1. leht 1-st

Pajero-89 2,5TD probleemid pika raamiga!

Postitatud: L Veebr 14, 2009 10:12 am
Postitas imzz
Tere!
Mul on jahil käimiseks Pajero-89 2,5TD pika raamiga! See on väga hea masin metsas käimiseks aga raam on nii ära roostetanud et lehtvedrude kinnitused murduvad raami küljest ära ja keevitada ka enam kuhugi ei anna(metalli pole ainult rooste puru)!
Mis oleks mõistlik teha? Kas hankida uus raam ja kogu kupatus ringi tõst?
Kas on veel mingi auto raam mis üks ühele sobib? Äkki on kõik sellise vanusega raamid omadega läbi? On kellegil mingeid ideid, pakkumisi?

Postitatud: P Veebr 15, 2009 12:01 pm
Postitas taavik
Ei ole kõik selle vanusega raamid läbi. Võid ju vaadata siin lammutatavaid masinaid, ehk leiad. Võibolla hyundai galloperi raam sobib - pead ei julge anda.

Postitatud: P Veebr 15, 2009 1:21 pm
Postitas sennaH
Galloperi raam peaks sobima küll (kuni 96a) edasi pole ma selles enam eriti kindel. Kui raam eestpoolt korralik on, siis vast ainult tagumise otsa välja vahetamine aitaks. Samas raami lõikumine vist seadusesilmis väga positiivses kirjas ei ole, aga vast veits vähem tööd kui terve auto uuele raamile ringi lapata.

Postitatud: P Veebr 15, 2009 2:01 pm
Postitas Maasturid
Sellele masinale sobivad raamid saad järgmistelt aastakäikudelt:
Pajero 1984-1989 (edasi juba taga spiraalvedru)
Galloper 1994-1998 (edasi samuti taga spiraalvedru)

Postitatud: E Veebr 23, 2009 9:31 pm
Postitas Allar
Kui keret vähegi on tõsta ringi,minu omal oli ka nii ussitanud ,et valgus paistis läbi ja uksed ei käinud enam kudagi kinni.Tõsi küll 96 a autol aga teostatav ja saab hakkama isegi ilma tõstukita.

Postitatud: N Mär 05, 2009 5:42 pm
Postitas TiitR
allar kirjutas:Kui keret vähegi on tõsta ringi,minu omal oli ka nii ussitanud ,et valgus paistis läbi ja uksed ei käinud enam kudagi kinni.Tõsi küll 96 a autol aga teostatav ja saab hakkama isegi ilma tõstukita.
`96 a. ja tõesti sellises olukorras? :shock: Huvitav oleks teada, mis on selle auto ajalugu? :para:

Postitatud: E Sept 28, 2009 9:22 pm
Postitas foxman
Maasturid kirjutas:Sellele masinale sobivad raamid saad järgmistelt aastakäikudelt:
Pajero 1984-1989 (edasi juba taga spiraalvedru)
Galloper 1994-1998 (edasi samuti taga spiraalvedru)
Ei tea mis sellise pika raami hind ka võiks umbes olla? :roll: piisaks ka tegelt vast tagumisest osast kui kellelgi jalus peaks m6ni korralik olema...

Postitatud: E Sept 28, 2009 11:16 pm
Postitas taavik
Juulis just tegin läbi selle tsirkuse. raami sain ühest lammutusest 2500 raha eest. Pakuti ka ühte Galloper'i raami, oli vist 96 aasta, 3000 raha eest. Kuid julgen sulle öelda, et see raami hind on selle töö juures kõige väiksem, kui ikka korralikult teha tahad. Enda omal läks nii, et kere maha tõstest murdus raam lihtsalt pooleks - nii mäda oli. Kõige keerulisem asi kogu töö juures oli eest alumiste õõtsade tagumiste poltide eemaldamine - need olid ikka mõnusalt kinni roostetanud puksi külge.
Ostetud raam käis liivapritsist läbi, ning korralik värv peale.
Kusjuures tundus, et ostetud raam oli mingi modifikatsiooni oma, sest vahekasti tagumine kinnitus, või mis iganes see on, tuli natuke ettepoole liigutada ning ka käigukasti all olev tala tuli vana raami pealt võtta. Kuulduste põhjal pidavat Galloperi raamil tagastange kinnitused natuke teistmoodi olema.
Kui rohkem infot tahad, siis anna teada.
Pildid ja stoori on ka mitsu klubi foorumis olemas.

Postitatud: L Okt 03, 2009 6:30 pm
Postitas Allar
TiitR kirjutas:
allar kirjutas:Kui keret vähegi on tõsta ringi,minu omal oli ka nii ussitanud ,et valgus paistis läbi ja uksed ei käinud enam kudagi kinni.Tõsi küll 96 a autol aga teostatav ja saab hakkama isegi ilma tõstukita.
`96 a. ja tõesti sellises olukorras? :shock: Huvitav oleks teada, mis on selle auto ajalugu? :para:
mina kaa ei tea. igaljuhul oli raam otsast otsani mingit helepruuni jura täis ja seestpoolt välja roostetanud väljastpoolt oli ilus enamvähem. pool aastat kruusal logistamist ja valgus paistis läbi :lol:. esimesed kere kandurid olid nii mädad ,et 100 kilone sõber astus peale ja oligi enamvähem küljest ära, muu värk ,paak piduri torud, ja sumps olid lausa head, küttetorud olid kaa otsas, sinna vedasin voolikud.

Postitatud: P Nov 15, 2009 8:11 pm
Postitas Zumm20
Maasturid kirjutas:Sellele masinale sobivad raamid saad järgmistelt aastakäikudelt:
Pajero 1984-1989 (edasi juba taga spiraalvedru)
Galloper 1994-1998 (edasi samuti taga spiraalvedru)

mul on 92 pajero sellel küll spiraalvedru pole?

Postitatud: P Nov 15, 2009 9:23 pm
Postitas Maasturid
Zumm20 kirjutas: mul on 92 pajero sellel küll spiraalvedru pole?
-92 aasta Pajero ja pole taga spiraalvedrud?Pane sellest autost siia mõni pilt.

Postitatud: E Nov 16, 2009 12:48 am
Postitas klaPP
Ise olen näinud, kuidas pika raamiga pajerole on keevitatud mädanenud raamile alla piisavalt paksud, sellised pealt poolt avatud ristkülik vinklid.