1. leht 1-st

Generaatori kinnitus

Postitatud: N Veebr 12, 2009 8:43 pm
Postitas jürka
Oleks veidike nõu vaja, kuidas käib ära Mitsubishi Pajero 87a
kronstein, mille külge generaator kinnitub? Pobleem on selles, et kuna tasakaalustuse võllilaager on puruks, ei pannud ma selle pärast ka hammasrihma peale ja see põhjustab mootoris tugevat vibratsiooni.Ja selle tulemusena on generaatori kronsteini auk kulunud ovaalseks ning on ka genekas ise on viltu.Rihma enam pingutada ei anna. Nüüd tahaksin kronsteini kätte saada, et auk suurema puuriga läbi puurida ja uus puks sisse panna. Palun abi ja asjaliku nõu.

Postitatud: N Veebr 12, 2009 9:23 pm
Postitas Maasturid
See pole mitte lihtsalt generaatori kinnitus vaid terve õlipump.
Et seda kätte saada tuleb palju vaeva näha.Eemaldada kõik hammasrihmad,veepump,karteripõhi,õlivõtja ja siis ongi õlipump(gener. kinnitus) käes. :wink:
Sellest,et sul seda balansiirvõllide rihma peal polnud ei tulnud kindlasti mingit suurt vibra mootorisse.Selle põhjuseks pakun esimeseks seda,et ehk on väntvõlli otsas olevad rihmaratastel kiilusooned loksunud ja sellest mootoril vale töötamine(vibra).

Re: Generaatori kinnitus

Postitatud: T Aug 21, 2018 8:46 am
Postitas Ranno
Tervist.
Mul on 2006 Pajero Sport ja täpselt sama asi on juhtunud, et generaatori kronsteini auk on ovaalne ja generaator viltu.
Kas kellelgi on vahepeal kogemusi tekkinud, et mis seda põhjustab ja mis tuleks ette võtta? Asi peaks korda saama.

Re: Generaatori kinnitus

Postitatud: T Aug 21, 2018 12:32 pm
Postitas Maasturid
Ranno kirjutas: Kas kellelgi on vahepeal kogemusi tekkinud, et mis seda põhjustab ja mis tuleks ette võtta? Asi peaks korda saama.
Tavaliselt unustakse generaatori rihmasid vahetades ka see alumine pika poldi mutter kinni keerata ja nii see auk ovaalseks kulub.
Aitab õlipumba vahetus või lasta ava täis keevitada ja uus auk sisse aga ka selle tegemiseks samuti vaja õlipump maha võtta.