1. leht 1-st
mure ARK-ga
Postitatud: N Veebr 05, 2009 8:02 pm
Postitas eimuu
Tervitus!
Nimelt probleem selles, et sai soetatud Niva ja tehtud mootori kapitaal remont ja ka kere siit sealt järgi aidatud. ning käsil või õigemini lõpusirgel masina tõstmine.
eeskujuks kasutaja Landy nö. äärmustesse mindud punase niva projekt.
siit ka küsimus, millised katsumused mind ees ootavad ehk mida oma jutuga ARK-i minnes silmas pidada. ma ei tee sellest võistlusautot vaid et vahel metsas käia ja ka teinekord linna minna...
pole konkreetselt minu murele vastavat infi leidnud.
teretulnud on ka soovitused, millega arvestada edasisel ehitusel või mida ümber teha.
kuidas suhtuvad ARK spetsialistid ümberkeevitatud sildadesse ja varrastesse?
suhteliselt ümar jutt sai aga loodan abile.
Re: mure ARK-ga
Postitatud: N Veebr 05, 2009 8:31 pm
Postitas yanekk
eimuu kirjutas:Tervitus!
Nimelt probleem selles, et sai soetatud Niva ja tehtud mootori kapitaal remont ja ka kere siit sealt järgi aidatud. ning käsil või õigemini lõpusirgel masina tõstmine.
eeskujuks kasutaja Landy nö. äärmustesse mindud punase niva projekt.
siit ka küsimus, millised katsumused mind ees ootavad ehk mida oma jutuga ARK-i minnes silmas pidada. ma ei tee sellest võistlusautot vaid et vahel metsas käia ja ka teinekord linna minna...
pole konkreetselt minu murele vastavat infi leidnud.
teretulnud on ka soovitused, millega arvestada edasisel ehitusel või mida ümber teha.
kuidas suhtuvad ARK spetsialistid ümberkeevitatud sildadesse ja varrastesse?
suhteliselt ümar jutt sai aga loodan abile.
Lõhnab vägisi ekspertiisi järgi.
Kuskil oli miski infokild et tahetakse vastu võtta miski seadus.Kui masin juba arvel,siis ümber ehituse registreerimine kergem,tulevikus ehk juba lihtsam.
Postitatud: R Veebr 06, 2009 9:13 am
Postitas eimuu
arvel on ta küll ja vist isegi kindlustus kehtib. aga ma kujutan ette, et kui pidurid, tuled, gaasid korras ja visuaalselt kh kõik ok. kõik keevisõmblused viisakalt teha(vormistada) ei tohiks äkki väga probleeme olla.
Ekspertiis... mis see endast kujutab ja kas neid teostatakse ARK lehel viidatud mingites ATB laborites?
Postitatud: R Veebr 06, 2009 5:51 pm
Postitas yanekk
eimuu kirjutas:arvel on ta küll ja vist isegi kindlustus kehtib. aga ma kujutan ette, et kui pidurid, tuled, gaasid korras ja visuaalselt kh kõik ok. kõik keevisõmblused viisakalt teha(vormistada) ei tohiks äkki väga probleeme olla.
Ekspertiis... mis see endast kujutab ja kas neid teostatakse ARK lehel viidatud mingites ATB laborites?
Niva-ga see häda,et iga viimane kui üks ülevaataja teab peast,milline peab Niva kõhualune välja nägema.Mikide masinatega on selles suhtes suts lihtsam.
Postitatud: L Veebr 07, 2009 12:29 am
Postitas Landy
Täpsustuseks:
1)Ei ole see Landy Niva! Minu endia auto oli see
http://www.lahe.net/landy/niva/
2)Jutt on ilmslet Nivamehe projektist
http://www.lahe.net/landy/nivamees/
mis on ka paari võistlusel osalenud.
Postitatud: P Veebr 08, 2009 10:17 pm
Postitas eimuu
tänan täpsustamast, sain lihtsalt sedasi aru.
mingi aeg tagasi leidsin siin foorumis ringi kolades pildimaterjali sellest, kuidas nival esidifrit nö. tugevdada, ehk eraldi raamile ehitada. on ehk kellelgi pildimaterjali sellest või viitsib mõni rida kirjutada juhenduseks?
Postitatud: E Veebr 09, 2009 10:34 am
Postitas R969
eimuu kirjutas:tänan täpsustamast, sain lihtsalt sedasi aru.
mingi aeg tagasi leidsin siin foorumis ringi kolades pildimaterjali sellest, kuidas nival esidifrit nö. tugevdada, ehk eraldi raamile ehitada. on ehk kellelgi pildimaterjali sellest või viitsib mõni rida kirjutada juhenduseks?
Aga palun!
Päev aega tööd.Plussiks on,et saab kasutada tagumist reduktorit ja kui läheb,siis saab kuskilt ikka midagi.Tuleb rõhutada,et laagripesade keevitamisel peab täpselt tsentreerima ja muud kunsti ei olegi.
Senini on ennast igati õigustanud kõigil autodel.