1. leht 1-st

Silverado Z71 täiendava tõste legaliseerimisest

Postitatud: T Veebr 10, 2009 1:32 pm
Postitas mms
Küsimus Silverado Z71 täiendava tõste legaliseerimisest. Auto on tehasest Z71 tõstega, see sisaldab 96 mudelil originaalis muu hulgas 2-tollist tõstet ja 32-tolliseid rattaid. Autole on hiljem USA-s pandud ProComp'i 4-tolline tõste ja 33-rattad. Registreerimisel kirjutati passi 265/75/16 rattad, mis on siis ilmselt 32 tolli. All olevad 33-tolli rattad tembeldati ülevaatusel nõuetele mittevastavaks.

ARK ütleb viisakalt, et tooge paberid, vaatame üle ja siis otsustame. Mida muud nad öelda saavadki.

Seega oleks vaja tarkade kogemust teada - mida sellises olukorras mõistlik teha oleks? ProCompi kodulehel on kõik tehnilised andmed olemas. Kas ja milliste paberitega ARK-i oleks mõistlik minna? Kas piisab netilehel olevast infost või peab tootjalt miski "allkirjaga" paberi küsima? Kas ARK-i säärane ülevaatamine läheb midagi maksma ja mis suurusjärkudest võiks jutt olla?

Postitatud: T Veebr 10, 2009 2:38 pm
Postitas jr
Lähed vormistad ainult ARK's 33" rehvid ära. Ülejäänust juttu ei tee, arvad et nii ongi ju originaal. Seoses uue rehvimõõduga mõõdetakse masin ka üle ja pass saab uued andmed.

Postitatud: P Veebr 15, 2009 6:58 pm
Postitas casper1986
või siis küsi kellegi käest rehvid ja asjad mis puudu ja mine kirjuta ümber.
Vastasel juhul kui kõikidest asjadest mille oled autol über ehitanud ja pabereid pole ümberehitusest siis võid samahästi selle autoga sõita põllupeal. sest mendid seda ei tea mis rehvid ja asjad sul olema peavad. põhiline et oma nimele saaks. või kui raha , siis võid jamada.