1. leht 1-st

Küsimused Jeep Grand Cherokee limited 4.7 v8 162 kW kohta

Postitatud: T Veebr 10, 2009 10:22 pm
Postitas siximees22
Plaan siis muretseda selline masin kui kellegil kogemusi või teadmisi siis ootan huviga vastuseid..

Mõned küsimused siis selle auto kohta..Jeep Grand Cherokee limited 4.7 v8 162 kW

Mida arvate sellest autost :?: Kuidas vastu peab..kas on mingeid tüübi vigasid mida vaadata kui ostma minna..
:?: :?: :!:

Kuidas on bensiini kuluga...trassil ja linnas.. :?:

Autost siis müügi kuulutus ka mida plaanis vist muretseda... http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=cd35

Ootan vastuseid huviga... :D :!: :!:

Postitatud: T Veebr 10, 2009 10:38 pm
Postitas raimo
Kuulutuses märgitud kütusekulu 15l sajale on küll BS.
Pigem ikka 19-20 linnas.
Aga kui juba 4.7-st vaatad siis parem juba H.O. millel 190kw.
Selle kerega mudeli kohta leiad enam vähem kõik vajaliku järgmistelt linkidelt:
http://www.wjjeeps.com
http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/WJ/index.htm

Postitatud: T Veebr 10, 2009 11:14 pm
Postitas Lundve
kütusekulu võiks reaalselt olla 20 ja 12 nt.
Muidu on väga hea auto. Jälgi QadraDrive olemasolu, suur tõenäosus on, et 99 aasta autol seda pole.

Postitatud: K Veebr 11, 2009 9:59 am
Postitas siximees22
Aga mida see QadraDrive tähendab...??

Postitatud: K Veebr 11, 2009 10:43 am
Postitas margus61
siximees22 kirjutas:Aga mida see QadraDrive tähendab...??
Kui plaanid Grandi osta, siis veidi ülalpool anti soe ja asjalik soovitus:
raimo kirjutas:Selle kerega mudeli kohta leiad enam vähem kõik vajaliku järgmistelt linkidelt:
http://www.wjjeeps.com
http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/WJ/index.htm
Võta vaba õhtupoolik ja loe mõnuga. Paratamatult ei jõuta/viitsita kõike kandikul ette kanda ja ümber jutustada. Wikipedia artiklitest tavaliselt ka kasu mingist margist kiire ülevaate saamisel.

Quadra-Drive tähendab, et lisaks automaatselt lülituvale esisillale (vist nimetati Quadra-Track) on sildades automaatselt lukustuvad LSD tüüpi lukud. Kõik need vidinad töötavad gerotor pumbaks nimetatud ajamiga, mis pöörlemiskiiruste (vastavalt kardaanid vahekastis või poolassid sildades) erinevuse tulemusena suurendab survet LSD taldrikutele ühtlustades sellega veojõu jagunemist.

Postitatud: K Veebr 11, 2009 11:41 am
Postitas siximees22
Ok üritan läbi lugeda.... :D Aga kas kellegil otseselt on selle masinaga tegemist olnud , kuidas ültse on jõuab üleval pidada nii keskmise palga juures...??? Või laguneb rohkem kui sõidab...??

Postitatud: K Veebr 11, 2009 12:56 pm
Postitas Lundve
kui küttekulu ja kindlustuse üle elad siis eriti remontida pole vaja. Suht töökindel auto

Postitatud: K Veebr 11, 2009 1:02 pm
Postitas raimo
siximees22 kirjutas:Ok üritan läbi lugeda.... :D Aga kas kellegil otseselt on selle masinaga tegemist olnud , kuidas ültse on jõuab üleval pidada nii keskmise palga juures...??? Või laguneb rohkem kui sõidab...??
Kui sõidad ainult linnas ja käid lisaks linnakate safaridel ei lagune üldse.
Hoolduskuludest saad aimu kui helistad näiteks Silberisse või Ameerika Autosse ja küsid palju maksab hooldus. Erineva kilometraasi järel on erinenevad hoolduse hinnad.
Tegemist on väga mugava ja pehme autoga.

Postitatud: K Veebr 11, 2009 5:05 pm
Postitas orejaP
Kas keegi siinsest rahvast oskab öelda, mis teeb 162kW mootorist 190kW mootori? Kas peab aju vahetama või keegi tark oskab õpetada sellele loomale, et tegelikult oled sa suuteline sama töö ära tegema ka 190kW-ga?
Või on miski muu trikk siin?

Postitatud: K Veebr 11, 2009 6:07 pm
Postitas raimo
orejaP kirjutas:Kas keegi siinsest rahvast oskab öelda, mis teeb 162kW mootorist 190kW mootori? Kas peab aju vahetama või keegi tark oskab õpetada sellele loomale, et tegelikult oled sa suuteline sama töö ära tegema ka 190kW-ga?
Või on miski muu trikk siin?
1. Block - Detonation sensor bosses in the valley
2. Camshaft - custom profile lobes (designed for increased performance)
3. Connecting rods - modified, with floating wrist pins (vs pressed-fit pins in standard V8 )
4. Crankshaft - forged steel (vs cast iron in standard V8 )
5. Crankshaft damper - unique to H.O.
6. Cylinder heads - different shaped combustion chambers (for improved airflow). The letters "H.O." are cast on the front end of the heads.
7. Exhaust tip - chrome (2002 models only, decontented for 2003 models. Available only as a one-piece assembly with muffler)
8. Fuel injectors - higher flow (+3.3 lb/hr)
9. Intake manifold - modified (shorter runners)
10. Intake - low-restriction intake system (different resonator, air filter, air filter hose and housing)
11. Knock sensors - two, stereo
12. Main bearings - tri-metal (vs bi-metal in standard V8, designed specifically for the HO engine)
13. PCM calibration - unique programming
14. Pistons - dome shaped for increased compression ratio
15. Spark plugs - platinum tipped
16. Valves - unique exhaust valves (same lift as standard V8 )
17. Valve springs - upgraded valve springs (intake & exhaust. Larger diameter wire and more coils)

Ehk, et siis umbes 17 trikki on siin ära teha, et 190kw kätte saada.

Postitatud: K Veebr 25, 2009 8:27 am
Postitas Vlp
Mul ka soov soetada samasugust isendit http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 863588a1c1 aga asi nüüd selles, et auto on seisnud dets. saadik kuna omanik ei ela eestis, autot näitas tema naine. Kuid autol oli seismisega aku tühjaks läinud, nii et ei saanudki nagu suurt seal midagi vaadata ega proovida. Oskab keegi nõu anda mida peaks nagu kindlasti laskma kontrollida kui ma autost tõsiselt huvitatud oleksin, või oleks keegi targem kes tuleks ka autot koos minuga proovima ja ülevaatama kui omanik eestisse tuleb?

Ette tänades Veiko!

Re: Küsimused Jeep Grand Cherokee limited 4.7 v8 162 kW koht

Postitatud: K Veebr 25, 2009 9:41 am
Postitas ivan
siximees22 kirjutas:

Mida arvate sellest autost :?: Kuidas vastu peab..kas on mingeid tüübi vigasid mida vaadata kui ostma minna..
:?: :?: :!:

Kuidas on bensiini kuluga...trassil ja linnas.. :?:
Omandasin 2000 a. väljalaske auto ca 5 aastat tagasi, läbisõit oli 120 t. km, panin kohe remondina juurde ca 20 000 kr ja peale seda remondiraha kulunud minimaalselt. Läbisõit on hetkel veidi üle 200 t km.

Nõrk koht on tagumise silla ülemise kolmnurga žarniir, mis meie teedel võib väljavahetamist vajada isegi iga 40 t km järel, sõltub sõidetavatest teedest.
Kuna meie teed on sellised nagu nad on, siis laguneb eelkõige kõik sildadega seotud. Et seda vältida, siis vahetasin peale ostu välja:
1. amordid - paigaldasin Rancho gaasamordid, stabiilsus paraneb, eriti kruusateedel.
2. rooliamordi - jälle läks alla Rancho oma, jäigem kui originaal, ei pea ebatasasel teel niipalju rooliga vehkima
3. juba mainitud tagasilla ülemise kolmnurga žarniiri, mis asetseb sillal dirfrikorpuse peal
4. esisilla lääbad (4 tk), nende kummipuksid muutuvad lihtsalt pehmeks, ei pruugi katki olla aga kui üks puruneb, siis hakkab kõike muud samuti lõhkuma
5. tagumised käsipiduri klotsid, need olid lihtsalt ära ussitanud, kuna neid ei kasutata, samuti tuli üle treida tagumised piduri trumlid-kettad
6. mõni aeg hiljem vahetasin välja ka esimese silla diagonaalvarda kuna ülevaatuspunktis arvati, et vist loksub
7. kõik õlid kastides ja mootoris
Peale seda ei ole midagi tõsist vahetanud, peale esimeste piduriketaste ületreimise, mis veelombis kandiliseks läksid ja veel oli jama massiga mootori ja kere vahel, mis ära ussitas. Selle tunned ära, kui elektrisüsteem sulle igasugust jama hakkab korraldama, kaasa arvatud akut korralikult ei lae.

Hetkel auto naise kasutuses ja keskmine bensiini kulu on kuskil 16-17 l, põhiliselt käib Lagedil Tallinna kesklinna tööle, maanteel 12 l on normaalne kulu. Kuna ootor on suur, siis väga palju on see kulu enda teha. Ei ole probleem hetke kulu näitaja üle 99 l ajada ja kui iga valgusfoori tagant nii ära minna saada linnas kindlalt ka üle 30 l keskmiseks.

Postitatud: K Veebr 25, 2009 6:35 pm
Postitas siximees22
Väga asjalik vastus tänud..... :D

Postitatud: K Veebr 25, 2009 8:54 pm
Postitas Vlp
Tänud vastuse eest!