1. leht 1-st

ABI vaja, KIIRE!

Postitatud: T Veebr 17, 2009 2:42 pm
Postitas martn32
pajero -93, 2,5td

geneka rihm lendas ratta pealt maha võttes kiiremaid kurve metsateel ning akutulega sellega koos süttisid koheselt ka õlitaseme ning kütusefiltri(ülevalt vasakul) tuluke. õli on autos. õlisurve tuluke kustub ka ära. tuled kokku pole ühendatud, sest mingisugustel hetkedel on nad kõik korrektselt eraldi põlenud(va. kütusefiltri oma...)

rihm lendas siis ülemise rihmaratta ning plastkaane vahele, mis ilmselt katab hammasrihma.

seega, mis edasi? kas ma sellega praegu üldse sõita tohin?

Postitatud: T Veebr 17, 2009 11:57 pm
Postitas martn32
niih, uus rihm peal ning vana auto on tagasi.

naljakas kogu selle loo juures oli veel see, et pidurivõimendus kadus ära...

millegipärast tekkis ühel hetkel arvmus, et kuna genekat ei olnud, siis pinge langus tekitas asjaolu, et õlituli ja filtrituli otsustasid põlema hakata. ainuke asi millele pole pihta saanud, et miks see krdi pidurivõim ära kadus? elektriline pump seal?

Postitatud: K Veebr 18, 2009 12:00 am
Postitas jr
Mitsul ehk gene otsas vaakumpump, mis toidab pidureid?

Postitatud: K Veebr 18, 2009 8:16 am
Postitas Maasturid
martn32 kirjutas:.

naljakas kogu selle loo juures oli veel see, et pidurivõimendus kadus ära...
ainuke asi millele pole pihta saanud, et miks see krdi pidurivõim ära kadus? elektriline pump seal?
Jaagul õigus,Mitsu 2.3 ja 2.5 diislitel on kõigil generaatori tagumises otsas vaakumpump.
Ka need tuled mis armatuuris põlema hakkasid on seotud sellega,et generaator ei laadinud.

Postitatud: P Mär 15, 2009 6:30 pm
Postitas martn32
aga miks sealt õli läbi käib? kas see on seal õlipump?

Postitatud: P Mär 15, 2009 7:42 pm
Postitas hans
äkki on vaja pumpa kuidagi õlitada ka.sellepärast sealt ju õligi läbi voolabki