1. leht 5-st
Tõsisema maasturi otsingul
Postitatud: L Veebr 07, 2009 4:07 pm
Postitas antsa911
Siin on palju helgeid päid koos ja küsija suupihta ei lööda

(vist).
Milline oleks maasturi valik, kui sooviks:
1. Lühike kere
2. Talasillad ees ja taga
3. Esi-, taga- ja keskdifri lukustus
4. Lülitatav 4vedu (2, 4H, 4L)
5. Aeglusti ja vastupidav käigukast
6. Varuosad ei oleks üle mõistuse kallid
7. Natuke nõudlikumale pinnasele (usteni muda, vesi jne)
8. Saaks maanteel ka sõita ilma proteese ette ära tellimata.
Postitatud: L Veebr 07, 2009 4:48 pm
Postitas zum
antsa911 kirjutas:Ma solgiks ka teemat natuke

. Siin on palju helgeid päid koos ja küsija suupihta ei lööda

(vist).
Milline oleks maasturi valik, kui sooviks:
1. Lühike kere
2. Talasillad ees ja taga
3. Esi-, taga- ja keskdifri lukustus
4. Lülitatav 4vedu (2, 4H, 4L)
5. Aeglusti ja vastupidav käigukast
6. Varuosad ei oleks üle mõistuse kallid
7. Natuke nõudlikumale pinnasele (usteni muda, vesi jne)
8. Saaks maanteel ka sõita ilma proteese ette ära tellimata.
G Mersu
zum
Postitatud: L Veebr 07, 2009 5:01 pm
Postitas antsa911
Sellist vastust ma ausalt öeldes kartsin, kuid G on ise ulme hinnaga pluss varuosad. Sõitsime ühe sõbra G-ga, sellest sai vahepeal esivedune masin, sest vahekast lõpetas töö (uus 130k). Kas midagi odavamapoolset sellele kirjeldusele ei vasta?
Postitatud: L Veebr 07, 2009 5:07 pm
Postitas zum
antsa911 kirjutas:Sellist vastust ma ausalt öeldes kartsin, kuid G on ise ulme hinnaga pluss varuosad. Sõitsime ühe sõbra G-ga, sellest sai vahepeal esivedune masin, sest vahekast lõpetas töö (uus 130k). Kas midagi odavamapoolset sellele kirjeldusele ei vasta?
Ei. Kõigile neile tingimustele minu teada ei vasta ükski muu asi. (Pekske nüüd, Toyota mehed...)
Hindade asjus kommenteerivad pädevamad, ma ainult mõned korrad liikunud ise Wolfiga, pole remondivajadust näinud...
Postitatud: L Veebr 07, 2009 5:34 pm
Postitas antsa911
Ma olen Toyota koha pealt üsna juhm, Hiluxi mingi variant ei vasta nendele tingimustele? Või siis millistele vastab?
Postitatud: L Veebr 07, 2009 5:50 pm
Postitas zum
antsa911 kirjutas:Ma olen Toyota koha pealt üsna juhm, Hiluxi mingi variant ei vasta nendele tingimustele? Või siis millistele vastab?
Hilux ei ole ju lühike.
Lukke minu teada LC 70-l sildades pole, aga tglt pole sul neid esialgu väga vaja ka tavaliselt. Mingi hinnaklassi võiksid määrata, oleks lihtsam soovitada.
Kastikatest ma ühtegi japsi ei soovitaks, mu esiveolisel universaalil oli ka taga rohkem ruumi... Jõu numbritest rääkimata
zum
Postitatud: L Veebr 07, 2009 6:10 pm
Postitas tyyp07
zum kirjutas:
Kastikatest ma ühtegi japsi ei soovitaks, mu esiveolisel universaalil oli ka taga rohkem ruumi... Jõu numbritest rääkimata
zum
Ruumiga jah kiita ei ole aga jõu kohta vaidleks küll vastu.

Postitatud: L Veebr 07, 2009 6:14 pm
Postitas zum
Maitse asi, Chevy 6.2 V8 oli juba enam-vähem... 4 pütti on lihtsalt liiga vähe minu standartite järgi...

(reservi peab olema, noh...)
Postitatud: L Veebr 07, 2009 7:05 pm
Postitas antsa911
Istmeid ongi maksimaalselt 2 vaja, seega taga ruum eriti ei huvita. Peaasi, et taks ära mahuks

. Hilux ei jääks pikaks kui tal oleks talasillad ja lukud? (on?) Hind ei ole määrav asjaolu aga G on kallis ja väga kallite varuosadega, seega on hinnaklass ka paigas.
Postitatud: L Veebr 07, 2009 7:17 pm
Postitas zum
Talasillaga Hilux'eid on aeg-ajalt näha müügis küll. Enamus siiski sõltumatu esisillaga. Taksi paned vajaduse korral kindalaekasse

(kogemused

)
Lukke minuteada tehasest neile pole tehtud.
Aga loe G kohta mersu alajaotusest, enne kui Toyota kasuks otsustad...

Postitatud: L Veebr 07, 2009 7:22 pm
Postitas tyyp07
No aga Hilux ju on pikk. Ma vanemate pikkust ei tea aga uus on küll natuke üle 5m pikk

Sõidan ise eelmise aasta mudeliga ja sellel ees pole talasilda.Aga küll on taga lukk olemas.Kui hiluxil suudad esimese osa ära uputada siis ei päästa sind ka see kui taga lukud olemas. Järgi proovitud...Ja metsas sõidad nagu rekkaga...Ja tagumie ots tahab kah koguaeg kuskile kinni jääda.
Postitatud: L Veebr 07, 2009 8:21 pm
Postitas antsa911
Kellelgi on mõni hea idee, kus enam vähem söödava hinnaga G leida võiks või kust toomine oleks otstarbekas? Zum oskad midagi kosta?
Hiluxi idee tasub siis maha matta

kindalaegas on ka hea idee

Postitatud: E Veebr 16, 2009 1:13 pm
Postitas antsa911
Oskab peale G klassi keegi veel midagi ligilähedast soovitada, sest hetkel ei ole tuttavat miljonäri kuskilt võtta G jaoks

. Mõnes punktis võiks ju kompromissi ka teha, kuid lukud ja talasillad on selline viimane piir, kust taganeda ei ole mõtet. Loomulikult võib ka nö.
custom made masinatest juttu olla.
Kas näiteks
vanad LC sobivad ka mingil määral minu toodud kriteeriumitesse?
Postitatud: E Veebr 16, 2009 1:37 pm
Postitas e.p.
Kõlab nagu tahaks vormel 1-te kardi hinnaga

...eks kallid mänguasjad nõuavad vastavat rahakotti

ega ei saa vist ühtegi nendele kriteeriumitele vastavat elusat maasturit alla 100 tuhande eegu
eriti,kui nõue,et peab olema lukustuv keskdiffer

Postitatud: E Veebr 16, 2009 1:44 pm
Postitas antsa911
e.p. aga soovita siis, millistes kriteeriumites peaks järgi hakkama andma?
Sild ja raam on ju tegelikult põhilised masina juures. Kandev täisraam, esimene diferentsiaal (lukuga, võib ka ilma olla), keskdiferentsiaal (lukustita ei ole sellel sügavat mõtet, võib ka LSD olla), tagumine diferentsiaal (kindlasti lukuga).
Kas seda on alla 100k EEK palju tahta? Sesmõttes võib ju järeleandmise teha selles suunas, et ei pea olema lülitatav 4wd võib ka pidev olla.
Hinnakriteeriumit tegelikult ei olegi määranud, kuid 100k on selline ülemine maagiline piir, mille eest veel G kätte ei saa.