1. leht 2-st

Nissan Terrano käigud

Postitatud: P Veebr 01, 2009 10:45 pm
Postitas ptoomla
Tekkis selline probleem, et nädalavahetusel zigulid võsast välja tõmmates, otsustas Terrano lihtsalt seisma jääda. Käigud lähevad sidurit vajutamata vabalt sisse, aga vedama ei hakka üheski suunas. Samas jälle kui siduripedaali alla vajutada tuleb ise üles tagasi.
Ehk oskab keegi aidata? Tegemist peaks olema 90nda aasta Terranoga.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 11:02 pm
Postitas isakene
Siduriketas, mis muud.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 11:09 pm
Postitas ptoomla
Too sai alles taastatud ja öeldi ka veel, et nüüd võib kände ka maa seest välja sikutada.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 11:56 pm
Postitas TiitR
Venna Chr. bussil oli ükskord sama seis ja selgus, et käiguhoovastik oli kuidagimoodi tagant ära hüpanud :roll:

Postitatud: E Veebr 02, 2009 8:23 am
Postitas uno
Inglismaal mul õde viis on Defenderi remonti, kuna ka ühegi käiguga auto ei liikunud. Peale 2 päevast vea otsimist lülitas üks vend vahekasti kangi neutraali pealt mõne vedava asendi peale ja kae kradit, auto liikus jälle.
Arvake ära kellel oli häbi ja kellel oli naeru palju :D

Postitatud: E Veebr 02, 2009 9:33 am
Postitas ptoomla
uno kirjutas:Inglismaal mul õde viis on Defenderi remonti, kuna ka ühegi käiguga auto ei liikunud. Peale 2 päevast vea otsimist lülitas üks vend vahekasti kangi neutraali pealt mõne vedava asendi peale ja kae kradit, auto liikus jälle.
Arvake ära kellel oli häbi ja kellel oli naeru palju :D
Heh eks ikka juhtunud, aga seekord sai nagu see värk ka ülekontrollitud ja ei miskit.

Postitatud: E Veebr 02, 2009 10:55 am
Postitas uno
ptoomla kirjutas:
uno kirjutas:Inglismaal mul õde viis on Defenderi remonti, kuna ka ühegi käiguga auto ei liikunud. Peale 2 päevast vea otsimist lülitas üks vend vahekasti kangi neutraali pealt mõne vedava asendi peale ja kae kradit, auto liikus jälle.
Arvake ära kellel oli häbi ja kellel oli naeru palju :D
Heh eks ikka juhtunud, aga seekord sai nagu see värk ka ülekontrollitud ja ei miskit.


Siis ei oska ma muud pakkuda, kui, et kas sidur või käigukasti võll pooleks

Postitatud: E Veebr 02, 2009 11:49 am
Postitas nymmik
uno kirjutas:
ptoomla kirjutas:
uno kirjutas:Inglismaal mul õde viis on Defenderi remonti, kuna ka ühegi käiguga auto ei liikunud. Peale 2 päevast vea otsimist lülitas üks vend vahekasti kangi neutraali pealt mõne vedava asendi peale ja kae kradit, auto liikus jälle.
Arvake ära kellel oli häbi ja kellel oli naeru palju :D
Heh eks ikka juhtunud, aga seekord sai nagu see värk ka ülekontrollitud ja ei miskit.


Siis ei oska ma muud pakkuda, kui, et kas sidur või käigukasti võll pooleks
Mis generatsiooni Terrano on? I gen. peaks olema vahekast ketiga nagu Kingcabilgi. Ja kett võib vabalt puruks minna. Samas kui vaja siis on mul vahekast pakkuda ;)

Postitatud: K Veebr 04, 2009 11:35 pm
Postitas ptoomla
Aga kui too vahekasti kett katki peaks olema, kas siis üks sild vedama ikkagi ei peaks?

Postitatud: P Veebr 21, 2010 9:58 pm
Postitas rulliuno
teab keeegi, kuidas probleem vennal lahenes? mul täna sama jama!

Postitatud: P Veebr 21, 2010 10:31 pm
Postitas kaits09
Keera siduritöösilindri pealt õhutus nippel lahti ja proovi käppa tagasi lükata.
Mul oma Terranol oli selline probleem ja viga oli selles, et pedaali all olev siduripumba varras oli liiga pikaks keeratud ja pump ei tulnud lõpuni tagasi, et laseks õlil üles tagasi tulla.
Tekkis mul see probleem peale siduri komplekti vahetust.

Postitatud: P Veebr 21, 2010 10:32 pm
Postitas Maasturid
rulliuno kirjutas:teab keeegi, kuidas probleem vennal lahenes? mul täna sama jama!
Võimalikud vead ju eelpool kirjeldatud.
Mis seal muud ikka kui sidurikettal südamik ära.

Postitatud: P Veebr 21, 2010 10:49 pm
Postitas rulliuno
nojah! esimese jutiga arvasin, et vahekast läks, kuid auto põhja alt natuke lund kaapides & kuulates. arvasi isegi: siduriketta viga. sest just enne koolemist jäi sidur korraks alla. tõmbasin varbaga üles. peale seda vajutas nagu normaalselt. ainult midagi ei toimunud...mingit haisu ka polnud. kuid on veel olemas mingid võllid , mis pooleks võivad minna, hoovad, mis lähevad paigast...sõnaga. huvitab, mis tolle autoga siis juhtus...

Postitatud: E Veebr 22, 2010 12:50 pm
Postitas nymmik
Järgmistele D21 generatsiooni omanikele soovitaks kasutada aeglustit autode kraavist tõmbamisel ja lume lükkamisel.
Siin on tuttavad pidevalt kettaid pilbasteks lasknud ja kõik on siis mingit raskemat tööd teinud kiire neliveoga, eriti lume trügimist.

Ise siiani iga kord kui tööks läheb kasutanud aeglustit ja pole ketast puruks veel saanud.
ptüi-ptüi-ptüi

Postitatud: E Veebr 22, 2010 3:16 pm
Postitas rulliuno
tõttöelda mul oli aeglusti sees ...a tavaliselt üritan lumes minna alul kiire käiguga. sest aeglustiga kipub liiga kergelt ratast ringi tõmbama. minu loogika järgi peaks ka sidurile väiksem moment langema-mootor annab enne järele...a eile olid ühed rattad juba vastu mulda. sellest ka aeglusti...sain auto täna ära viia. homme peaks tulemust näha olema...loodan ikka siduri jama...