1. leht 1-st
Alternatiivsed vedrustused
Postitatud: P Veebr 15, 2009 5:21 pm
Postitas malvekas
Seoses järgneva videolõiguga tekkis võibolla et algajalikult loll küsimus.
http://videos.streetfire.net/video/El-F ... 175226.htm
Seda vaadates tundub, et kogu nn. vedrud on need valged amordilaadsed asjad ehk Air Shox-id,vist , milledest oli mingis teemas korra juttugi. Kas tegu ongi nn. õhk vedrustusega? Kuidas selline lahendus võiks vastu pidada(tundub natuke peenikesevõitu)? Positiivseks võiks pidada ehk suurt silla käiku.
Teiseks - kas nad töötavad oma kinnise süsteemi õhuga, või oleks võimalik neid ka ühendada tsentraalse õhusüsteemiga, et vastavalt vajadusele ja olukorrale oleks võimalik neisse õhku juurde pumbata, et suurendada kasvõi kliirensit?
Postitatud: P Veebr 15, 2009 5:28 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Sobib ja kestab ronimis autodel
Re: Alternatiivsed vedrustused
Postitatud: N Veebr 19, 2009 9:17 pm
Postitas malvekas
malvekas kirjutas:Teiseks - kas nad töötavad oma kinnise süsteemi õhuga, või oleks võimalik neid ka ühendada tsentraalse õhusüsteemiga, et vastavalt vajadusele ja olukorrale oleks võimalik neisse õhku juurde pumbata, et suurendada kasvõi kliirensit?
Tundub, et sellele küsimusele vastust ei saa. Vahepeal uurisin mujalt lisaks, et kasutatakse kinnise süsteemina ja gaasiga. Seepärast panebki mõtlema, kas ei oleks võimalik midagi analoogset kasutada ja tsentraalse õhusüsteemiga sidudes.
Kui ise hakata aretama, siis teine varjant oleks õli/õhk süsteem.
Hüdrosilindrid(ühepoolsed)+membraanseinaga/-kotiga õlipaak+kompressor koos reguleeritava õhuregulaatoriga. Vetrumise kiiruse reguleerimiseks võiks vahele pandud olla ka drosselid.
Kuidas arvate, kas on üldse mõtet hakata midagi alternatiivset vedrustust aretama, või tuleks ikkagi jääda vana ja teada-tuntud spiraalvedrude juurde?
OT: Küsin seda kõike selle pärast, et kogun hetkel veel mõtteid ja ideid tuleviku plaanid täideviimiseks

Re: Alternatiivsed vedrustused
Postitatud: N Veebr 19, 2009 9:24 pm
Postitas MahviaDeTyrk
malvekas kirjutas:malvekas kirjutas:Teiseks - kas nad töötavad oma kinnise süsteemi õhuga, või oleks võimalik neid ka ühendada tsentraalse õhusüsteemiga, et vastavalt vajadusele ja olukorrale oleks võimalik neisse õhku juurde pumbata, et suurendada kasvõi kliirensit?
Tundub, et sellele küsimusele vastust ei saa. Vahepeal uurisin mujalt lisaks, et kasutatakse kinnise süsteemina ja gaasiga. Seepärast panebki mõtlema, kas ei oleks võimalik midagi analoogset kasutada ja tsentraalse õhusüsteemiga sidudes.
Rõhk ei tõsta seal kliirensit vaid muudab jäikust
Niipalju kui tüübid kes seda tüüpi vedrustust kasutavad mulle on rääkinud:
Sobiva häälestuse leidmine ei ole sugugi niiväga lihtne - seega kui oled leidnud ära näpi
Seal kasutatava lämmastiku rõhk on suht suur seega jooksvalt täita .... hakkad siis suure rõhu all gaasibalooni kaasas vedama pidevalt ?
Tsentraalse süsteemi puhul ka palju võimalusi igasugu torud lõhkuda ja kõik tühjaks lasta