid lõike, karjääre, traieleid, kus auto olematu kaal, suur kõrgus ja -kliirens muutuvad hoopis sõitu aeglustavaks teguriks on kindlasti kirjum automarkide poolest esikolmik ka vabaklassis. Samuti miks mitte panna olemasolevate võistluste publikukatsetele (mis ju ongi põhiliselt kiiruskatsed) kõrgem koefitsent kui 0,5.