1. leht 1-st

õlirõhu probleem 460-280GE

Postitatud: L Veebr 14, 2009 5:42 pm
Postitas lilleke
Auto seisis käivitamata 2 nädalat. Enne seda oli kõik OK.
Käivitades autot selgus, et külma mootoriga puudus õlirõhk alla 600 pöördega minutis ja sooja mootori puhul alla 1500 pöördega minutis. Soovin nõu ja abi, kes oskaks midagi soovitada? :(

Postitatud: L Veebr 14, 2009 7:47 pm
Postitas hulkur
Millal viimati õli vahetati, õli tase normis? Kui enne oli kõik tõesti Ok, siis ma alustaks äkki auto ülessulatamisega ja õli vahetusega. Lisaks äkki ka mingit mootorit pesevat õlilisandit...

Postitatud: L Veebr 14, 2009 9:13 pm
Postitas erik
Andur ilmselt katki, juhul kui mootoris õli ikka sees on!

Postitatud: P Veebr 15, 2009 9:43 am
Postitas lilleke
Autol õli sees, vahetatud nagu vaja. Elektriline andur ka vahetatud,muutuseid ei toimunud. Kirjandust uurides jäi mõte peatuma õlifiltri kinnituse korpuses olevale termostat -regulaatorile? Võib-olla mõtlen vales suunas, termostaat peaks reguleerima õli voolu õliradiaatorisse. Mõte liigub ka õlipumba juures. Kas seal peaks ka mingi regulaator olema?

Postitatud: E Veebr 16, 2009 6:53 pm
Postitas MM
Kui muutus toimus pelgalt peale seismist (enne seismajätmist ei tehtud mingeid trikke - põhjagaas, pikem töötamine ekstreemse kalde all jms) siis tahab tutkimist reduktsioonklapp (möödajooksu klapp).