1. leht 1-st
Alternatiiv Hiluxi käigukasti talale?
Postitatud: K Veebr 04, 2009 11:58 am
Postitas totu
On keegi selle juurika asemele midagi konstruktiivset ehitanud? Originaalil on kaks puudust- kivide otsas deformeerub hirmsasti ja tänu oma eriti tobedale kujule takistab liikumist. Kindel plaan on see sõlm asendada millegagi, mida sinna ehitada? Esialgne mõte on teha pikitala kasti alla ja otstest siduda risttaladega raami külge e. H kujuga raam.
Postitatud: K Veebr 04, 2009 12:04 pm
Postitas uputaja
Otsi uus tala , pane see külge ja kogu kompoti kaitseks tee üks korralik duralumiiniumist pantser .
Selline on minu nägemus asjast.
Andres
Postitatud: K Veebr 04, 2009 2:51 pm
Postitas totu
See tala paksus on otstarbetult suur ja igasugused horisontaalsed pinnad koguvad käsitlematu hunniku saasta enda peale, seda ei tahaks järgi vedada. Jutt siis võistlusautost, igapäevaliikuril ei kujuta originaaltala mingit probleemi. Kõik liikumist takistavad osad, peale selle tala, on auto alt juba kõrvaldatud (sillad ka veel alles

). Muuseas kammitsate ümbertegemine, mutritega ülespoole, annab vägagi tuntava läbivusvõidu:
http://fotoalbum.ee/photos/blizzard/43750305. Tala ratsimise mõte on ammu, Saarekoll andis otsese põhjuse (vana ei viitsi sirgestam hakata ja sirge väändub ilmselt samamoodi).
Postitatud: P Veebr 22, 2009 7:21 pm
Postitas totu
Alternatiiv valmis, täitsa ülbe sai. pilte ei paneks veel, asi värvimata ja katsetamata. Keskosa kõrguse võitu tuli ca 4cm ja poridünaamika tegur paranes ilmselt ka, e. läbi pori ja üle kivide on asja kergem vintsida. Tegemist torukonstruktsiooniga, kaitseb kaste ja toru peale ei mahu niii palju muda. Puuduseks mõnekilone kaalulisa, sai arvestatud võimalusega auto ühe suure kivi otsa kinni sõita, teisisõnu peaks kannatama kogu auto massi.
Postitatud: P Veebr 22, 2009 9:47 pm
Postitas PARUN
sooviks pilte jah, ise ka huvitatud selle tala ümberehitusest tulevikus, kuigi siiamaani pole eriti seganud.
Postitatud: P Mär 01, 2009 9:15 pm
Postitas PARUN
üks kobe hilux, kuhu hunnik krõbisevat alla pandud
siin ka mõni pilt, kuidas see tala asendatud on
http://www.yotatech.com/f86/sonoran-ste ... -s-104077/
Postitatud: P Mär 01, 2009 9:49 pm
Postitas rommi
päris vinge lahendus on sellel crawleril tehtud:
http://www.trail-gear.com/vbulletin/sho ... hp?p=22432
Tegemist on tacomaga aga peaks olema sama kast mis hiluxil. Muidugi vahekasti õlituse koha pealt tekkis kerge küsimärk

Postitatud: E Mär 02, 2009 9:54 am
Postitas totu
See on tõepoolest vinge, veidi segaseks jääb esisilla kardaani töö sellise nurga all. Õlitus peaks säilima või isegi paranema, vahekast ju rohkem horisontaalis.
Need plaatide süsteemid(
http://www.yotatech.com/f86/sonoran-ste ... -s-104077/ ) on suurepärased kividel ronimiseks. midagi sellelaadset oli esialgne plaan. Meie "kliimas" korjavad nad ohjeldamatult savi jms. kaasa.
Kas on kellegil kogemusi "kandilise kardaaniga" e. nuutide asendamisega kahe nelikanttoruga. Praeguse silla kinemaatikaga on kardaani nuutühenduse käik ca 130 mm, see tapab tiheda nuudi kiirelt. Asja kiirendab ühenduse pumbana töötamine e. mingid tihendid ei pea mudavett nuutidest eemal. Nelikanttoru oleks lihtsalt/odavalt vahetatav, majandussurutis ikkagi.
Postitatud: R Mär 06, 2009 3:48 pm
Postitas totu
http://pilt.delfi.ee/album/115295/
Kelle ilumeel väga tundlik, ärge vaadake.