1. leht 1-st
Diisli pikk käivitus külmalt.
Postitatud: N Veebr 05, 2009 12:24 pm
Postitas Jarel
Mootor mb 2.2l vabalt hingav 4silindriga [om615] 44 kw.Käivitus 15 sek. ja seda ka alles 3-4 korral.Käima minnes töötab ilusti,soojalt käivitub ka koheselt.Suitseb [hall suits] mootori soojenedes kaob ära. Mootori jahtudes 3-4 tundi sama jama.Aku uus ja korralik [varta 100ah 800a].Starter veab ilusti ja kiirelt.Masinat vedades käivitub ka koheselt.Plokisoojendus töötab ,hoitud sees 4tundi ,tulemus sama.Eel süüte küünlad töötavad kontrollides läksid ilusti hööguma.Kütus ei tohiks ka tagasi vajuda, sest voolikutesse õhu mulle ei teki.Starterit andes tuleb pihusti tagasivoolu voolikust kütet,kui see ära tömmata.Kas võib olla et mõni pihusti nö. kuseb või on mõnes silindris surve madal.Oskab keegi õelda mida veel kontrollida,või teab mõnda asjalikku meest kes masina üle vaataks löuna-eestis. Lugupidamisega.
Postitatud: N Veebr 05, 2009 12:58 pm
Postitas Taf
Probleem võib olla hoopis sisse-ja väljalaske klappides.
Head nõu saab siit üle eesti mehed käivad seal.
Urmas5051799
All parandati number, loodan et nüüd õige
Postitatud: N Veebr 05, 2009 1:58 pm
Postitas Jarel
Taf kirjutas:Probleem võib olla hoopis sisse-ja väljalaske klappides.
Head nõu saab siit üle eesti mehed käivad seal.
Urmas50511799
Sellel numbril oli küll Urmas ,aga kes ei tea auto remondist mitte midagi.Tegeleb hoopis kinnisvaraga.Vaata number üle.

Postitatud: N Veebr 05, 2009 2:55 pm
Postitas TiitR
Jarel kirjutas:Taf kirjutas:Probleem võib olla hoopis sisse-ja väljalaske klappides.
Head nõu saab siit üle eesti mehed käivad seal.
Urmas50511799
Sellel numbril oli küll Urmas ,aga kes ei tea auto remondist mitte midagi.Tegeleb hoopis kinnisvaraga.Vaata number üle.

Selll numbril on raudselt midagi üleliigset!

Re: Diisli pikk käivitus külmalt.
Postitatud: N Veebr 05, 2009 4:19 pm
Postitas malvekas
Jarel kirjutas:Kas võib olla et mõni pihusti nö. kuseb või on mõnes silindris surve madal.
Võib vabalt olla üks su enda nimetatud probleemidest, või suisa mõlemad korraga. Ega jahutusvedeliku tase kahtlaselt ei kahane?
Re: Diisli pikk käivitus külmalt.
Postitatud: N Veebr 05, 2009 4:29 pm
Postitas Jarel
malvekas kirjutas:Jarel kirjutas:Kas võib olla et mõni pihusti nö. kuseb või on mõnes silindris surve madal.
Võib vabalt olla üks su enda nimetatud probleemidest, või suisa mõlemad korraga. Ega jahutusvedeliku tase kahtlaselt ei kahane?
Mis selle jahutusvedelikuga on kui kahaneb.Ei ole tähele pannud -peab vaatama.
Postitatud: N Veebr 05, 2009 4:33 pm
Postitas malvekas
Kui jahutusvedelik kaob, siis või olla plokis pragu ja jookseb silindrisse.
(Enda kunagisel mitsul oli selline probleem)
Postitatud: N Veebr 05, 2009 4:35 pm
Postitas einar
peale käivatamist lühiajaline hall suits viitab otseselt pihusti probleemile.
see seletab ka viletsa käivitumise.
Postitatud: N Veebr 05, 2009 4:38 pm
Postitas Jarel
malvekas kirjutas:Kui jahutusvedelik kaob, siis või olla plokis pragu ja jookseb silindrisse.
(Enda kunagisel mitsul oli selline probleem)
Hoian silma peal.Kas ta peaks siis soojalt ka tunda andma. Või peab sumpa juurest nuusutama,maitsma mis sealt välja tuleb.
Postitatud: N Veebr 05, 2009 4:48 pm
Postitas malvekas
Jarel kirjutas:Kas ta peaks siis soojalt ka tunda andma. Või peab sumpa juurest nuusutama,maitsma mis sealt välja tuleb.
Sellisel juhul peaks ka paisupaagis mullitama ja tühikäigul võib (kuid ei pea) salongi soojendus ka külmemat õhku puhuma hakata. Suits oleks sellisel juhul algul valkjas-hall. Pihusti ja surve probleemide korral sinakas-hall
Postitatud: N Veebr 05, 2009 4:51 pm
Postitas jr
Jarel kirjutas:malvekas kirjutas:Kui jahutusvedelik kaob, siis või olla plokis pragu ja jookseb silindrisse.
(Enda kunagisel mitsul oli selline probleem)
Hoian silma peal.Kas ta peaks siis soojalt ka tunda andma. Või peab sumpa juurest nuusutama,maitsma mis sealt välja tuleb.
Üldjuhul on sellisel juhul sul ka surve jahutussüsteemis sees kui mootor töötab. Väljendub see näiteks paisupaagis selliselt, nagu oleks tegemist keeva vee potiga. Mullitab ja mitte vähe. Ning külma mootorit käivitades lööb ka lõdvikud kohe jäigaks.
Postitatud: N Veebr 05, 2009 4:59 pm
Postitas verbal
Jarel kirjutas:Taf kirjutas:Probleem võib olla hoopis sisse-ja väljalaske klappides.
Head nõu saab siit üle eesti mehed käivad seal.
Urmas50511799
Sellel numbril oli küll Urmas ,aga kes ei tea auto remondist mitte midagi.Tegeleb hoopis kinnisvaraga.Vaata number üle.

Õige number on 5051799. Urmas toimetab Märjamaal.
Postitatud: N Veebr 05, 2009 6:48 pm
Postitas pixman
Oli sama mootoriga liikur kunagi. Olid täpselt samad probleemid mis teema algatajal. Hästi käivitus ainult +5c´üles poole. Viga peitus vähe hõredas mootoris, mootor ei olnud täitsa sõel. Sõitsin vist kolm talve sedasi kui starterist ei läinud, siis tõmmates käivitus koheselt ka suure külmaga.